Start ivf-icsi juni/ juli/ augustus/ september 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Oh haha lees nu pas goed dat je schrijft dat het GEEN kwaad kan als die andere een keer iets later geprikt worden.

    Wow wat een mooi resultaat heb je geboekt met het aantal bevruchte eitjes. Zo fijn voor je dat het na de mislukte poging nu wel positief is!

    Hoe heb je de terugplaatsing ervaren? En moet je nu ook rustig aan doen of wat zijn de adviezen?
     
  2. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Misschien kun je bij "tools" onder het bericht een melding plaatsen dat je het bericht verwijderd wil hebben? Zou het anders ook niet weten.
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  3. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    De echo maak ik me gelukkig niet zo druk om zal vanzelf wel goed komen.
    Ik maak me wel druk om het ontdooien maar dat doe ik al sinds ik hoorde dat ik geen verse tp kreeg.
    Ben dus ook aan het overwegen om 2 cryo's te laten ontdooien in de hoop dat we dan in ieder geval een tp krijgen maar weet nog niet of het ziekenhuis dit wel wil doen.
     
  4. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Dat zijn mooie aantallen hopelijk krijg je daar dan nog een mooi aantal cryo's van.
    Al is het natuurlijk te hopen dat je die deze ronde niet nodig hebt en het deze keer meteen gelukt is.
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  5. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wauw, wat goed! Ik had destijds van de 14 maar 4 bevruchte eitjes, dus daar mag je zeker trots op zijn.

    Wat bedoel je met checken hoeveel cryo's er nog liggen? Als er 10 bevrucht zijn en 1 geplaatst gaan ze toch de vriezer in?

    Spannend hoor. We gaan er vanuit dat je over 2 weken ene mooie test in handen hebt!
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  6. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Nee, 2 cryo's tegelijkertijd plaatsen doen ze niet. Dat doen ze alleen na een bepaalde leeftijd en zoveel pogingen geloof ik. Ook geeft het geen gerantie dat je daadwerkelijk zwanger wordt. Net als de hoeveel cellen trouwens. 2 jaar geleden zat ik op een forum met dames die mega goede cryo's hadden, blasto, 8 cellig enz en veel zijn die ronde niet zwanger geraakt. Ik ook niet van mijn 8 cellige cryo. Mijn zoon was een 6je,na het ontdooien een 3tje en hij bleef een 3tje na een dag. Toch hebben ze het terug geplaats en ben ik zwanger geworden.
     
    NieuwelingDD en Maayaa vinden dit leuk.
  7. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Ik bedoelde alleen 2 laten ontdooien niet 2 laten tp in de hoop dat er dan 1 overleeft voor een tp.
    Ben gewoon bang dat als het dadelijk zo ver is de cryo niet goed ontdooid en ik weer geen tp krijg en nog langer moet wachten.
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  8. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    ;)
    Ja ik kon het zelf bijna niet geloven, het is dat ze nooit grapjes maken over dit soort zaken anders dacht ik... die nemen me in de zeik! :roflmao:

    De tp is erg goed gegaan, het was niet zo van: hup erin en klaar is Kees. Ze was echt aan t zoeken naar een mooi plekje in de bm om hm te plaatsen. Ze gaf nog aan dat ze hm geplaatst heeft in een gedeelte waar het slijm goed dik was. Dus ik was helemaal tevreden. Als advies gaf ze aan: Doe lekker rustig aan komende dagen, eet gezond, lekker wandelen en geen zware dingen tillen. ;)
     
    droomwens79 en Maayaa vinden dit leuk.
  9. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Ja snap ik helemaal, ik zou denk ik precies hetzelfde doen. Hoop voor je dat het mogelijk is om 2 cryo’s te laten ontdooien. Ik zou haast denken dat een ziekenhuis zoiets niet mag bepalen over jullie cryo’s.
     
  10. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

    Jaaa! Ik had gehoopt op 3/4 bevruchte eitjes. We zijn idd heel trots!

    De bevruchte eitjes moesten nog een dagje blijven liggen voordat ze ingevroren zouden worden, en het komt weleens voor dat er een paar t niet redden tot dag 4. We zullen zien...

