Stoel op babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hannah, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik heb een vraag

    Heb een hele leuke stoel gezien voor op de babykamer...

    Is het nu echt nodig/handig?

    Degene die er eentje heeft, heb je hem veel gebruikt?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.958
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb geen stoel op de babykamer en mis 'm ook niet. Voeden doe ik beneden en 's nachts lekker op bed. Eva slaapt bij ons op de kamer en verschonen doen we 's nachts op haar kamer. Ik zou niet weten wat ik met een stoel moet op de babykamer, maar ik hoor wel eens dat mensen de laatste voeding op de babykamer doen, maar dan zal de baby daar ook wel slapen denk ik.
     
  3. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier wel een stoel op de babykamer...en hier wordt ook volop gebruik van gemaakt!
    ik zou m niet willen missen! ;)
     
  4. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Ik heb het niet gehad... maar ik wil het bij een volgende wel gaan doen... Het lijkt mij ook superhandig!
     
  5. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    IK heb er de eerste paar weken geen gehad, en dat was toch niet echt handig met geven van bv... Jelle deed er nogal lang over, en hij kwam minstens 2x per nacht en dan was al die tijd het licht aan op de slaapkamer, een bedlampje maar toch...

    Ik heb een zo'n rieten schommelstoel gekregen van mijn schoonzus, en ik vind het helemaal geweldig. Nu nog als Jelle een drukke dag hheft gehad of gewoon onrustig is geef ik hem zijn flesje boven op zijn kamer, en daarna gaat hij lekker rustig zijn bed in.. :D
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.958
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ja, wij hebben een klein halogeenlampje aan in een hoek van de slaapkamer gedurende de nacht, zodat ik Eva altijd kan zien en ik hoef dus 's nachts ook geen licht aan te doen ;). Heb niet zulke goede ogen, dus in het donker zonder bril zie ik echt niets, met een beetje licht erbij gaat het wel.
     
  7. Niesje1980

    Niesje1980 VIP lid

    21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had een heerlijke brede stoel gekocht bij de ikea en ik gebruik hem nu nog steeds voor mijn zoontje (bijna 2) om 's avonds een verhaaltje voor te lezen.

    Maar hiervoor was het super met voeden. Ik had een klein lampje erbij staan en een lekker dekentje om om ons heen te slaan als het koud was 's nachts.

    Dus ik vind een stoel op de babykamer helemaal super.
     
  8. Female

    Female Niet meer actief

    Ik heb er geen en mis het ook niet,
    Ik voed liggend op bed dat vind ik veel relaxter.
     
  9. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Ik vind het ook wel mooi staan zo een schommelstoel ;)
     
  10. Twinkeltje

    Twinkeltje Actief lid

    4 jan 2008
    131
    0
    0
    Wij hebben hem gebruikt met voeden en nu met boekjes voorlezen voor het slapen gaan.
     
  11. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Heb er nu 1 staan! ( check album ) Bij mn zoontje lag ik veel te comfortabel snachts in ons bed, waardoor ik een keer in slaap ben gevallen tijdens het voeden. Goddank lag hij nog bovenop me toen ik wakker werd! Dus ga nu mooi mn warme bedje uit, om wakker te worden.. en lekker in mn ochtendjas de stoel op!
     
  12. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben er geen 1, ook ivm de ruimte maar heb hem niet gemist
    de avond en nacht voeding hebben we lekker warm op bed gegeven.
    dekbed om ons heen was warmer dan zitten op zijn kamertjes....ondanks de 18 grd daar....
     
  13. augustus

    augustus Niet meer actief

    Hier geen stoel en mis het niet
     
  14. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Bij mij geen stoel in de slaapkamer, geen plek voor. Ik denk dat ik het kindje in bed zal voeden of gewoon in de woonkamer. Daar hebben we twee mooie schommelstoelen staan.
     
  15. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb er wel een en vind het erg fijn. Voorheen bij de nachtvoedingen en nu om ff te gaan zitten af en toe.
     
  16. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij hebben er ook 1, of t handig is..dat weet ik nog niet ;)
    Maar vrienden van ons vonden het wel erg handig, omdat liggend voeden voor haar niet zo werkte...dusseh we zien wel.
     
  17. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik weet nog niet of het handig zal zijn, maar wil er wel graag een. Al is 't maar om de kamer een beetje te vullen (we hebben 'n vrij grote babykamer).
     
  18. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij hebben een schommelstoel op de babykamer. Ik wil straks niet in bed voeden 's nachts, omdat ik bang ben dat ik in slaap val. Ik val vrij snel in slaap, vandaar!
     
  19. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hebben ruimte zat in de babykamer, dus ik zette er een leuke rieten stoel neer, eigenlijk meer voor de sier.
    Maar ondanks dat de baby er nog helemaal niet is, gebruik ik de stoel nu al vaak om er eventjes wat te niksen en te mijmeren, lekker rustig worden en genieten van de babyspulletjes om me heen.

    En het lijkt me ook wel handig voor straks als de baby er wel is. Eventjes zitten is altijd handig, vooral kort na de bevalling. En ik teken zelf graag, dus zal zeker op die stoel gaan zitten om ons kleintje te schetsen. 8)
     
  20. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zowel bv als kv voeding op stoel gedaan en zou het niet willen missen. Nou ja stoel is een fauteuil :) . Mijn dochter is dat eenmaal gewend dat ze hier haar eerste voeding krijgt en daarna slaapt ze weer lekker verder.
     

Deel Deze Pagina