Start IVF @ VU Amsterdam. Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb1987

    Beeb1987 Actief lid

    23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Lieve wensmama's,
    Wie van jullie starten er de komende periode nog meer met IVF in het VUmc Amsterdam?
    Ik zou het ontzettend fijn vinden om ervaringen te kunnen delen met een of meerderen. M'n vent steunt mij natuurlijk ook, maar ervaring leert dat je als vrouw alles toch anders ervaart.
    Ik hoor graag wie van jullie er in hetzelfde schuitje zitten!
    Liefs,
    Beeb
     
  2. Ninge

    Ninge Bekend lid

    27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Hoi Beeb,
    Ik ga niet starten, maar heb wel IVF gedaan en uiteindelijk ook ICSI, waarvan ik nu twee heerlijke kinderen heb. Ik weet dus hoe het is en kan nog alles voor me halen van de intake tot de echo's, wachten bij het aquarium, de punctie, weer wachten bij het aquarium, de terugplaatsing etc.
    Mijn man kan zich een bepaald kamertje weer herinneren, tja dat hoort er voor hem dus weer bij...

    Ik kan dus niet nu ervaringen met je uitwisselen, maar wil je wel heeeeel veel succes wensen en mocht je vragen hebben of ens over willen hebben dan schroom niet...
    Liefs.
     
  3. Ninge

    Ninge Bekend lid

    27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik zie nu pas je handtekening. Wat heftig voor jullie zeg, zoveel miskramen... :(
     
  4. Tella

    Tella Lid

    17 mrt 2017
    68
    7
    8
    Wij gaan binnenkort op gesprek daar omdat we willen overstappen (poging 2). Hopelijk mogen we snel starten. Wanneer mogen jullie starten?

    Een ding begrijp ik niet. We hebben een eerste afspraak op de polikliniek in het ziekenhuis.
    We kregen daarna papieren van het vumc ivf-centrum om in te vullen met een ander adres en ander telefoonnr.

    Lopen de artsen heen en weer tussen de polikliniek en het ivf centrum?

    Of gaat er hier iets fout?
     
  5. Ninge

    Ninge Bekend lid

    27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Hoi Tella,
    Ja, dat klopt. De intake is op de afdeling gyn, fertiliteitsproblemen in het Vu. Daar zijn dan dezelfde artsen. Ivf centrum is in een bijgebouw. Jij ook succes!
     
  6. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik loop niet in het vu maar inmiddels helaas wel ''ervaringsdeskundige''. heb een topic geopend ivf september/oktober hier zitten een aantal meiden die voor de eerste poging gaan maar ook een aantal die al wat meer achter de rug hebben. Misschien vind je het leuk daar mee te kletsen. Hoop in ieder geval dat ivf jullie het geluk gaat brengen.
     
  7. Beeb1987

    Beeb1987 Actief lid

    23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    @Ninge Wat ontzettend lief van je. Dank je wel!
    De weg hierheen was inderdaad niet altijd makkelijk, maar weet je? We hebben zoveel vertrouwen in de toekomst... Juist door alles dat we al hebben meegemaakt zijn we zoveel sterker geworden en is onze wens alleen nog maar groter geworden. Inmiddels hebben we een hele fijne gynaecoloog die ons serieus nam en daardoor mogen we nu eindelijk door.

    @Tella Wat spannend! Het VU staat goed aangeschreven en hebben een mooi slagingspercentage... Dat geeft de burger moed! Waar hebben jullie je eerste poging gehad? En hoe ervaarde jij alles?

    @indy90 dank je wel! Ik ga er eens een kijkje nemen!
     
  8. Nienid

    Nienid Actief lid

    13 jan 2016
    216
    68
    28
    Hoi @Beeb1987
    Ik begin morgen met Gonal-F en ga 10/10 voor de eerste follikelmeting bij VUMC. Loop er inmiddels al rond sinds oktober 2015, in 2016 begonnen met IUI en na 6x IUI nu over op IVF. Ik ga ook aansluiten bij het topic voor IVF september/oktober!
     
  9. Tella

    Tella Lid

    17 mrt 2017
    68
    7
    8
    @Ninge dankjewel dat het toch goed is. Ik ben een beetje wantrouwig geworden.... altijd fijn dat er mensen zijn die weten hoe het gaat binnen een ziekenhuis.

    @Beeb1987 wat fijn dat jullie nu een prettige gyneacoloog hebben. Ik duim voor jullie dat het deze keer gaat lukken.
    En natuurlijk ook voor @nienid ! Heel veel succes.

    Wij hebben poging 1 in het radboud gehad. Volgens mij ook een ziekenhuis met goede resultaten? Weet niet welke beter is?

    Door een aantal slordige zaken rondom de iui's hebben we weinig vertrouwen.

    Bij de ivf-1 hadden we helaas geen enkele bevruchting. Ik ben er nog steeds wel wat onderste boven van. We willen graag in gesprek met het VU of er winst te behalen is bij langer doorstimuleren. Ik had nu op dag 11 de punctie. En er was een follikel van 18 mm en een van 17,7 mm. De rest (11) kleiner. Ik heb begrepen dat het vu langer doorstimuleerd?
     

Deel Deze Pagina