tanden of niet,,

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lidia, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

    lidia Fanatiek lid

    hoi dames en heren,,

    even een vraagje,, Damian is vanaf vrijdag aan de dunne luiers en nu is het heel dun en geel.. nu dacht ik al een tijdje dat et tanden zouden zijn ivm kwijlen en zo maar ik zie nog niets..

    waaraan kan je het zien dat het tanden zijn?
    het is wel hard en hij bijt in alles wat hij in zijn handen krijgt..?

    alvast bedankt voor jullie reacties
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vraag me dat ook af, Annika jengelt de hele dag, bijt op alles, heeft voor het eerst luieruitslag, kwijlt, zijn dit nou doorkomende tandjes?

    Ze heeft sinds haar geboorte al zichtbare witte plekken op haar kaakjes dus daar kan ik niets aan zien, is niet anders dan voorheen.
     
  3. annekulpe

    annekulpe Fanatiek lid

    7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    valentijn had plotselinge luieruitslag, daarvoor voelde ik al wat bobbeltjes op zn tandvlees en in 1x had hij een spuitluier en t leek wel of hij na die luier ineens 2 tandjes had! ook was hij wat jengelig s'avonds ongeveer een week lang!
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bink krijgt ook tandjes.... wij merkte niets aan hem. Hij was aan het bijten op de vinger van mijn vriend en hij voelde toen een scherp puntje :D Ik wist nooit dat je dit kon merken aan hun ontlasting maar nu ik dit weet is zijn poep inderdaad wat dunner dan normaal.
     
  5. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier precies zo. dus ik ben ook benieuwd.
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou van mij mag ze er nog even mee wachten hoor.
     
  7. annekulpe

    annekulpe Fanatiek lid

    7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh, ja valentijn was ook behoorlijk aan t kwijlen haha... liep de hele dag met doekjes in de weer! en bijten!
     
  8. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Bij fatih ook doorkomend tandje, ontlasting is niet dun maar ruikt echt zuur. die geur is vreselijk.
     

Deel Deze Pagina