    Yes ik hoop et! En ik hoop voor jullie allemaal hetzelfde, er is in mijn ogen niets mooier dan een kleine frummel die mag groeien in je buik.
     
    droomwens79, Vally85 en Maayaa vinden dit leuk.
  11. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Vandaag heb ik mijn 2e follikel meting gehad:

    Totaal 3 van 18 mm, 1 van 17mm, 1 van 15 of 16 mm en nog een aantal boven de 10 mm. Eromheen nog wat kleintjes. Dat is wat ik onthouden heb. Het is nu de vraag of ik donderdag of vrijdag de punctie krijg. Misschien nog 1 dag verder stimuleren zodat de anderen hopelijk verder rijpen. Maar ze willen natuurlijk ook niet dat die grotere verloren gaan als we langer doorgaan.

    Ik word er straks over gebeld dus of het vanavond al Pregnyl wordt of nog even verder met de Triptofem en Fostimon.
     
    droomwens79 en NieuwelingDD vinden dit leuk.
  12. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Fijn dat ze zo zorgvuldig een plekje uitkiezen voor de embryo :) Nu lekker blijven plakken daar voor de komende 9 maanden :thumup:
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  13. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    ivf & icsi

    Juni - Juli

    2020
    Droomwens79: icsi traject, 2de kindje
    Maayaa: ivf traject, 1ste kindje
    Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje
    Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje
    Sooff30: icsi traject, 1ste kindje
    Vally85: ivf traject, 2de kindje
    NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje




    Afsprakenlijst:

    7 juni - medicatie ophalen droomwens79
    10 juni - follikelmeting Sooff30
    11 juni - punctie Maayaa




    Testdatum na terugplaatsing:

    11 juni - Vogeltje123
     
  14. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Net gebeld en de punctie is aankomende donderdag :thumup:
    Als alles meezit qua eitjes en bevruchtingen dan zondag de tp.

    Nu voel ik pas de spanning!!

    Vanavond Pregnyl spuiten :)
     
    Liesje2020, droomwens79 en Vally85 vinden dit leuk.
  15. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    ivf & icsi

    Juni - Juli

    2020
    Droomwens79: icsi traject, 2de kindje
    Maayaa: ivf traject, 1ste kindje
    Vogeltje123: icsi traject, 4de kindje
    Liesje2020: icsi traject, 1ste kindje
    Sooff30: icsi traject, 1ste kindje
    Vally85: ivf traject, 2de kindje
    NieuwelingDD: icsi traject, 1ste kindje

    Chrystal86: icsi traject, 2de kindje


    Afsprakenlijst:

    7 juni - medicatie ophalen droomwens79
    10 juni - follikelmeting Sooff30
    11 juni - punctie Maayaa
    17 juni - echo bms meting Chrystal86




    Testdatum na terugplaatsing:

    11 juni - Vogeltje123
     
  16. Vogeltje123

    Vogeltje123 Actief lid

    29 mrt 2019
    107
    141
    43
    Vrouw
    Ik hoef aanstaande donderdag niet meer te testen. Gister licht bloedverlies en vandaag zet mijn menstruatie door, ondanks de utrogestan :(
    Ziekenhuis gebeld en word als het goed is vandaag nog gebeld of ik deze cyclus een cryo terugplaatsing mag krijgen.
     
  17. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Oh nee :( Hoop dat ze je bellen met goed nieuws ♡
     
  18. Liesje2020

    15 mrt 2020
    85
    111
    33
    Vrouw
    Wat een goed nieuws zeg, heel fijn!
     
    NieuwelingDD vindt dit leuk.
  19. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Spannend! Ik ga voor je duimen dat alles goed verloopt meis! En dat je het ook net zo fijn mag ervaren als ik!

    Was het tijdstip voor de Pregnyl goed te doen icm je etentje?
     
    Maayaa vindt dit leuk.
  20. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

    Ah wat jammer! Ik hoop op een positief belletje voor je vanuit het ziekenhuis!

    Gebruik jij van die bolletjes Utrogestan? En vind jij ze fijn? Ik heb Duphaston voorgeschreven gekregen die vind ik persoonlijk fijner, dat zijn kleine pilletjes die je met een beetje water kan innemen.
     

Deel Deze Pagina