Stel, jij mag kiezen....

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door GewoonLinda, 6 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.594
    113
    Schotland is tof. Noorwegen is ook echt geweldig.
     
  2. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Egypte. Maar komt omdat ik graag snorkel en duik :)
     
  3. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.425
    210
    63
    Werk
    Limburg
    Canarische eilanden of Turkije omdat die resorts daar zo mooi zijn voor hele families
     
  4. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wij gaan in de meivakantie naar Kreta. Zakynthos staat ook op ons lijstje, maar in mei vinden we het daar nog te koud.
    Rhodos ook geweest, erg leuk eiland!

    Tenerife en Gran Canaria zijn we ook al een paar keer geweest in het voorjaar. Ook aanraders!

    Kaapverdië nog nooit geweest, maar daar willen we wel nog eens heen. Lijkt me super in de meivakantie.
     
  5. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Turkije kan ook nog..ook aantal keren geweest maar ik ben Turkije-moe;)
     
  6. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vond zelf Aruba super maar dat is misschien net wat te warm. Het weer is er wel heel contand tussen de 27 en 30 graden.

    Er zitten een paar geweldige resorts en omdat het eiland zo compact is kan je ook nog wel wat dingen bekijken. Ook handig dat iedereen Nederlands spreekt.

    Ik vloog met KLM in 9 uur heen en 11 terug (ivm tussenstop bonaire) naar terug is een nachtvlucht. Tui vliegt met een dreamliner en klm met een airbus modelletje groot. Voordeel daarvan vond ik dat ze bij klm echt hun best doen om voor kinders er een leuke vlucht van te maken. Zowel heen als terug heb ik kinderen achterin bij de nooduitgangen zien ganzenborden. Ondanks dat er veel kinderen aan boord waren heb ik ze niet gehoord.

    Er gaan bussen vanaf het vliegveld naar de resorts. En is max 10 min.
    Je staat ook binnen 20 min op de parkeerplaats na het landen.

    https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g147248-d150690-Reviews-Tamarijn_Aruba_All_Inclusive-Oranjestad_Aruba.html
     

Deel Deze Pagina