Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    De beste wensen voor 2020!!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    De beste wensen!!!

    spiraal is eruit, vandaag een hevige bloeding dus dat zal de eerste menstruatie zijn. Nu hopen dat hij snel regelmatig word!
     
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook voor je!
     
    dunnie vindt dit leuk.
  4. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Succes, ik duim voor je!
     
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hoe is het met jullie?

    Ik zit echt elke dag te hopen nu dat die formulieren van het ziekenhuis in de brievenbus liggen:rolleyes: Zodat we ze snel kunnen invullen en het liefst nog die dag weer op kunnen sturen, zodat ze afspraak kunnen gaan maken :roflmao:
     
  6. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Oh ja wachten duurt lang! Misschien woensdag eens bellen als je ze dinsdag nog niet binnen hebt?
    Hier gaat het goed maar kan ook echt niet wachten tot het volgende week zaterdag is om te testen.... Kreeg gisteren en vandaag ineens wat bloed uit m'n neus bij het snuiten (heb ik verder nooit last van) en wat denk je als je gaat Googlen.. zwangerschapskwaaltje door verhoogd progesteron. Je gaat jezelf ook echt helemaal gek maken! Zucht
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja dat is misschien wel een goed plan! Kan dat zo vroeg al als volgende week je NOD is? Haha ja erg is dat he:roflmao: Ook echt alles kan.. Alles kan zowel menstruatie als zwanger betekenen:rolleyes: Ik wil een duidelijk teken zoals overgeven zonder ziek te zijn, maar dat krijg je niet voor 14 dpo :roflmao: (Ik hoef nooit over te geven dus vandaar zou ik dat duidelijk vinden, maar zul je net zien dat ik die dag iets verkeerds gegeten hebt:|) Beetje afleiding komende week?
     
  8. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Geen idee of het al zo vroeg kan, waarschijnlijk niet maar de hoop is er natuurlijk wel. Overgeven heeft niet mijn voorkeur, doe mij die positieve test maar. Gelukkig niet hoeven overgeven bij de eerste eigenlijk ook niet echt misselijk geweest. Toen ik die eerste positieve test in handen had heb ik die 2wk ervoor eigenlijk niks gemerkt.
    Volgende week weer werken dus dat is mijn afleiding, die dagen vliegen altijd om. Jij? Ga jij al voor NOD testen?
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Snap ik, hoop is ook wel goed! haha nee ergens liever niet overgeven, maar voor dpo even een duidelijk teken ipv al die vage kwalen :roflmao: maar moet zeggen vorige 2 rondes bijna nergens last van, omdat ik er ook niet meer zo veel mee bezig ben in de wachtweken vergeleken met de rondes daarvoor :)

    Fijn dat je wat afleiding hebt! Ik kan niet meer werken helaas door mijn fibromyalgie, maar heb opzich genoeg afleiding. Ik heb een kortere LF, langste is tot nu toe LF van 12 dus dat scheelt ook weer iets haha! Ik test meestal rond 9/10 dpo al, vaak omdat ik het juist wel fijn vind om een soort waarschuwing te krijgen voordat ik ongesteld word:$.. En heb nog testen die in februari over datum zijn, dus :o:

    En jij?
     
  10. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Ik heb de afgelopen 2 rondes net te vroeg getest waarna ik me zo stom voelde toen ik een uur later ongi werd dat ik nu denk ik wil wachten tot 1dag na NOD. Dat zou dan dpo12 zijn geloof ik
     
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ah ja dat snap ik ook wel! We hebben allemaal nog even geduld nodig :rolleyes:
     
  12. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Wachten duurt inderdaad lang, mijn lijf geeft nu volgens mij aan dat ik weer ongesteld ga worden. Precies hetzelfde verloop als anders.
    Moet mijn man weer even aansporen om volgende week opnieuw zaadcontrole te laten doen.

    Heb overigens 2 boeken besteld om te lezen, Vruchtbaar en En, waar blijven de kinderen? Benieuwd of ik daar wat aan heb..
     
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat zou balen zijn :( Vind je man het heel moeilijk om zijn zaad te laten controleren of valt mee?

    Ohh interessant! Ben ik ook benieuwd naar, laat je weten wat je van ze vind?
     
  14. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    wij hebben 2 boeken gelezen in de tijd dat we in de mmm zaten.
    verborgen verlangen en nog 1 (kak kan niet op de naam komen, maar als je het wilt weten snuffel ik hem van zolder)

    verborgen verlangen heeft mij wel heel erg geholpen met een stukje verwerking. Hier staan goede handvaten in om het wat beter een plekje te geven, maar vooral om gevoel te laten zijn, ipv in verzet te gaan met je emotie. In onze relatie ging het even wat lastig, en we begrepen elkaar voornamelijk niet. Maar dat is, mede door dat boek, goed gekomen, en snel ook.
     
  15. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Ah nee toch, al 5dg voor NOD? Ik hoop het niet voor je! Knap dat je al zoveel rondes hebt 'overleefd'!
     
    Kabouter32 vindt dit leuk.
  16. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Valt wel mee, meer planning technisch even lastig omdat je het thuis moet opvangen en binnen een uur zoveel mogelijk op lichaamstemperatuur bij het lab moet inleveren,dus moet met de auto..

    Ja, ik aat het weten wat ik ervan vind. Vind het het zelf altijd heel prettig om boeken over dingen te hebben.
     
  17. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Oh ja, die staat ook nog op mijn lijstje voor als we verder gaan. Zit ook een soort werkboek bij toch? Had je daar wat aan?
     
  18. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik heb er deze ronde geen goed gevoel bij. Verwacht er ook niet veel meer van.

    Laten jullie veel voor een eventuele zwangerschap? Heb vandaag twee wijntjes gedronken en carpaccio bij de lunch. Merk dat ik daar veel minder mee bezig ben dan bij de eerste.

    Ben ook benieuwd naar de boeken!
     
  19. PeppaP

    PeppaP Actief lid

    22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Ah balen dat je je zo voelt! Snap het ook wel als je vanuit het zh weer naar huis bent gestuurd terwijl alweer een tijdje bezig bent.
    Zelf heb ik juist een goed gevoel. Ben wel bang dat het dan extra hard aankomt als het niet gelukt is en het hele circus weer opnieuw begint.
    Ikzelf probeer echt heel erg op de alcohol te letten, vooral tussen ovulatie en NOD probeer ik niks te drinken maar nu met kerst bijvoorbeeld wel wat genomen. Maar als ik dan weer ongi ben dan pak ik gewoon glaasje (of meer) hoor. Qua eten let ik niet echt op. Eet alleen geen oesters. Gelukkig krijg ik die niet dagelijk voorgeschoteld haha
     
  20. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Ik heb dat in het begin zeker wel gedaan, maar na anderhalf jaar daar rekening mee houden en zonder resultaat was ik er een beetje klaar mee, dus laat de teugels nu wat meer vieren. Eet sowieso redelijk gezond en gevarieerd dus dan ga ik er maar even vanuit dat dat het belangrijkste is.
     

Deel Deze Pagina