Stabiel kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door nneah, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben voor het eerst mijn temperatuur aan het bijhouden en heb al wat naar andere kaartjes zitten kijken, maar ik vind eigenlijk niet echt vergelijkbare kaartjes. Mijn temperatuur is extreem stabiel.

    Hebben jullie een idee of ik mag verwachten dat dat de volgende maanden ook zo is? Of kan er veel verschil zitten tussen cycli?
    Zijn hier nog dames met vergelijkbare kaartjes?

    En daarnaast: ik denk niet dat ik nu al echt iets kan zien, maar zijn er tekenen waar ik op kan letten die duiden op een zwangerschap? Nog een temperatuurstijging misschien?

    Alvast bedankt voor het meekijken!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ik zie net dat de kwaliteit van mijn screenshot wel erg slecht is. Voor mijn eisprong zat ik op 36.7, nu meestal op 37.1
     
  3. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind het wel een mooi kaartje eigenlijk. Makkelijk leesbaar hoor als je erop klikt.
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik heb ook vaak behoorlijke "flat lines" zoals ff dat noemt. En voor mijn ei is gem. 36.7 en erna 37.1, tijdens mijn zwangerschappen steeg deze wel naar 37.3/4 Maar zegt niets over of dat bij jou ook zal zijn (Kan ook nog komen) Waarschijnlijk zijn je omstandigheden veel hetzelfde (evenveel slaap, even warm etc) dit zegt helaas nog niets over een zwangerschap..
     
  5. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Haha dat is wel echt heel vergelijkbaar ja! Fijn om te horen dat ik toch niet één of ander foutje van de natuur ben :roflmao:
    Ik hoop nog op een stijging, maar tot nu toe krijg ik elke dag dezelfde cijfertjes te zien :mad:
     

Deel Deze Pagina