Steekjes in onderbuik 3 á 5 dagen voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sab88, 1 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Hallo ben ik weer :oops:

    Ik weet dat hier niemand in een glazen bol kan kijken , en dat je pas zeker kunt zijn van een zwangerschap op het moment dat een test positief uitslaat.
    Maar toch heb ik een gekke vraag.

    Op 19 april had ik een positieve ov test in handen , 20 april de bekende eisprongpijn. 4 mei verwacht ik mijn NOD, zit daar nu dus nog 3 dagen voor.
    Eergisteren kreeg ik gevoelige borsten , die ik wel vaker heb vlak voor m’n menstruatie. Vandaag is die gevoeligheid al een stuk minder, maar heb nu sinds een paar uur elke keer lichte steekjes rond m’n baarmoeder. Ik herken dit totaal niet van m’n vorige cyclussen. Het is geen menstruatie pijn , maar hele zachte steekjes soms richting m’n lies.
    Ook ben ik vanachter wakker geschoten , omdat ik een onwijze steek bij m’n stuitje had. Hij bleef echt heel erg lang hangen , voelde heel vervelend. Ben opgestaan en heb even door het huis gelopen in de hoop dat het weer over zou gaan. Gelukkig zakte het ook weer af.
    Ik heb van de week al 2 testen gedaan , omdat ik me weer eens niet kon inhouden. Maar nadat deze negatief waren, heb ik het los gelaten met het idee dat m’n menstruatie er dalijk gewoon weer aan gaat komen.
    Maar nu ik die steekjes voel , ga ik mezelf toch weer af zitten vragen wat dit nou weer is.

    Zijn er hier vrouwen die de innesteling hebben gevoeld ? En wat voelden jullie ?
     
  2. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Vanachter ,moet zijn vannacht :roflmao: En kan het zo zijn dat je die nog 3 dagen voor NOD voelt ?
     
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Dat blijft gissen. Tja het kan een innesteling zijn maar ook progesteronkwaaltjes, die niks met een zwangerschap van doen hebben, als voorbode van de menstruatie. Wij zijn nu langer dan 2 jaar bezig en heb van alles gevoeld, van krampen tot steekjes in de periode tussen ei en menstruatie, maar nog steeds geen zwangerschap. Je kunt er geen pijl op trekken. Nog even een paar daagjes geduld hebben dus! ;)
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  4. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Jeetje al 2 jaar bezig :eek:
    Wij zitten nu in ronde 13 , en moet zeggen dat ik er helemaal gek van word.
    Maar ik mag dan eigenlijk helemaal niet klagen.

    Heeft het bij jullie een reden dat het al een tijdje duurt ?
    En kan jij het makkelijk van je afzetten om te wachten tot je NOD ?
    Nadat mijn ei is geweest , word ik echt heel ongeduldig :confused:

    Ik heb ook al aardig wat maanden achter de rug dat ik wat dacht te voelen, of echt voelde. Elke maand was het weer anders.
    Maar nu ik alles dacht gehad te hebben komen er ineens rare steekjes om de hoek te kijken. Pff word er gek van haha
     
  5. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ja gelukkig ben ik met m’n zoontje thuis, dus kan ik niet heen en weer naar de drogist of supermarkt om een test te halen. Al moet ik zeggen dat ik me wel heel erg moet inhouden. Maar goed , probeer het nog even vol te houden met niet te testen. En hopelijk blijft m’n NOD dan eindelijk een keer weg :oops:
     
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nou ik vind dat je wel mag klagen hoor!!! 13 maanden is ook heel vervelend als je iets super graag wil. Ik duim voor je!
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  7. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Dat is lief ... Dankjewel :rolleyes: Ja , elke maand is weer een grote teleurstelling. Maar begrijp dat er vrouwen zijn die al veel langer bezig zijn. Ik zou niet weten hoe ik dat op moet brengen. Al dacht ik dat een paar maanden geleden ook al, en ben er nog steeds volop mee bezig. Als je iets heel graag wilt, geef je het toch niet op. En de aanhouder wint toch zeggen ze :thumup:
     
  8. Tessa89

    Tessa89 Lid

    10 apr 2018
    19
    6
    3
    Vrouw
    Sind ik bezig ben met zwanger worden voel ik iedere maand weer van alles voor mn nod. Iedere maand is het weer wat anders we zijn inmiddels in ronde 8, ik heb mezelf sinds ronde 7 beloofd me niet meer zoveel bezig te houden met alle kwaaltjes. Als ik iets voel dan negeer ik het gewoon. Testen doe ik ook niet meer als een gek. Mocht ik eens 2/3 dagen over tijd zijn dan zal ik maar eens testen. Je lichaam kan je echt voor de gek houden. Maar ik hoop toch voor je dat de steekjes die je hebt duiden op een zwangerschap!
     
    MamaZijnIsDeBom en Sab88 vinden dit leuk.
  9. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ja dat houd ik mezelf ook elke maand weer vol, maar ik red het gewoon niet om te wachten tot m’n NOD. Wij zijn vorige maand bij de gyn geweest , en hoopte het dan een beetje los te kunnen laten. Maar een paar dagen na m’n ei beginnen de kriebels weer te komen. Ik heb 3 dagen geleden alweer getest , negatief natuurlijk. En nu dacht ik na die negatieve test , ik laat het los en wacht wel af. Tot vandaag .. Ik ga ook echt niet proberen te testen, heb ze gelukkig ook niet in huis. Maar Ohw wat vind ik het moeilijk elke keer weer ! :(
     
  10. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik snap wel iedere maand een teleurstelling is. Want een maand duurt ontzettend lang. En het is ook de onzekerheid die je op een gegeven moment heel erg gefrustreerd maakt denk ik. Zou je nu weten dat het nog 5 rondes duurt en dat het dan raak is dan heb je daar geen moeite mee en wacht je met liefde die tijd af. Maar je weet het niet. En iedere maand zit je slopend die 14 dagen te wachten of het raak is of niet.
     
    Tessa89 en Sab88 vinden dit leuk.
  11. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ja precies dat ... Heb zelf gelukkig al een mooie en gezonde zoon van 9. Was toen nog erg jong toen ik zwanger raakte van hem , slikte de pil maar vergat hem vaak en voordat ik het wist was het raak. Nooit zo mee bezig geweest. Maar nu een nieuwe vriend en gaan we er samen bewust voor en wil het niet lukken. Erg frustrerend !! Maar goed ik ga heel hard duimen dat we straks allemaal een mooi wondertje mogen krijgen :)
     
  12. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Nou bij mij waren steekjes boven schaambot rond 4/5 dpo en paar dagen voor NOD altijd teken van zwangerschap (totaal 5x gehad). Dus duim voor je dat het toch raak is :)
     
    MamaTuttebel en Sab88 vinden dit leuk.
  13. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ahh lief !! Ik hoop dat het een goed teken is :oops:
     
  14. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik duim met je mee!!! Wanneer ga je testen? Ben nou wel benieuwd!
     
  15. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Tuurlijk mag je klagen! 13 maanden is ook lang en dat is gewoon kl*te.. Ik heb ook al een zoon maar mijn huidige vriend nog geen kinderen en nu duurt het zo vreselijk lang. Wij zitten wel al in de MMM met hormonen spuiten en dat vind ik wel vrij pittig. Verder probeer ik ook niet te vroeg te testen. Merk wel dat de teleurstellingen 'wennen' zegmaar. Je weet niet beter. Maar aankondigingen van anderen daar heb ik het wel zwaar mee.
     
  16. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Jeetje dat lijkt me idd heftig .... Wat is er uit jullie onderzoeken gekomen, waardoor je hormonen moet spuiten als ik zo brutaal mag zijn ?
    Wij hebben laatst ook onderzoeken gehad, alles was gelukkig goed. Alleen werd er chlamydia bij mij geconstateerd. Was er zo van geschrokken , omdat toen ik mijn huidige vriend leerde kennen ik nog een test heb laten doen bij de huisarts en toen was er niks aan de hand. Het idee dat ik er dan nu bijna 3 jaar mee rond heb gelopen zonder het te weten vind ik maar een eng idee. Ik krijg nu binnenkort een HSG onderzoek en daarna moeten wij het nog een half jaar tot een jaar zelf proberen.
     
  17. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ik weet het nog niet, wou dat ik het vol kon houden tot m’n NOD. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik dat volhoud. Waarschijnlijk morgen of overmorgen. Ik laat het weten :rolleyes:
     
  18. Tessa89

    Tessa89 Lid

    10 apr 2018
    19
    6
    3
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd naar het resultaat! Hou ons op de hoogte !
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  19. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb het wel volgehouden tot mijn NOD. Eigenlijk alleen maar omdat ik nog geen zin had in de teleurstelling. Misschien helpt dat? Ik dacht iedere dag: als ik nu test en hij is wit ben ik de hoop kwijt dat ik zwanger ben. Ik hou liever nog even de hoop door niet te testen. En achteraf was mijn streep op NOD nog behoorlijk licht dus denk dat ik dagen voor NOD voor niets verdrietig zou zijn geweest met een negatieve test. Misschien helpt dat voor jou ook met wachten?
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  20. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    en als je het niet volhoud: dan wachten wij hier op de foto!
     
    Sab88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina