Ik heb een vraagje Ik en mijn vriend willen graag een tweede kindje er bij. Zelf hebben we al een dochter van 5 jaar dus we vonden het wel tijd voor een tweede. Ik ben dus 17 juli gestopt met de pil te slikken en werd gelijk 2 dagen er na ongesteld 6 dagen lang, nu paar weken verder ben ik zo nieuwsgierig geweest en heb dus afgelopen zaterdag een test gedaan en hij gaf een hele lichte streepje aan , dus ben zwanger zoals het in de bijsluiter staat. Al moet ik wel zeggen dat ik niet altijd de pil op tijd in nam. Hoop dus ook dat dit waar is, maar ik heb sinds zaterdag ook steken in mijn lies vooral als ik op ga staan. Ook heb ik behoorlijk veel afscheiding wat ik normaal niet heb en het is ook gewoon wit. Ik wil wel voor de zekerheid omdat het nog zo vroeg is aankomende woensdag nog een test doen. Maar ben wel misselijk over de loop van de dag en heb eet buien . Stellen die steken wat voor ? moet ik me zorgen maken? Hoop graag op een reactie
Nee hoor je hoeft je geen zorgen te maken, ik had het bij alle 2 de zwangerschappen! En streep = streep dus gefeliciteerd