De bal is voor iemand die: - Zometeen ook haar kind van het kdv gaat halen - 'Stiekem' op zoek is naar een andere baan - Vandaag een leuk cadeautje heeft gekregen
ben stikkem op zoek naar andere baan. de bal is voor iemand : - die verslaaft is aan seks - die verslaaft is aan speelgoed - die verslaaft is aan buiten zitten
de bal is voor iemand die die huiskamer ge paas pimt heeft die 2 honden heeft die een chineese naakthond heeft haha
ja ik heb een paasboom met versiering staan! de volgende is voor: iemand die ook veel katten heeft in de mmm zit om zwanger te worden al een zomervakantie geboekt heeft
jaaaaaaaaaaaa, katten hierzo! de bal is voor iemand die nog heilig in sinterklaas gelooft nog nooit met het vliegtuig gevlogen heeft de bal heel graag wil vangen
ik begon al boos te worden terwijl ik las, ik heb nooit in Sntrkls geloofd en heb zo'n 50x zeker gevlogen maar die laatste klopte en de bal is voor... ~iemand die haar haar wel eens blond heeft geverfd ~iemand die aan migraine lijdt ~iemand die altijd paracetamol in het medicijnkastje heeft staan
Yep, de eerste en laatste en misschien ook de 2e maar is nog niet bevestigt. Deze bal is voor iemand die: * Haar partner nu weg is, * Ook van gamen op de comp houdt, * Wel s n keelangina heeft (gehad)?
en de bal is voor ~iemand die wel eens Chicken Invaders heeft gespeeld ~iemand die vroeger een Atari had ~iemand die vroeger verslaafd was aan Tetris
jaaaaaa, tetris vroeger! (en nu nog weleens) de bal is voor iemand die vroeger gabber is geweest een zwembad in de tuin heeft een zwembad in de tuin zou willen hebben.
Ja ik was een gabber! voor iemand met een hond die max heet voor iemand die op korfbal zit voor iemand met een uitzonderlijk talent
hij is voor iemand die waar de man advocaat van is een oranje ford focus rijd een konijn, hond en een vogel heeft en niet zeuren dat ie te moeilijk is