stekende pijn in onderbuik bij 37 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blue Ice, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Ice

    Blue Ice Lid

    28 apr 2008
    98
    0
    0
    bediende
    Mechelen
    Hallo,

    Ik ben bijna 37 weken zwanger van mijn 2de kindje.. bij mijn 1ste kindje is de bevalling ingeleid, dus ik weet niet zeker hoe het voelt om spontaan weeen te hebben of de pijn die je ervaart voor je op het punt staat te bevallen...
    Sinds vandaag heb ik echt een stekende pijn in mijn onderbuik en soms ook lage rugpijn...
    Ik denk nu niet dat dit weeen zijn, want dit komt niet om de zoveel minuten... het is meer een zeurende pijn..
    Zouden dit misschien indalingsweeen zijn??
    Ik moet aanstaande dinsdag wel naar gyne, maar ik dacht dat misschien iemand dit ook al heeft ervaren , me dit even zou kunnen laten weten...alvast bedankt voor de reacties...
     
  2. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik denk inderdaad dat het met het indalen te maken heeft.

    Ik heb het namelijk ook....ben even ver. Maar weet het ook niet zeker, aangezien de oudste bij mij ook niet goed was ingedaald.
    ....hihi...ben dus ook wel benieuwd ;)
     
  3. Het kan inderdaad het indalen zijn. Bij mij is het nu ook aan de gang. Ook drukt het hoofdje van de baby soms erg hard op mijn blaas wat ook aanvoelt als snerpende steken.
     
  4. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Bij mij was het denk ik wel het indalen, aangezien ze ingedaald is ;)
    Maar heb het inderdaad nu nog wel eens en dan moetik 9 van de 10x ook naar de wc:cool:
     

Deel Deze Pagina