Stekende pijn in vagina met lopen.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Paris91, 16 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Dag dames,

    Ik kamp al sinds het begin van de zwangerschap met bekkenpijn. Dit zit in mijn stuit, rug en billen. Lopen ging dus al niet soepel.
    Maar sinds afgelopen donderdag is het lopen zo pijnlijk geworden. Het voelt als soort messteken tussen mijn benen.
    De bekkenfysio kan ik pas over 2 weken weer terecht ivm vakantie.

    Herkent iemand dit? Hoort dit bij bekkenpijn en moet ik mijn afspraak afwachten, of zou ik hierover moeten bellen met de vk?
     
  2. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik herken dit eigenlijk vooral van mijn blaasontsteking (mijn zwangerschap eindigde helaas al bij 8 weken, dus daar kan ik niet echt over meepraten). Heb je ook moeite met uitplassen of plas je steeds kleine beetjes?

    Misschien toch even plas inleveren bij de huisarts voor de zekerheid. Je kunt ook een blaasontsteking hebben zónder pijn bij het plassen, juist als je zwanger bent komt dat meer voor.
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  3. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Zal morgen even urine laten controleren. Heb verder geen klachten qua plassen of buikpijn, maar in mijn eerste zwangerschap wel 6 blaasontstekingen gehad.
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  4. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik heb dit met bekkenpijn.
    Mijn kwaaltjes: steken in vagina, pijnlijk stuitje, pijnlijke onderrug (met op vreselijke dagen uitstraling tot aan knie/voet), pijn in mijn billen...
     
  5. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Dat stuitje, onderrug en billen heb ik inderdaad al een poosje, maar dit is nieuw, en echt zo pijnlijk! Wat doe jij er tegen?
     
  6. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik heb een paar oefeningen gekregen van de bekkenfysio en daarnaast ga ik vanaf deze week van 3 naar 2 dagen met werk.

    Oefening 1: op je rug liggen, voeten op de grond/matras en dan je benen open laten vallen, zo even een tijdje blijven liggen.

    Oefening 2: op je rug liggen. Voeten op matras/grond en dan je kont omhoog duwen. En dan weer zakken.

    Oefening 3: even knijpen/plas ophouden en weer ontspannend.
     
  7. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Yessa heel herkenbaar hoor! Echt stikvervelend. Gelukkig heb ik er nog niet ontzettend veel last van, maar ik merk wel hoe zwaarder de baby wordt, hoe meer en sneller ik last krijg. Kan ook niet meer te lang staan. Heb een fitnessbal sinds een paar dagen en dat is wel erg fijn!
     

Deel Deze Pagina