Start IVF/ICSI zomer/najaar 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 3 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Heyyy @Geluksvlinder Ik zie net je anderen bericht ook heb denk geen melding gehad of gewoon niet gezien. Ja precies ... Bij mij ging dat lange protocol met pil en deca wel prima dus m'n behandelend arts heeft me er weer aangezet. Hoop dat het weer goed uitpakt! Had laatste keer 8 eitjes. Ik ben nu nog deca aan het injecteren... Ben sinds 19 maart gestopt met de pil en ben sinds gister dus echt ongesteld. Dat betekent dat alles op schema loopt en ik de 29e met gonal f kan beginnen... 7 April eerste follikel meeting. Laatste keer kreeg ik 2 dagen na m'n eerste follikel meeting al m'n punctie! Hoop dat t weer zo goed gaat. Kon die avond na de follikel meeting al direct pregnyl zetten. En hoe gaat t met jou? Jij gebruikt een nieuw middel toch? Heb je al een meeting gehad? Weet je al of het aanslaat? Nog vervelende bijwerkingen gehad of alleen misselijk? Is natuurlijk ook heel vervelend... Ben benieuwd :)
     
  2. Pien040

    Pien040 Niet meer actief

    Hi meiden,
    Wij hebben afgelopen woensdag de eerste echo gehad en dat was niet goed. Waar ik 7+2 had moeten zijn kwam de meting niet verder dan 6+3 en bovenal geen kloppend hartje. Blijkbaar begrijpt mijn lichaam dat niet. Ik mag woensdag terugkomen als het dan niet al zelf is losgekomen en dan kiezen voor afwachten, pillen of een curettage. Ik weet niet eens hoe ik hier ooit mee om ga leren gaan. Ik ben zo klaar met dit alles..
     
  3. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    @Pien040 837"]Hi meiden,
    Wij hebben afgelopen woensdag de eerste echo gehad en dat was niet goed. Waar ik 7+2 had moeten zijn kwam de meting niet verder dan 6+3 en bovenal geen kloppend hartje. Blijkbaar begrijpt mijn lichaam dat niet. Ik mag woensdag terugkomen als het dan niet al zelf is losgekomen en dan kiezen voor afwachten, pillen of een curettage. Ik weet niet eens hoe ik hier ooit mee om ga leren gaan. Ik ben zo klaar met dit alles..[/QUOTE]

    Meen je niet.... :'( wat vreselijk k*t.... Ik hoop iig voor je dat alles zich vanzelf oplost en dat je niet hier ook nog pillen voor moet slikken of een curettage nodig hebt. Ik snap dat je er klaar mee bent het is allemaal zwaar en ik hoop echt dat je snel geluk mag hebben. Heel veel sterkte voor jou en je vriend ♥️
     
  4. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    @Pien040 wat vreselijk zeg! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Heel veel sterkte!!
     
  5. Esthar789

    Esthar789 Lid

    12 sep 2021
    44
    21
    8
    Vrouw
    @Pien040 Wat een naar nieuws. Hoop en moed blijven houden vraagt af en toe veel van ons. Hopelijk kan jeje verdriet de ruimte geven en krijgt het een plekje. Veel sterkte! Heb je nog cryo’s of moet je opnieuw beginnen?
     
  6. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Heyy @Famke93
    Ik zie dat je ondertussen je laatste cryo tp hebt gehad van deze ronden... Erg spannend! Ik ga voor je duimen dat dit m word! Ik ben nu weer aan het prikken mijn 4 embryos zijn allemaal mislukt. Hebben ff allemaal wat geluk nodig nu.... Ff dat zwanger lijstje volmaken ♥️
     
  7. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Oh Pien wat zwaar klo#e voor jullie. Ik hoop dat t vanzelf op gang komt. Heel veel sterkte meis. Snap zo dat je er klaar mee bent. Ik bid voor kracht voor je in deze verdrietige tijd. X
     
  8. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw

    Deze ronde komt het helemaal goed meis. Ik bid voor je en stuur heel veel geluk je kant op
     
  9. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Woensdag tp van onze laatste kans op een wonder. Begin nu best ff er tegen op te zien. Zo moeilijk om hoopvol te blijven. Dus meiden...duim..bid...wens...stuur geluk mijn kant op. Ik kan t wel gebruiken.
     
  10. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Hey Melissert, jaa ik ken jouw situatie, jij bent alweer volop aan het prikken. Kun je weer een beetje positieve energie vinden?
    Ik vind het erg moeilijk op dit moment. De laatste cryo zit inderdaad in m'n buik, t was geen toppertje helaas, 4 cellen op dag 3, en doorontwikkeld tot 5 cellen, en dus 5 cellig teruggeplaatst. Al mijn vorige terugplaatsingen waren een stuk beter, dus hier heb ik weinig vertrouwen in.
    We hebben 6 april al een afspraak bij een nieuwe kliniek, dat geeft wel weer een beetje hoop, maar ook zo ontzettend spannend weer!
     
  11. Esthar789

    Esthar789 Lid

    12 sep 2021
    44
    21
    8
    Vrouw
    Hier ook even een update. Inmiddels intake in het ziekenhuis gehad voor verwijderen cyste en endometriose. Over 1,5 week anesthesist en hopelijk dan snel ingepland zodat we gauw weer verder kunnen met een IVF poging. Al met al gaan er weer weken/maanden overheen, maar is er vooruitzicht. Geduld blijft moeilijk.
     
  12. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Nouja ik probeer positief te blijven... Maar dat lukt niet altijd. Ben heel erg bang dat het weer een herhaling word van vorige keer en er dus geen zwangerschap komt en alles dus weer voor niks was.
    Ik snap dat als je betere had dat dit je misschien geen vertrouwen geeft... Maar het is nog steeds een kans dus ik hoop echt voor je dat het alsnog lukt en dat die overstap naar een nieuwe kliniek niet nodig is. En anders hoop ik dat de nieuwe kliniek je wel met je kinderwens kan helpen. ♥️ Succes in de wachtweken.
     
  13. Lizzie1401

    Lizzie1401 Actief lid

    8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Ohnee wat een ruk nieuws dit zeg! Heel veel sterkte! En ik bid ook voor je! Hopelijk gaat je lichaam het snel snappen en hoef je niet aan de medicatie!
     
  14. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Fijn dat je ziekenhuis behandeling vaart krijgt....hetzij trage vaart. Maar na de behandeling zijn je kansen dan groter?
     
  15. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw

    Moeilijk he positief blijven. Snap je helemaal. Maar houdt moed en probeer het positieve erin te zien. Je creëert kansen en dat is ook al iets.
     
    Melissert vindt dit leuk.
  16. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    @Famke93 ...ik ga voor je bidden en duimen dat dit een mooie plakkert is.
     
    Famke93 vindt dit leuk.
  17. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Thanks! Ik ook voor jou! Jij hebt 1 dag na mij je tp gehad he? Voel je ook iets?
     
  18. SVM79

    SVM79 Actief lid

    3 mei 2021
    248
    144
    43
    Vrouw
    Ik heb hem vandaag...
    Ben zoooo nerveus
     
  19. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Ooh ik dacht 23 maart in je handtekening te lezen! Zit ie al veilig in je buik?
     
  20. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw

Deel Deze Pagina