Start voor een derde kindje vanaf juli. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stephake23, 10 jun 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    971
    814
    93
    Vrouw
    Is vooral, weer opnieuw beginnen aan alles. Jongste hier begint ook steeds zelfstandiger te worden, bezig met zindelijk maken dus uit de luiers. Hebben iets meer vrijheid terug nu dan tov wanneer ze klein waren.
    Vruchtbare periode ongeveer op 16 juli.

2. Stephake23

Stephake23 Actief lid

4 jun 2015
    123
    38
    28
    Vrouw
    haja…. hier zijn ze bijna 9 en bijna 7… dus al een tijdje zelfstandiger… ik begon net heel die luier periode te missen… maar heb meer bang voor terug een goeie structuur en tijd te vinden voor al dat huiswerk, hobby’s,… dat vind ik momenteel al zn stuggle

3. Stephake23

Stephake23 Actief lid

4 jun 2015
    123
    38
    28
    Vrouw
    ik deze morgen ook ongesteld geworden….
    twee dagen geleden inde auto een scherpe steek in mn baarmoeder. thuis na het plassen een druppel bloed bij het afvegen. de dag nadien wat bruinig slijm… ik dacht: oooh mss toch een innestelingsbloeding… (want had de hoop al opgegeven voor deze ronde omdat ik geen vruchtbaar slijm vond…)
    dus toch een sprankeltje hoop…. nu stond ik vanmorgen op met echt meteen hard bloedverlies….
    Pff deze cyclus was heel raar. vanaf de tweede week constant zeiederige pijn in mn bm. en amper slijm… ook heel erg korte cyclus… maar 23 dagen… normaal is mn kortste 26 en mn langste 29….
    dus nu ben ik heeel benieuwd of het volgende cyclus wel weer normaal gaat zijn…

Deel Deze Pagina