Steken in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EstherX, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EstherX

    EstherX Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Sinds afgelopen maandag weten we dat we zwanger zijn. Hoever exact is wat lastig maar ik denk een week of 5/6. De tests lieten niets aan duidelijkheid te wensen over :), ik maak me echter toch wel zorgen.

    Heb last van steken in mijn onderbuik links, het is een soort ontstekingsgevoel, heel vervelend branderig en pijnlijk ter hoogte van mijn eierstok. Het is niet altijd aanwezig maar komt vlagerig opzetten.
    Daarbij heb ik de hele tijd het gevoel ongesteld te worden met druk op mijn onderbuik.

    Is dit normaal of moet ik me zorgen maken (buitenbaarmoederlijk!?)?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Groetjes
     
  2. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.998
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hai,

    Hoelang heb je al last van die steken? Ik heb er nu namelijk ook al twee dagen last van.... Weet nog niet of ik zwanger ben.... nog niet getest.

    Groetjes!
     
  3. Mona Lisa Smile

    Mona Lisa Smile Actief lid

    11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Heb je al naar de verloskundige gebeld voor een afspraak. Dan kun je gelijk dit vragen. Duim voor je dat alles goed gaat!
     
  4. EstherX

    EstherX Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Vanaf week 4 begon het maar ook voor die tijd voelde ik al wel af en toe wat steken.
    Morgenochtend ga ik naar de huisarts, misschien kunnen we wel vervroegd een echo laten maken?
     
  5. Mona Lisa Smile

    Mona Lisa Smile Actief lid

    11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ja vast wel in deze situatie. Gewoon aandringen bij HA.
     
  6. ipad

    ipad Niet meer actief

    ik heb ook last van steken....en 16 aug geklust, 17 aug eisprong gehad....kan ik dan nu zwanger zijn?
    30 aug ongi worden? of testen!

    groetjes christa
     
  7. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Is het geen bandenpijn?
    Zit bij mij ook op die plek en in mn liezen en bij het schaambot.
     
  8. zusterrosa

    zusterrosa Actief lid

    20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    hoi hoi

    wij weten het sinds gisteren en heb er ook wel last van.
    Niet dat het nou erg is, maar het leek elke keer al alsof ik ongesteld moest worden maar toch voelt het anders.

    moet verloskundige even bellen voor een afspraak

    succes, groetjes
     
  9. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.998
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Volgens mij is het hebben van steken/ krampen heel normaal hoor,... thans lees het overal. Bij mezelf is het nu gewoon een heel gek gevoel. Heb dit nooit eerder gehad voor mijn NOD. Spannend.
     
  10. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Ik heb gisteren van de consulente van MvM begrepen dat dat bandepijn is! En heel normaal! Het moet overigens niet heel erg veel pijn doen, meer een zeurend gevoel zijn en je mag er geen bloed bij verliezen!
    Als je je zorgen maakt zou ik even de VK bellen...mischien dat dat je gerust stelt!

    Succes :D
     
  11. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.998
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Eleni,

    Kon die vrouw van MvM je ook vertellen vanaf wanneer je van bandenpijn kunt spreken dan? In mijn geval lijkt het me sterk dat het dit dan al is voor dat ik uberhaubt een positieve test in handen heb. Toch?

    Maar voor de zwangere onder ons klopt het natuurlijk wel.
     

Deel Deze Pagina