steken rechtsonderin buik, bbz?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ecila1982, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecila1982

    ecila1982 Actief lid

    19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hallo allemaal,

    Ik maak me een klein beetje zorgen. Iedere dag heb ik rechts onderin mijn buik ( tussen lies en navel in ) steekjes. Nu ben ik natuurlijk op internet gaan opzoeken wat dat zou kunnen zijn... toen kwam uit bij evt. bbz.. Nu ben ik mezelf helemaal gek aan het maken en ben zo bang geworden.

    Heeft een van jullie hier ervaring mee?
     
  2. Sannah

    Sannah Lid

    27 apr 2009
    92
    0
    0
    hoi Ecila, als ik het goed heb, kunnen steekjes ook gewoon heel erg bij het begin van de zwangerschap horen hoor! Internet is heel fijn en informatief, maar soms lees je net dingen waar je ongerust van wordt... Ik meen me te herinneren dat ik die steekjes in het begin ook had. Gek hoe snel je dat vergeet! ;) Maar als je je zorgen blijft maken: even de huisarts bellen??
    En misschien doorzoeken op andere symptomen van BBZ, want ik kan me voorstellen dat je dan niet alleen steekjes hebt.
    Sterkte!
     
  3. ecila1982

    ecila1982 Actief lid

    19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hoi Sannah! Bedankt voor je snelle reactie, ben een klein beetje gerustgesteld. Je hebt ook gelijk, dit is 1 van de symptomen voor een bbz... ik zit mezelf waarschijnlijk banger te maken dan nodig is...
     
  4. Lonit27

    Lonit27 Actief lid

    24 sep 2008
    478
    0
    0
    hai Ecila,

    Afgelopen zondag had ik precies dezelfde zorgen :) En vooral na al die enge verhalen op internet. Ik heb gisteren even de verloskundige gebeld en die gaf aan dat dit soort pijntjes heel normaal zijn.

    Het heeft te maken met het oprekken van je baarmoeder e.d.
    Je kan het in de gehele buikstreek voelen: aan de onderkant, richting navel, aan de zijkant. Ik had het ter hoogte van mijn eierstokken en met lopen trok het aan de binnenkant helemaal door naar mijn vagina. Nu nergens geen last meer van.
    Het komt en het gaat :)

    Liefs,
    Lonit
     

Deel Deze Pagina