staan en slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door clarike, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Mathijs staat sinds een krappe week.
    Nu was hij in het weekend te ziek om te staan, maar inmiddels doet hij de hele dag niets liever. Niks aan de hand, ware het niet dat hij ook in zn bedje blijft staan :( Deden jullie kindjes dit ook en hoe hebben jullie dit opgelost?
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Jep, vooral toen iman t staan net ontdekt had.
    Ik ging haar elke keer terugleggen, en als ze moe genoeg was bleef ze wel liggen.
    Nu hoef ik maar bij de deur te zeggen dat ze moet gaan liggen en dan doet ze dat haha
     
  3. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ehmm slaapzak aan.. (al werkt dat bij Tim ook niet altijd)
     
  4. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Die heeft hij idd al aan, maar zelfs als ik die vastmaak onder zn matras lukt het hem om in no time te gaan staan. Hij staat nu ook weer brullend over de achterkant van zn bed te hangen. Hoop dat deze periode niet erg lang duurt. ALs hij iig eerst maar zelf weer kan gaan liggen!
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja Slaapzak maakt hier ook niet uit, ze kruipt en loopt nu ook met de slaapzak aan :)
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier hetzelfde, Eliza staat in bed. Eerst is het goed lijkt het net of ze gaat slapen een half uur laten is het een gehuil boven, dus ik kijken en ja staat madam weer in bed.
    Helemaal koud en slaperig alleen ze heeft nog niet door dat ze ook weer terug moet.

    Ik heb haar dekentjes onder het matrasje gostopt zodat alles wat strakker zit, ook heb ik een grote slaapzak gehaalt die ik aan de onderkant ook onder het matrasje stop.

    Zodat ze niet meteen omhoog kan kruipen, maar goed als ze even doorzet is alles natuurlijk ook los, maar heb wel het idee dat het werkt.
     

Deel Deze Pagina