Stevige betaalbare koffers?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Normaal gaan wij altijd met de auto op vakantie. Dit keer gaan we met de vliegtuig 5 weken een combi van vakantie/second opinion voor ons zoontje.

    Met de auto namen wij altijd van die geote sporttassen achtige dingen mee. Maar voor de vliegtuig wil ik wel 2 grote stevige koffers.

    Maar ze zijn allemaal zo duur. Ik ben al blij als ze 1x heel heen en trg kunnen.

    Medicatie van mijn zoontje gaat ook mee dus moet we een stevige koffer zijn die niet indeukt zodat het niet kapot kan
     
  2. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Koffers zijn inderdaad erg duur.
    Ik heb mijn trolley bij de Ikea vandaan. Volgens mij hebben ze daar ook grotere.. Wat de kwaliteit is van de grote weet ik niet.
    Ik heb mijn kleine trolley al 6/7 jaar en gaat zo'n 4 keer per jaar mee op reis (auto, (internationale)trein, vliegtuig).
     
  3. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.210
    745
    113
    home sweet home
    Wij hadden de medicatie in de handbagage, weet niet of dat een optie is? Wij hebben onze koffers bij scapino en wibra vandaan. Prima spul maar deukt vast in bij ruwe omgang vandaar medicatie in handbagage. Dan ben je er zelf bij
     
  4. Badeend81

    Badeend81 Actief lid

    12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vorig jaar 2 op marktplaats gekocht, idd voor die 1 x zou ik geen nieuwe kopen. Succes en sterkte
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt allemaal,

    In de handbagage gaat waarschijnlijk niet lukken ivm dat je max 100ml vloeibaar mag
     

Deel Deze Pagina