Welke stad raad jij aan voor wen stedentrip en waarom? Vliegen en auto zijn beide prima. Liefst 3 dagen en eigenlijk ook nog redelijk weer eind van deze maand. Mijzelf kennende zal het Spanje worden, maar wellicht hier een goeie tip voor iets anders.
Rome, Praag, Krakau vind ik de mooiste steden. daarnaast zijn Parijs, Barcelona, Valencia, Lissabon altijd goed. Londen en Berlijjn vind ik overschat
Rome is een heerlijke stad. Naast de prachtige bezienswaardigheden is ook ieder onbetekend hoekje en steentje er schitterend, je kunt er heerlijk eten, alles is beloopbaar en de metro is ook prima. Andere leuke opties vind Praag, Antwerpen en Dublin.
Eind deze maand zou ik kijken waar het niet te heet is en zou zuid Europa voor mij afvallen. Wat ik leuk vond en niet zuid europees: Tallin Eddingburgh Bremen Lubljana Bratislava Praag
Hier staat Budapest op het verlanglijstje. Al paar mensen gesproken die geweest zijn en is zo mooi schijnt! Wenen is ook de moeite en op 3 dagen best te doen
Wij zijn daar vandaag geweest, van ellende terug naar de camping terug. Wij vonden er werkelijk waar niks aan. Geen winkeltjes, geen gezellige terrasjes. Die er zijn zitten langs hele drukke straten. Echt verschrikkelijk. 4 uur geweest, toen was ik er klaar mee. een dagje Maastricht is vele malen gezelliger. tis wel leuk als je architect bent, de gebouwen zijn hoog en mooi om te zien, maar verder? Verschrikkelijk!
Vreemd en wel jammar... Ik heb n collega die jaarlijks naar Budapest gaat als favoriete bestemming. En n vriendin (die nogal high standard is en letterlijk 3 terrasjes per dag doet) vond het ook fantastisch en had een boel prachtige fotos mee terug? Hangt mss van de wijk af en of je in Buda of Pest was?
Valencia is top! Wij zijn er vorig jaar vier dagen geweest en we hadden er nog niet alles gezien en gedaan. OV fijn geregeld. Strand heel leuk. Horeca heel leuk. En de temperatuur was ook fijn.
Afgelopen mei in Valencia geweest en het was zo leuk. Wij hadden 4 hele dagen maar ik had er zo een week vol kunnen maken. Genoten!! December 2023 in Parijs geweest en heeft me positief verrast. Praag is ook prachtig.
Wij zijn in februari met ons gezin in Parijs geweest, was ontzettend leuk. Begin september ga ik met mijn moeder nog een lang weekend omdat ik nog enkele museums wilde bezoeken.