hallo allemaal ik ben hier nieuw ...en heb ook ff een vraagje....ik heb sinds 2 weken erge last van steken in me onderbuik...en al sinds een paar dagen last van witte afscheiding...ik moet 6 december ongesteld worden dus ben benieuwt !!! geen idee wat dit kan betekenen dus ben benieuwt !!! mischien weet iemand iets of heb die hetzelfe weleens gehad alvast thanx !!
Halllo Angel, Het kan van alles zijn er zit niks anders op dan wachten totdat je ongesteld moet worden, en dan maar hopen dat de uitblijven!! Welkom in ieder geval, en veel succes!
hoi hoi ik heb een testje gedaan maar die was negatief!! dus zit te w8 tot ik ongie gaat worden of ik heb de test te vroeg gedaan geen idee!!! iedergeval thanx zal voor jullie ook duimen !!
nou ik heb dus dezelfde klachten als jou angel25 en ik had vorige week ook testje gedaan maar die was ook negatief!! ik ben dan niet overtijd moet nog ongie worden maar ik heb dus dezelfde symptonen ik moet afw8 of ik ongesteld wordt ja of nee maar de HA denkt dat ik het wel ben!! 60% van de 100% kans dat ik het ben!! kuzz