Steken rechter onderbuik...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Troetelbeer, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Hey hallo,

    zaterdag as. is mijn NOD dag. Ik heb sinds gisteravond last van steken in mijn rechter onderbuik. Een eisprong kan het niet zijn. Normaal gesproken is er ook wat bruinig slijmverlies als ik krampen krijg, maar daar is dus nu helemaal geen sprake van. Ik vind dit zo raar. ZOu het dan toch...?

    Voor wie waren dit zwangerschapsverschijnselen..? Ik weet dat ik geduldig moet zijn en moet afwachten, maar ik kon het toch niet laten om deze vraag te stellen.
     
  2. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Natuurlijk wil je horen dat je best wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar het kan natuurlijk vanalles zijn. Beste is, hoe moeilijk ook, om af te wachten tot in ieder geval zaterdag.
    Het feit dat je deze keer geen bruinverlies hebt tijdens die steekjes, en normaal wel, kan ook liggen aan dat je je misschien teveel bezig houdt met 't zwanger worden etc.
    Ik denk dat veel mensen door zichzelf in de stress zitten, waardoor het lichaam net iets anders dan normaal reageert. Daardoor wordt diegene dan nog meer gestressed, want: 'zou het nu dan eindelijk zo ver zijn.. of toch niet? Of misschien toch wel..?'

    Ik denk dat het 't beste is om jezelf niet teveel hoop te geven, en er niet teveel van te verwachten. Anders is de klap zo groot.

    Natuurlijk hoop ik voor je dat het inderdaad zo is! Ik zal voor je duimen. ;)
     
  3. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ja, dankje voor je antwoord. Dat is ook zo. Ik ben nu zo gefocust op mijn lichaam. Ik wacht gewoon af en als ik maandag nog geen ongi heb dan ga ik een test halen. Ik hou jullie op de hoogte! :)
     
  4. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik ben al voor je aan het duimen (wel lastig typen zo, hoor! ;) )
    Ik hoop het ZO voor je! :D
     

Deel Deze Pagina