Sinds een tijdje heb ik vaak 's nachts (vooral als ik me omdraai) een drukkende/zeurende pijn in mijn onderbuik (ik lig meestal op mijn zij). Herkent iemand dit, misschien als bandenpijn, of dat die kleine gewoon ergens op 'drukt'? Het blijft ook nog even aanhouden als ik dan opsta, maar overdag heb ik er bijna nooit last van. Groetjes Lola
ik heb er ook heel veel last van. ben er achter gekomen dat het uit mijn bekken komt, al zit de pijn in mijn onderbuik en niet in mijn bekken. met 2 kussens tussen mijn knieen en enkels als ik op mijn zij lig heb ik nergens meer last van.
Ik heb het ook wel eens, maar bij mij lijkt het meer op een soort spierpijn. Heb zelf het idee, en de VK ook dat het een soort harde buik is. Want de eerste keer dat ik het voelde, kwam ik 's ochtends bij haar en vroeg ze ernaar omdat mijn buik nog hard was.
Ik heb het ook (ben 38 wk zwanger) dat pijnlijke gevoel als ik me omdraai van mijn ene zij op mijn andere. Ik denk dat het komt omdat ik dan te snel omdraai en mijn buik achter me aan rolt zeg maar Ik doe het dus nu heel rustig en dan valt het wel mee. Je hebt toch extra gewicht mee te draaien
Heb je het omdat je omdraait of wordt je wakker van de pijn en ga je je daarom omdraaien? Ik ben namelijk een enorm drukke slaper, schop nog net niet manlief uit bed haha. Maar ik draai dus ook heel veel, en lig blijkbaar ook erg veel op mijn buik. Vind t fijn om met 1 been gestrekt en andere been met mn knie tegen mn neus te liggen, ergens half tussen op mn zij en buik zeg maar. En dat vind de baby dus helemaal niet leuk, en die wordt al net zo agressief als zn moeder haha.