steunpunt voor alle zenuwachtige meiden

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi, maak er maar een topic van, maar wordt helemaal gek van mezelf en van dat wachten, dus dacht weet je, schrijf het gewoon maar ff van me af...
    Al dagen dat ik nergens anders mee bezig kan zijn, slaap al een week ontzettend slecht (lees, niet of nauwlijks) heb het idee dat mn voorgevel enorm uitsteekt, gevoelige tepels (alhoewel nu minder dan in het begin, maar nu beginnen dus mijn borsten)
    Buikpijn en af en toe lage rugpijn: Ongi of Darmen? :(
    Sjaggie, snel prikkelbaar, ontzettend vrolijk, alles gewoon! nog maar 2 dagen en dan weet ik het... hopelijk of kan ik lichtjes echt gaan hopen :(
    Maar ondertussen, behoefte om van alles te doen om gedachten te verzetten en aan de andere kant zou ik het liefst in een hoekje kruipen en maak me maar wakker als het over-over-morgen is :)
    pfffffffffffffffffffffff, zo dat lucht op :D :D :D
     
  2. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :D Hier zit nog zo één! Over 2 dagen kan ik ook testen. Alleen had ik vorige maand alle symptomen zowat..HIHI, en nu eigenlijk niets. Beetje steekjes in m'n lies gehad en wel moe, maar dat ben ik zowieso vrij snel! Dus maar afwachten. Al denk ik dat ik niet zwanger ben, maar toch!
     
  3. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Hier nog 1 die zit te wachten en te zoeken naar allemaal symptomen, nog drie dagen en ik begin nu al wat ongiekrampen te krijgen en wordt daar erg zenuwachtig van.
    heel veel succes

    groetjes sjolie
     
  4. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha 22 augustus gaat een spannende dag worden voor ons :)
     
  5. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ennnn vergeet niet,

    Wie het eerste test en zwanger is,

    mag de MEI topic openen! Want wij zijn allemaal volgens de calculator 1 mei uitgerekend hihi :)
     
  6. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Heel erg spannend, maar snel duimen voor ons allemaal

    groetjes sjolie
     
  7. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Jaaa dat vond ik ook juist zo leuk, 1 mei.... dan is mijn oma ook nog eens jarig, haha dus tis gewoon extra extra hopen!

    ze zegt nl altijd, (ze is inmiddels 92) ik wacht niet meer op jou hoor, dan moet ik nog minstens 9 maanden wachten, t zou toch mooi zijn als ze hier wel eventjes op wacht, ohhh, pffff....

    22 augustus is de dag, dat wij allemaal testen mag... (kweet, geen goed hollands:-s ;)
     
  8. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha leuk hoor bliek. Zou echt geweldig zijn!
     
  9. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou inderdaad heel erg leuk zijn! Maar ja, het is allemaal zo fijn afwachten! Wat dat betreft kun je soms beter onverwacht zwanger raken! Heb je dit wachtgedoe iig niet!
     
  10. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Dag dames ik sluit me hier ook bij aan!
    Ik heb ook op 22 aug. mijn NOD en dat is precies op mijn verjaardag!
    Dus ik hoop dat het een extra kadootje word, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het niks is deze maand!
    Maar goed idd afwachten.
    Als ik idd woensdag ongi moet worden dan word ik het meestal meteen s'ochtendsvroeg.
    Dus dan weet ik dus meteen hoe laat het is :rolleyes:

    Iedereen succes a.s. woensdag en kijken wie van ons de gelukkige word!

    Liefs Farfan
     
  11. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja gezellig, kom erbij! Inderdaad extra spannend natuurlijk. Ik heb ook zo'n voorgevoel dat het niets is geworden deze maand.. Heb eigenlijk zeer weinig kwaaltjes.. Vooral moe nu, maar sinds ziekte van pfeiffer aantal jaren geleden ben ik wel vaker moe! Dus ook niet echt een mijlpaal. Morgen hebben mijn vriend en ik 5 jaar een relatie. Dus morgen een spannende dag. Omdat ik nog maar in ronde 2 zit, ga ik eventueel niet eerder testen dan donderdag denk ik!
    Anders is het ook zo'n zonde van de test..HAHA!
     
  12. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi ja gezellig kom dr bij!
    oh dan hebben we allemaal iets speciaals, (sowieso dan:)
    Ik hoop dat we allemaal een kadootje krijgen deze maand...

    Ik moet zeggen dat ik t echt niet weet, mijn gevoel houdt me flink voor de gek, (ergens ben ik er van overtuigd) maar dat voelt dan weer arrogant en raar om te denken? :( haha volgt iemand t nog....
     
  13. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inderdaad.. Ja ik volg het nog! Heb hetzelfde! Of ik denk weer... Vast niet, denk niet zo stom.. HAHA.. maar ja.. Vrouwen ;)
    We zien de :evil: :evil: vast verschijnen dan morgen..of niet (LIEVER) natuurlijk..HIHI
     
  14. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    pfff ja daar zit ik dus ook mee, zoals nu net, had het neergezet en op eens ben ik ervan overtuigt dat de :devil: onderweg is... pfff echt om gek van te worden
     
  15. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja geen goeie zaak! HAHA.. Maarja, helaas is het moeilijk om aan iets anders te denken, als je iets graag wilt en hoopt!
     
  16. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    jep en daarom ga ik dalijk 4 pubermeiden van 16/17 jaar een uurtje tennisles geven ;) kan ik me even uitleven, hihihi, misschien 'spreek" ik je strax nog wel... en anders vast tot morgen ;)
     
  17. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA, ja doe dat maar even! Veel plezier. Ja misschien spreek je me nog! Lappie maakt veel overuren ;)
    Mijn vriend moet vanaf vandaag weer werken, dus vanavond niet zo laat naar bed.. Aangezien hij er om 5 uur weer uit moet! :confused:
     
  18. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb mijn nod vrijdag.....Vind dat wachten ook echt vreselijk!
    Heb inmiddels wel heel veel last van mijn borsten (nog niet eerder gehad...) en moet veel plasjes...
    Ik hoop het zo!
    Succes meiden!
    XX Fem
     
  19. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jij ook succes met wachten! Dat klinkt wel goed.. Maar natuurlijk, ook dat kan nog alle kanten op!
    Rare vrouwenlichamen ook!
     
  20. AnnaMarie

    AnnaMarie Nieuw lid

    18 aug 2007
    2
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Ik sluit me ook aan bij jullie alleen ben ik nu al 4 dagen overtijd! kan het echt niet uitstaan.
    Heb al twee testen gedaan en allebij negatief dus wacht nu maar tot donderdag.

    Ik heb allerlei kwaaltjes zoals al 2 weken lichte kramp in mijn onderbuik, heel snel moe en geiriteerd, gevoelige borsten en 's avonds hoofdpijn.

    Ik weet dus hoe jullie je voelen want ik waande me ook al zwanger ;) . Voor mij nog even afwachten en dan weten we het!

    Jullie ook veel succes!
     

Deel Deze Pagina