Start IVF/ICSI januari 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Splitijsje, 21 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Dag,

    Zijn er dames die in januari 2021 ook starten met IVF/ICSI en ervaringen willen delen? De intakedatum staat gepland in de eerste week van januari. Tot die tijd nog twee laatste pogingen IUI met Gonal-f en Ovitrelle. Vandaag begonnen met 50 IE. Na heel wat jaren zelf proberen (wens sinds 2014) en meerdere IUI verwacht ik er weinig van en bereid ik mezelf mentaal voor op IVF/ICSI en vind het super spannend.

    Hoor graag of en wie mee wil schrijven?
     
    anoniem02 vindt dit leuk.
  2. Gwendeline

    Gwendeline Actief lid

    3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    Hoi Kruimel,

    Ik doe voorzichtig met je mee. Als alles gaat als hoe het moet start ik januari. De intake is inmiddels al geweest. Krijg nu testen ivm de miskramen. Ff 6 buisjes bloed afgegeven..... (alsof het niets is).
    Zie mijn handtekening voor mijn vogelvlucht verhaal.
     
    Splitijsje vindt dit leuk.
  3. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Hoi Gwendeline, excuus voor mijn late reactie en dank voor die van jou! Wat een heftige reis heb je al achter de rug (en net als ik een bbz). Afgelopen week was ik niet online; deadline van school (volg een studie naast mijn werk) en spanning door IUI (gaat het spuiten iets opleveren of wéér teleurstelling). Op cyclusdag 9 (gister) meting: 2 follikels rechts van 17,5 mm. Thuis Ovitrelle moeten spuiten en vanochtend IUI.

    6 buisjes is niet niks, wel fijn dat ze nader onderzoek doen?

    Hou je taai en hopelijk kunnen we digitaal ervaringen uitwisselen. Zoals ik schreef in mijn openingspost: vind het super spannend en van me af schrijven / schrijven met lotgenoten geeft misschien wat herkenning en steun (in mijn omgeving heeft iedereen kinderen en allemaal zonder problemen).
     

Deel Deze Pagina