steeds terugkerende blaasontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door pucci, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

het is nu al de vierde keer dat de gyneacoloog een blaasinfectie vasstelt, elke keer moet dit behandeld worden met duracef, een antibioticum. Volgens de dokter is het heel belangrijk dit te behandelen om vroegtijdige weeen te voorkomen.

Heeft iemand hier ook zo'n last van?

2. Niet meer actief

Ik heb altijd onwijs veel blaasontstekingen gehad... je kan het wel even afwachten hoor, lijkt me niet verstandig om nu telkens een kuur te pakken (is het sowieso niet, maar voor die kleine al helemaal niet)
    Veeeeeeeeeeel drinken, veel plassen, absoluut niet ophouden & Cranberry drinken/tabletten halen en veel vitamine C !

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Al het voorgaande en let erop dat je goed uitplast: dus nog even extra druk zetten om alle kleine restjes uit te plassen: die kleine restjes zijn namelijk van die vervelende broeinesten voor de bacterieen.
    Cranberrysap schijnt wonderen te doen voor je blaasontsteking en is nog eens supergezond vanwege de anti-oxydanten ook, :)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

En plassen nadat je hebt gevreeen he! Dat kreeg ik als tip van mijn arts ;) Want van de bacterien van je partner kan de boel ook gaan ontsteken...

5. Niet meer actief

Juist, direct gaan plassen na het vrijen! Anders loopt het geheid mis..

Deel Deze Pagina