Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    tip van pip.... neem de gesprekken op. Dat hebben wij ook gedaan toen we erachter kwamen dat het soms echt te snel ging....
    gewoon zeggen dat je het graag op wilt nemen, en dan is het meestal prima.

    mij vertelde ze toen even tussen neus en lippen door dat ik aan alle kanten wat mankeerde van binnen.... zonder het opgenomen te hebben had ik dat nooit gehoord.
     
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    thanks voor de tip! Ohh serieus ja.. het ging echt snel ja!
     
    dunnie vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lin18 vindt dit leuk.
  4. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Nou..... daar waar je denkt.... we zien het wel. Vast even ont-hormonen voor de ivf. Zit ik nu 2 dagen voor nod en word ik HELEMAAL GEK! Elk krampje, misselijk gevoel, wat dan ook, denk ik... zal het??
    nu loop ik al 2 dagen met een weeïg gevoel in mijn buik, zo’n net niet menstruatie kramp, en Google heeft hier alle zoektermen alweer gehad die ik maar kon bedenken. Pfffffff en ik weet dat gat niks zegt. Helemaal nada. Gek!!!! Whaaaa
     
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha herkenbaar.. als het kwalen zijn van een zwangerschap dan zou je al een testje kunnen wagen:p en anders helaas nog 2 dagen wachten, heb je wat afleiding?
     
  6. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    zijn niet alle kwalen van een aanstaande menstruatie ook de kwalen van een zwangerschap zere borsten (al vallen die nog mee in verhouding met wat ik gewend was voor mijn spiraal) rugpijn, lage buikpijn, hoofdpijn. Naja kan we doorgaan. maar weet ook toen ik wel zwanger was na mijn terugplaatsing ik ook stevig overtuigd was ongesteld te worden door de kwaaltjes.

    Helaas maar weinig afleiding op het moment. Morgen wel even sporten en werken tot 23.00 en dan week vrij. Testen zie ik niet zo zitten nog. Want serieus... hoe groot is de kans, denk ik dan? Kan het zijn dat mijn eileider spontaan open is gaan staan na mijn zwangerschap en bevalling? Betwijfel het...
     
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja dat is het stomme altijd.. misschien nog wat plannen dan als afleiding? Kans is klein.. maar wonderen zijn de wereld nog niet uit!
     
    dunnie vindt dit leuk.
  8. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Spannend! Ik zou gewoon een testje wagen maar ja ik ben een tester haha!
    Weet ondertussen wel dat je lijf je ook enorm kan f#$en . .
     
    dunnie vindt dit leuk.
  9. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw

    3 a 4 keer in de week zo dan!!
    Het is al zo een geplan! Ik ben nu al dat ik denk oke nu de eerste keer is het alleen maar oud zaad wat toch niets meer doet (aangezien het meer dan een week geleden is) dus daar hebben we niets aan behalhe dat het dan leuk is dus daarna dan 1x in de 3 dagen.
     
  10. Chiara2

    Chiara2 Actief lid

    25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Lin18 vindt dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja is vaak he :roflmao: Kan me ook echt niet voorstellen dat stellen dat altijd doen.. als je regelmatige cyclus hebt dan misschien 1 a 2 weken wat vaker maar 3 a 4 keer en niet wetende wanneer je eisprong komt.. nee niet voor mij
     
  12. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Bedankt dames!
     
  13. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    ja je lijf kan je heel erg in de zeik nemen. Mijn lijf heeft in de ruim 2 jaar mmm wel 24 keer zwanger doen laten lijken

    hoe vaak test jij dan? En wanneer?

    Voor ik wist wat er aan de hand was testte ik alleen als ik rond dag 30 zat (cyclus 28 dagen) maar dat is niet zo gek vaak gebeurd. Ik zit nu op de 27e dag.
    Afgelopen nacht alweer mijn ouwerwetse nachtzweten gehad dus gok dat het vandaag of morgen wel door gaat breken.
     
  14. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    @Lin18 succes vandaag!

    Dat is absoluut waar, dank je wel!
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  15. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Dank je wel.
    Het ging goed, 26 follikels met 7 eicellen. Overstimulatie dus letten op symptomen en rust nemen. Hoor morgen of er bevruchtingen zijn. Donderdag extra echo om eierstokken te controleren.
     
    Mamadi18, Kabouter32, PeppaP en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Eens!! Ik zou als ik jou was bij jezelf blijven hierin. En gewoon doorgaan met ovulatietesten. Dat geeft meer rust dan onrust. Zelf ben ik super regelmatig. Ik temperatuur. Is ook ideaal.

    En 3 a 4x per week is veel. Vind ik ook!!! Ook voor mijn man. Hij heeft die energie en zin niet voor zovaak. We doen dat dus echt alleen de week van mn eisprong. Daar buiten is het 1 of 2x per week. Wij zijn niet echt van die konijnen haha! Liever 1 a 2x goed dan vaker en ff snel.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    spannend!
     
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ik kan niet temperaturen vind ik wel jammer, moet snachts vaak na de wc en slaap heel onrustig en blijkbaar beïnvloed dat de temperatuur te veel :rolleyes: Ja precies ik ervaar juist rust door die testen.. haha ja ik denk dat veel stellen 3 a 4x wel veel vinden.. :| Ja bij ons hetzelfde hoor!
     
  19. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Hoe gaat het bij jou? Ik hoop het van harte voor je. Maar herken me in de woorden vd anderen. Ik ben ook het afgelopen jaar zeker 8x zwanger geweest. Alle kwaaltjes die jij beschrijft. En heel bizar maar vanafhet moment dat ik vd dokter hoorde dat mn man traag zaad had en we maar 33% kans hadden op een zwangerschap in jaar 1, heb ik geen 1 kwaaltje meer gehad. Bij mij zat het dus echt tussen mn oren zeg maar. Maar ik hoooop voor jou dat het echt is!!
     
    Kabouter32 vindt dit leuk.
  20. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    nog niks veranderd... krampje, rugpijn. Maar verder niks. Ook geen bloed. Geen gekke afscheiding. Niks.
    Maar ik verwacht echt niks. Als het wel zo is koop ik ook meteen maar een staatslot

    Vrouwen lichamen en horormonen zijn bijzondere dingen. toch, ookal weet ik dat de kans bijna 0 is... houd me lijf me voor de gek. Waarschijnlijk omdat ik zo hoop dat de zwangerschap en bevalling iets los hebben geschut, en dat alles weer doorgankelijk is.

    Naja. Morgen weer een nieuwe dag. Als er vrijdag nog niks is ga ik testen, want hier krijg ik nog meer grijze haren van
     

Deel Deze Pagina