stoel voor op kinderwagenbak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik zag dus net van die stoeltjes op marktplats staan die je op de kinderwagen kan zetten waar je kind dan op kanb zitten.

    Watr denken jullie daarvan lijkt me ook wel ideaal
     
  2. Niet meer actief

    niemand ervaring of ideetjes hierover
     
  3. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Is niet al te goed voor je wagen geloof ik. Een vriendin van me wilde dit ook, maar het werd haar afgeraden in een babywinkel. Er komt extra gewicht op je wagen en de meeste wagen kunnen hier slecht tegen. Vroeger werd dit wel veel gedaan, maar toen waren de wagen ook anders gebouwd.
     
  4. Niet meer actief

    ja dat is idd wel waar, maar het gaat bij mij maarom kleine stukjes als ik even snel een boodschap moet doen en alysha wilniet lopen.
     
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik vind de duowagen echt een uitkomst. Ik kreeg ook van verschillende mensen te horen dat een stoeltje bovenop de wagen niet zo goed zou zijn.
     
  6. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Als je het goedkoop wilt houden moet je man maar even klussen. Je haalt ( of hebt in de garage nog) een stul dik triplex met een afmeting van +/_ 30 X 20. Kijk even of je deze afmeting groot genoeg vindt. Wanneer je hem te groot maakt loop je er met je voeten tegenaan. Zet het plankje een paar keer flink in de blanke lak. Haal bij de bouwmarkt 2 halve ogen met schroefdraad aan het eind en meet deze af voor het inschroeven in je plank. En twee niet al te kleine zwenkwielen eronder.
    Klaar. Wanneer ze er niet meer op wil staan leg je hem gewoon onder je wagen.
     
  7. Niet meer actief

    goed idee hoor maar daar kan ze niet opzitten
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zet je der toch een zadelpen met zadeltje bij ;)

    hihihi ben aan het plagen
    maar zijn die dingen niet 2de hands te krijgen dan ?
    zal eens voor je snorren
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi ja die heeft ze op marktplaatst gezien ;)
     
  10. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Misschien een tip. Kijk eens op marktplaats bij kinderwagens en typ dan in: duowagen de oplossing.
     
  11. angie

    angie Actief lid

    30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Kan ze al staan?En het gaat om kleine stukjes? Dan kan ze toch even op zo'n plankje staan?Wat dacht je van zo'n kiddyboard? Er zijn meerder soorten van dat soort plankjes voor achter je kinderwagen.Ik heb zo'n kiddyboard en daar was ik zeer te vreden over. En die gaat ook makkelijk mee met de stoep of andere hobbels. IK raad wel aan je kinderwagen mee te nemen naar de winkel omdat er meerdere soorten zijn en ze niet allemaal bij je onderstel passen.Staat zo slordig als je thuis kom en het past niet.
     
  12. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    De kiddyboards waren nogal prijzig vandaar onze zelfbedachte oplossing.
     
  13. Niet meer actief

    die van marktplaats : duowagen de oplossing had ik idd ook gezien, maarwel duur zeg 70euro
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

    Dat vind ik wel meevallen, hihihi nieuw zijn wel 2 keer zo duur.
     
  15. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Vroeger had je geen duokinderwagens.
    Mijn moeder had ook 2 kleine kinderen, mijn broertje was net geboren en ik anderhalf.
    Zij heeft altijd zo'n stoeltje op de kinderwagen gehad, t kon vroeger niet anders zei ze!
     
  16. Niet meer actief

    ik had het niet over de duowagen hoor, maar een soort stoejte voor achter de wagen.

    kijk maar op marktplaats en type recht boven in duwagen de oplossing dan weet je wat ik bedoel

    en duowagen zelf komt zeker wel rond de 140 euro nieuw
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooooow sorry, verkeerd begrepen.
     
  18. Niet meer actief

    geeft niet kan gebeuren hoor hihi
     

Deel Deze Pagina