Start ivf - icsi traject #Oktober #November #December 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 22 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    959
    113
    Vrouw
    Jup ik heb nog goede hoop hoor!! Hihi
    Thanks voor de geruststellende berichtjes :)
     
    Kletsmoeder en jumphola vinden dit leuk.
  2. Coob1989

    Coob1989 Actief lid

    18 okt 2018
    288
    288
    63
    Vrouw
    Dag erop werd ik trouwens gebeld door de huisarts, ja er is iets afwijkends gezien, een van de kamers of boezems slaat soms over. Voor nu niks ernstigs, maar dit zou zich in de toekomst kunnen ontwikkelen tot een hartritmestoornis. Ik ga je doorsturen naar een cardioloog. In de doorverwijzing stond een wachttijd van 90 dagen.


    Vandaag 4 enveloppen binnen gekregen van t ziekenhuis...

    En daar gaat de wachttijd van 90 dagen naar slechts 14 dagen.
    Volgende week naar de cardioloog
    Afspraak 1: ECG + bloeddrukmeting,
    Afspraak 2: Hartecho van 20 tot 40 min, enveloppe 1)
    Afspraak 3: (dag erna) Weer dat hartkastje (holter ecg) wat ik al had gehad (enveloppe 2)
    Afspraak 3: telefonisch consult met cardioloog na 1 week. (Enveloppe 3)

    Zo onschuldig als de ha t deed overkomen is het toch niet? Maak me toch wat meer zorgen...

    Bevestiging van de 20 weken echo (enveloppe 4) gelukkig nog iets leuks erbij
    Vandaag 15 weken dansje:)
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    959
    113
    Vrouw
    Oww inderdaad! Maar mijn ervaring is dat huisartsen vaak niet de precieze wachtlijst weten van het zkh...dus ik zou het niet zo opvatten! Maar dat kun je meteen navragen komende week.
    Wel spannend joh!!!
    En fijn, 15 weken!! Gaat toch best rappie!
     
  4. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    959
    113
    Vrouw
    Ik begin mijn hoop een beetje te verliezen:( nog steeds zo nu en dan donkerbruine of donkerrode afscheiding. Soms paar uur niet en dan is t het er ineens weer...vind het zo raar...
    Daarnaast ook wat pukkeltjes en vandaag behoorlijk chagie...recept voor menstruatie lijkt mij:cry:. Wel erg vroeg, verwacht hem vrijdag/zaterdag pas..
    Zit er even doorheen:cry:
     
  5. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.185
    488
    83
    Zuid Holland
    Het hoeft niets te zijn he !! Kan ook echt nog van de terugplaatsing komen. Ik ga voor je duimen en een dikke knuff voor jou (L)
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    @Coob1989 dat is een normaal consult. Heb ik ook ooit gehad. Ik krijg hartklachten van bepaalde medicatie en toen ook zo uitgebreid onderzoek gehad.
     
  7. korenbloem

    korenbloem Actief lid

    8 jun 2017
    394
    341
    63
    Ik hoop voor je dat het nog naweeën van de tp en innesteling zijn. En dat je daar chagie van wordt zou normaal zijn. Deze onzekerheid is ook niet best voor je hum.
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  8. korenbloem

    korenbloem Actief lid

    8 jun 2017
    394
    341
    63
    Ik heb vandaag mijn bel afspraak gehad over mijn behandeling. helaas hebben ze geen rekening gehouden met mijn cyclus bij het inplannen van deze afspraak en moet ik weer een maand wachten. Ook hebben ze onderzoeken gedaan die al gedaan zijn in een ander ziekenhuis waardoor ik al een maand extra moest wachten. Uitslag was precies hetzelfde.
    Begin een beetje moedeloos te worden van al het wachten. Moet nu op dag 21 starten met triptofen. Heb daar nog geen ervaring mee. Dan moet ik me aanmelden als mijn menstruatie begint. En daarna krijg ik pas te horen of ik überhaupt mag starten in die maand. Ik vind het raar dat ik hormonen moet spuiten terwijl het niet zeker is of ik verder mag.. ik ga de lange schema doen. Iemand ervaring mee? Hoe ziet deze er uit? Mijn arts was erg onduidelijk en ik was te teleurgesteld om nog een keer uitleg te vragen.
     
  9. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    959
    113
    Vrouw
    Dat is wel waar ja...
    Vanmorgen nog contact gehad met de kliniek en ze zei dat het bij sommige vrouwen zo de hele zwangerschap gaat. Dus er is nog niks verloren...

    He shit zeg dat het zo loopt bij je. Ik kan me voorstellen dat ze liever zelf alle onderzoeken ook nog doen, er kan het eea veranderen in de tussentijd en zou niet goed zijn als ze dat niet weten voor de start van een traject. Maaaaar vervelend is het zeker!!!
    Wel fijn dat je nu uitzicht hebt....en of je mag beginnen?! Vast wel!!! Daar gewoon van uit gaan, creëeren en dan komt het goed. Ik ben verder niet bekend met triptofen.
    Is het niet een idee om een andere arts te vragen? Als je die zo onprettig vind...
    De verpleegkundigen leggen ook vaak alles heel goed uit. Misschien kun je daar nog eens mee spreken voor je begint. Voor meer uitleg bedoel ik!
     
  10. Zonnebloem543

    22 okt 2020
    76
    60
    18
    Vrouw
    Zijn er hier ook mensen die in maart weer een poging gaan doen? Misschien toch een nieuw topic daarvoor aan maken? Tenminste ik vind het voor mezelf hier wat confronterend tussen veel inmiddels zwangeren, hoe hoopgevend het aan andere kant ook is:)!
     
  11. Freesias

    Freesias Bekend lid

    14 jan 2021
    504
    375
    63
    Vrouw
    jup hier ook aan t wachten totdat we weer verder mogen in maart
     
    Zonnebloem543 vindt dit leuk.
  12. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hier is het over, hartje is gestopt met kloppen :cry:
     
  13. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    959
    113
    Vrouw
    Meeeeen je niet!!!:cry: wat naar...jezus!!!
    Heel veel sterkte zeg!!!!
     
  14. Kletsmoeder

    Kletsmoeder Actief lid

    24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Wat heftig voor jullie, verschrikkelijk om mee te moeten maken:(, heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!
    Had je vandaag een controle staan of had je vermoedens dat het niet goed was.
    Nogmaals veel sterkte
     
  15. Kletsmoeder

    Kletsmoeder Actief lid

    24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je?

    Ik kan me vergissen, maar dacht dat je begin van deze maand vertelde dat je begon met gonal-f te spuiten. Is de behandeling niet afgemaakt? (Sorry als ik er helemaal naast zit)


    Klinkt als een uitgebreid onderzoek idd, maar lijkt me ergens ook fijn dat ze het serieus nemen en je weet waar je aan toe bent.
    Maar spannend is het zeker, blijft toch je rikketik.
    Probeer positief te blijven, er is nog geen diagnose gesteld.

    Yes, 15 weken gepasseerd, You go girl:thumup:
     
  16. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.185
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik had al gereageerd in het andere topic maar nogmaals ik vindt het echt super erg :(
     
  17. Zonnebloem543

    22 okt 2020
    76
    60
    18
    Vrouw
    Droomwens wat vreselijk naar. Heel veel sterkte
     
  18. Zonnebloem543

    22 okt 2020
    76
    60
    18
    Vrouw
    Kletsmoeder wat attent dat klopt, de poging is helaas afgebroken.
     
  19. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    959
    113
    Vrouw
    @Kletsmoeder lief dat je het vraagt. Ik heb nog steeds af en toe bloed/bruin verlies. Sinds 2 dagen ook menstruatie krampen maar verder is er weinig ad hand...heel erg verwarrend!
    Vanmorgen blanco getest dus geen idee wat er allemal gaande is daar binnen ;)
    Vandaag moet ik volgens mijn app ongesteld worden..maar gezien mijn ovu 2 dagen later was houdt ik zelf rekening met zaterdag als nod...
     
  20. Kletsmoeder

    Kletsmoeder Actief lid

    24 okt 2020
    185
    183
    43
    Vrouw
    Wat een onzekerheid allemaal zeg, ik herken het wel eerlijk gezegd. En iedereen gaat er anders mee om.
    We gaan voor je duimen. Hoop dat de tijd voorbij vliegt en je een mooie test in je handen krijgt.


    Wat vervelend om te horen zeg.
    Het zit je niet mee. Alvast veel succes gewenst.
    (Ik schrijf wat minder mee, dus het kan maar alvast gezegd worden. Geldt natuurlijk voor iedere dame hier op het forum)
     
    Zonnebloem543 en Preitjuh90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina