Stevig kindermeubilair.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MamavanLieverd, 14 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik zoek een tafeltje en bankje of stoeltjes vanaf ongeveer 5/6 jaar. Niet al te groot, maar wel groot genoeg om een poppenhuis op kwijt te kunnen en nog wat ruimte om te spelen over te houden. We hadden zo’n peutertafeltje met 2 stoeltjes, die op zich nog wel groot genoeg waren voor mijn dochter, alleen ging ze afentoe op het tafeltje zitten en daar was hij niet stevig genoeg voor (ze is 5, maar heeft een beperking). Het tafeltje moet dus echt stevig en robuust zijn, want onze zoon heeft ook een beperking en die gaat er vast ook wel een keer opzitten en hij gaat richting de 50 kilo denk ik (hij is ongeveer 1m65).
     
  2. annabel10

    annabel10 Actief lid

    28 dec 2010
    446
    44
    28
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  3. Sopje1234

    Sopje1234 Bekend lid

    30 okt 2018
    735
    477
    63
    Van dijk toys maakt hele stevige tafels en stoelen. Wij hebben een ronde tafel en 4 stoelen van hun en daar kan je als volwassene ook nog op zitten. We hebben het ruim 7 a 8 jaar gebruikt en ziet er nog als nieuw uit.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  4. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik vond het meeste kindermeubilair niet mooi en heb eigenlijk altijd mooie robuuste 'gewone' meubels gebruikt. Een tv meubel werd speeltafel, het blad daarvan is nu het blad van de hoge knutseltafel. Is een stevige salontafel of tafel/keukenwerkblad geen optie? Eventueel met nieuwe laag lak of een leuk kleurtje? Pinterest staat vol met ideeën om zelf iets op maat te maken wat bij je wensen past, met of zonder bergruimte..
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  5. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ja, misschien wel een optie, maar liever toch iets wat al af is. Met 2 kinderen met beperking en een huis wat gerenoveerd wordt, komen we er niet echt aan toe om dingen te gaan knutselen. Maar als ik over een paar maanden nog niets wat ik mooi en praktisch vind heb gevonden, misschien toch maar doen ;).
     
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Massief houten salontafel van de kringloop?

    Of een Ikea bureau, maar doordat dat van dat gefineerde spul (of hoe noem je dat?) is, beschadigd dat vaak wel snel met schuivend speelgoed ed.
     

Deel Deze Pagina