Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Oh hier alweer dik 4 maanden! Hier eet ze om 08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 180 cc + 6 schepjes. Ze slaapt van 20.15 tot 07.30 en dan sochtends weer van 09.30 tot 11.30 en van 14.00 tot 17.00.. redelijk ritme tegenwoordig.

    Hapjes ; natuurwonder hier, meteen goed eten en slikken en niks teruggeven. Wat een verschil met dr broer vroeger haha.
     
    LaQueen, roever en Maritiem vinden dit leuk.
  2. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    dit klinkt als een top kind :thumup: heerlijk toch dat het dan zo lekker loopt!
     
    kly073 vindt dit leuk.
  3. roever

    roever Niet meer actief

    allemachtig haha
    Die slaapt wel prima dus!!!:0

    hier begint het “een soort van” te komen...
    Gaat Savonds rond 20.00 naar bed,moet 2/3 x speentje teruggeven snachts, 1 x een voeding rond 3 uur. En met beetje geluk slaapt hij dan door tot ergens tussen 06.00 en 08.00

    voedingen 150 + 5
    Tussen 07.00-08.00
    Rond 12.00
    Rond 17.00-18.00
    Rond 19.00/20.00
    En dan snachts rond 03.00

    overdags slaapt hij laatste daagjes af en toe n 3 kwartier/uurtje en dat 2 of 3 keer op n dag.
     
    LaQueen en kly073 vinden dit leuk.
  4. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Haha ja maar ik roep nog niet te hard.. chevano sliep ook zo goed tot een jaar of 2. Toen was t een hel tot een jaar of 3.5 Dus ik ben er nog niet haha!
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  5. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    haha van genieten zo lang het duurt, zo gaat dat Met alle fases volgens mij... genieten van de leuke en de andere snel weer vergeten ;)

    hier vandaag een mega drukke baby heerlijk. Ook echt zo’n hand op mijn buik dag, dat je constant je buik aait... verschrikkelijk maar goed ik geniet er maar even van. Merk dat ik nu pas echt stil sta bij dat ik weer zwanger ben. Eerder draaide alles door en nu moet ik gewoon rekening er mee houden als in, even wat dingen doen even rust pakken en weer wat doen etc... dus vind het wel leuk dat ik nu echt reminders heb van ja ik ben zwanger! (Een minder leuke reminders, mijn baby en mijn maag zijn blijkbaar goede vriendjes... maagzuur en maagpijn zijn dagelijkse kost...tot spugen aan toe:confused:)
     
    LaQueen, wolkje1994 en roever vinden dit leuk.
  6. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Oh heerlijk! Dat mis ik wel.. de maagzuur en het spugen niet. Om te janken!
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  7. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @kly073 wat een heerlijk ritme zeg!

    @Maritiem haha dat maagzuur mis ik ook zo niet !

    hier slaapt L van 20.00 tot ongeveer 05.00/05.30. Sinds een week is het een beetje een zooitje met haar qua ritme overdag. Wel heel lief en zoet! Ik was niet zo van de sprongetjes herkennen, maar dat geloof ik nu wel. Maargoed zolang de nachten goed gaan, je hoort mij niet klagen
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  8. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Zo hallo, komt er een onder een steen vandaan!

    @LaQueen nog van harte gefeliciteerd.

    Hier is L alweer 5 maanden. Dat mensen zeggen Dat het bij nr. 2 nog sneller gaat. Ik geef ze geen ongelijk. Ze is een makkelijke maar temperament volle baby. Ritme heeft ze nog niet echt. Laatste fles scheelt enorm. Ligt een beetje tussen 9 en 11 en uitslapen tussen 6 en 8, haha.

    Met hapjes al meerdere keren geprobeerd, maar was geen succes. Deze week maar nog een keer beginnen.

    Afgelopen week wel beide meiden ziek geweest. Waarvan de oudste bijna aan antibiotica en de jongste aan de antibiotica. Gelukkig knappen ze beide op.
     
    wolkje1994 en Maritiem vinden dit leuk.
  9. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Ik vind het wel raar hoor dat jullie dat maagzuur niet missen :p ik geniet er elke dag zo intens van :confused: hier gewoon nog maar elf weken... gaat zo snel. En we moeten alles nog doen. Gister ook nog gehoord dat de beslissing over onze bouwvergunning met 6 weken wordt uitgesteld... dus we zullen eerst wel geen babykamer hebben nog vrees ik dus dat wordt improviseren... baby op onze kamer past niet en bij de andere kids vind ik in het begin een zeer slecht idee... nog maar even goed over nadenken...
     
    wolkje1994 en LaQueen vinden dit leuk.
  10. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.954
    113
    Vrouw
    D
    M
    Onze M. is ook gewoon alweer 3 weken! :eek: En nog erger.. het kriebelt alweer verschrikkelijk voor een 3e (wel pas over minimaal 2 jaar hoor), maar mijn wederhelft vind het wel goed zo.:roflmao:
     
    Jessicaw, Vogeltje90, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Cil88 hoe gaat het nu verder met je?

    @Maritiem laatst had ik ook weer een enkele keer maagzuur. Dacht echt ‘ohja zo verschrikkelijk vond ik het’. Wat balen zeg van de bouwvergunning ! Gelukkig heeft een baby in het begin niet heel veel nodig.

    @LaQueen gaat alles goed? Denk het wel aan je beginnende kriebels te lezen :rolleyes:

    Hier ab-so-luut geen kriebels voor een tweede. L is een voorbeeld baby, alleen mijn lichaam geen voorbeeld voor een zwangerschap. Vertrouwen is weg, komt misschien nog wel terug :thumup:
     
  12. roever

    roever Niet meer actief


    Hahaha
    Ik weet nog goed toen onze tweede 2dagen oud was ik ook een mega kriebel voor een derde kreeg, en die pas weg ging toen ik echt zwanger was van nmr 3! Hihi

    de eerste is zo bijzonder en alles is nieuw...
    Maar zodra de tweede er is, merk je pas hoe ongelooflijk gezellig het is om meerdere kindjes te hebben haha althans, zo voel ik het!

    En nu..... de kriebel voor een vierde is nog steeds niet weg hier, word eerder alleen maar sterker gezien mijn vriend het ook echt wel ziet zitten en t soms door laat schemeren....
    Maar m’n lichaam hè.... :/

    hoewel het de laatste tijd alweer stukkie beter gaat!
    Dus... pfff die vierde gaat vast komen! Alleen wil ik niet eerder zwanger zijn dan jongste 1,5 is ofzo... eerst even flink aan m’n lichaam werken! :D
    (Dat is trouwens al over een jaartje.... haha)


    3 weken, wat gaat dat zoooooo hard hè!?!?
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.954
    113
    Vrouw
    D
    M
    @wolkje1994 Het gaat idd goed! Maar hij heeft wel gewoon last van de vervelende krampjes op de meest vervelende tijdstippen, hoor. Dus het is niet zo dat alles zonder slag of stoot gaat. Ik ben ook totaal niet gemaakt voor de periode met nachtvoeding, ik haat zwanger zijn en de kwaaltjes die erbij horen, bevallen vind ik niet leuk, maar toch... de liefde die je voelt voor je eigen vlees en bloed weegt zwaarder dan al die negatieve dingen bij elkaar die je ervoor over moet hebben.❤️ Dat jij dat op dit moment (nog) niet voelt is ook okay, toch? Wie weet komt het over een tijdje, over een paar jaar en anders niet en is jullie gezin compleet, ook prima toch!

    @roever Haha ja, die eerste zet je leven/wereld op z’n kop. Bij de eerste moet je alles ontdekken en de 2e doe je erbij vanaf dag 1 alsof het altijd al zo was. En de liefde tussen zus en broer, fantastisch om te zien! Grote zus zegt dagelijks dat ze graag nog een broertje of zusje erbij wil, nou dan doet mijn hart een sprongetje haha. Idd wel je lichaam rust geven, maar mooi dat je man er ook voor openstaat! Die van mij (nog) niet, dus ik weet niet of hier ook een 3e komt.
     
  14. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    HEERlijk al jullie verhalen te lezen! Hier steeda meer zin de baby te ontmoeten. Ben gelopen wee o tante tanteneworden en vandaag bij een vriendin geweest met een baby van 3 weken.... nou dan kan ik niet wachten hoor....

    Vandaag kan ik gewoon op 2 handen aftellen naar de uitgerekende datum, het gaat zo belachelijk snel. Gister groeiecho gehad en was allemaal goed. En kindje zakt al lekker met het hoofdje in mijn bekken. Bloeddruk wel iets aan oplopen maar nog niks ernstigs
     
    roever, Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.
  15. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.954
    113
    Vrouw
    D
    M
    Het aftellen kan beginnen! :D Succes met de laatste loodjes!
     
  16. roever

    roever Niet meer actief


    Ahhh aftellen!!!!! :D



    Oh shit man...
    Hier beginnen de kriebels zich echt alweer mega op te stapelen!
    Maar ik moet en zou eerst m’n lichaam op orde hebben en hier thuis etc!
    Ondertussen geniet ik echt enorm van onze jongens!
    Oh en de jongste is zoooo’n dotje!!! een heel tevreden giegeltje, die sinds een week of twee de nachten bijna helemaal doorslaapt!
    Gaat rond 19.00 naar bed en kom tussen half 5 en 5 in de ochtend met poepluier en honger en slaapt dan door tot 8 :)

    en pffffff had ik al gezegd dat het zooooo genieten is sinds we verhuisd zijn!!!!!!( en de rust is wedergekeerd..) hihi
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  17. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    heerlijk dat het allemaal zo goed gaat nu! Haha en zeker aftellen! De andere 3 waren er allemaal over 7 weken, benieuwd hoe deze baby zich gaat gedragen....
     
  18. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Spannend @Maritiem !!

    Hier is het genieten ook begonnen. M. is nu bijna 7 maanden alweer! Er is ondertussen iets van een ritme en snachts komt hij over het algemeen nog maar 2 keer. Het is verder overdag een heerlijk vrolijk lief gezellig mannetje. ❤

    Voor nummer 2 kriebelt het nog totaal niet. :p
    Ben even aan het genieten van dat ik m'n lijf weer terugheb. En ik vond de eerste maanden loodzwaar (zal ook wel met mn bloedverlies te maken hebben en dat M. maandenlang snachts ieder uur kwam). Ik zie er erg tegenop om weer een hele tijd geen conditie te hebben, dan weer een bevalling en dan weer een kraamperiode te beleven. Maar als ze er eenmaal zijn is het zo leuk. ❤
     
  19. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    haha bemoedigend dit :p

    fijn dat je nu lekker je draai hebt gevonden en ik kan me dat best voorstellen hoor dat je voor nu nog even er niet aan moet denken.
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  20. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Jeetje meiden, wat leuk om weer even wat te lezen. Vorderende zwangerschap van @Maritiem, @Vogeltje90 die de eerste loodzware maanden heeft overwonnen en nu heerlijk geniet en @kly073 met een ritme waar ik stikjaloers op ben haha! En tegelijkertijd gun ik het je uiteraard! Wil het alleen zelf ook zoooo graag.
     
    Jessicaw en kly073 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina