Hoi Ik heb zojuist de kast opgeruimd en kwam heel veel spullen tegen uit de tijd dat ik zelf nog kaarten maakte, nu ik dat niet meer doe heb ik nog wel heel veel spullen over en vroeg me af of er miss iemand hier was die het nog gebruiken ... Graag via PB berichten aub als je ergens interesse in hebt. Zal even foto's plaatsen van wat ik heb ... Ik zou zeggen doe een leuk bod op de artikelen Liefs Chantal De eerste zijn 4 velletjes pergamano papier : Bekijk bijlage 70091
Dit zijn kaarten met winny the pooh ( kerst ) waar je dus ook weer kaarten mee kan maken ... Dit is nog een vol pakje, miss 1 velletje van gebruikt.. Bekijk bijlage 70092
Dit zijn ook nog verschillende soorten vellen die je kan gebruiken voor kaarten maken ( of wat anders ) Het zijn verschillende soorten papier, dikker, dunner, doorzichtig met print, gewoon met print, soort crepepapier ( of zoiets ) Bekijk bijlage 70094
En dit zijn nog van dit soort gipsplaatjes waar je een plaatje op kan plakken waardoor het wat dikker word als je het op de kaart plakt, kom ff niet op de naam hoe het heet hahahah Bekijk bijlage 70095