Stoelverkleiner in de Kruidvat kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dolfijn, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hallo meiden,

    Mijn man heeft zojuist de kinderstoel (van Kruidvat) in elkaar gezet. Ziet er mooi uit trouwens!
    Maar nu hebben we er een stoelverkleiner bij gekocht van de Prenatal. Zou moeten passen volgens de dames hier op het forum ;) . Het past op zich ook wel, maar in de kinderstoel zitten riempjes om je kindje vast te zetten. Hoe doe je dat als er een stoelverkleiner in zit? Ik dacht zelf dat het misschien een idee is om in de hoekjes van de verkleiner een klein gaatje te maken waar je het riempje door heen kunt halen. Maar misschien is er een veel makkelijker oplossing.
    Ik hoor graag hoe jullie dit hebben gedaan. Alvast bedankt voor het meedenken en de antwoorden ;) .

    Gr. Dolfijn
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb je zo'n dikke stoelverkleiner?
    als het goed is zit er een soort van riempje onder de eetplank wij deden de riepjes daar voorlangs dan werden de riepjes iets strakker
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej. Wij hebben ook dezelfde spullen maar je kunt t riempje toch door de arm'leuningen' steken? :oops: of zie ik dit verkeerd?
     
  4. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Die gaatjes voor de riempjes zitten er al in.
     
  5. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik snap het echt ff niet hoor.
    Ik heb de geplastificeerde stoelverkleiner van de Prenatal. Die met die dieren er op. Op hun site staat dezelfde alleen dan met roze/rode bloemen.
    Hier zitten echt geen gaatjes in voor de riempjes hoor!
    De riempjes van de stoel zijn vrij kort en de zijkanten van de verkleiner zijn behoorlijk hoor. Als ik haar nu in de verkleiner zet zit het riempje echt te strak om haar middel!
    Dus daarom wilde ik gaatjes maken in de stoelverkleiner zodat je de riempjes hier door heen kunt doen. Win je dus lengte mee. Maar zo te horen moet het ook anders kunnen?

    Gr. Dolfijn
     
  6. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    even uppen, want ik ben er nog steeds niet achter.

    Gr. Dolfijn
     
  7. Tinker

    Tinker Actief lid

    30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hoe ziet die stoel er zelf uit dan . Want ik kan hem niet zo voor de geest halen. Heb je die ook bij de prenatal die stoel of een soort gelijke?
     
  8. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik had ook stoel van kruidvat en je kan inderdaad geen plastik stoelverkleiner erin doen want dan kan je de riempjes niet meer om de middel van je kind vastmaken. Ik had daarom een stoelverkleiner gekocht van stof die wel ruimte had voor het riempje.
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb gewoon een effen stoelverkleiner van de Prenatal, en bij deze zit een soort van opening tussen het zitgedeelte en de armleuning zeg maar. Daar heb ik de riempjes door gedaan.
     
  10. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik heb de kinderstoel van het Kruidvat

    [​IMG]
     
  11. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    En ik heb de geplastificeerde stoelverkleiner van de prenatal.
    Kan plaatje niet kopieeren maar hier is de link.

    http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... erkleiners

    Destijds heb ik hier op het forum een oproepje gedaan (zal kijken of het nog terug kan vinden) over welke stoelverkleiner ik moet kopen voor deze kinderstoel. Toen werd gezegd dat de stoelverkleiners van de prenatal (de plastic uitvoering) gewoon kon.
    Nu blijkt dat dus niet zo te zijn?
    :cry: :confused:
    Gr. Dolfijn
     
  12. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik heb op woensdag 9 januari j.l. een oproepje geplaatst op dit forum. Ook onder Baby&Dreumes.
    Onderwerp: 'Ervaring met Kruidvat kinderstoel'.

    Dit oproepje heeft echter een slotje. Hoe kan je deze weer openen? Ben erg benieuwd naar de meiden die toen hebben geantwoord hoe ze dat hebben gedaan met de verkleiner in deze kinderstoel.

    Gr. Dolfijn
     
  13. heb het zelfde probleem maar is het belangrijk dat hij met dat riempje vast zit
    ik zat er ok al te denken om er een gat in te maken
     
  14. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Wij hebben ook de stoel van kruidvat en dezelfde verkleiner van Prenatal.
    Ik doe de riempjes over de 'armleuning heen en dan voor het riemje in het midden langs zodat het wat strakker zit....zal proberen een foto te maken.
     
  15. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

  16. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb een andere stoelverkleiner van de Prenatal. Ik denk dat daar het probleem ligt...
     
  17. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
  18. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Fijn meiden, dat jullie zo met me meedenken.

    Chantalk, jij hebt precies hetzelfde setje als wij. Nu doen wij het ook zo, maar het riempje zit al wel echt strak om haar buikje hoor. Als ze nog iets dikker wordt ( ;) ) dan past het echt niet meer. En ik zie dat jij ook het riempje al op z'n langst hebt?

    Minyaweth; jij hebt inderdaad een ander soort verkleiner in je stoel. Ik zit er aan te denken om even langs de schoenmaker te gaan om te vragen of hij ringetjes kan slaan in het hoekje van de verkleiner. Daar kan ik dan de riempjes doorhalen zonder dat het uitscheurt.
    Misschien ook een tip voor jou Chantalk?

    Gr. Dolfijn
     
  19. Danny

    Danny Niet meer actief

    ik heb dezelfde stoel in gebruik. En heb er een stoelverkleiner in van babydump model kroon, en die moet je in de stoel vouwen als t ware, dus past altijd. De zijkanten moet je zeg maar rechtop vouwen en zijn dus open zodat er riempjes tussen kunnen. Dit is de link.
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... d=34&mm=34
     
  20. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Dank je voor de tip! Het begint nu idd ook erg strak te zitten :)
     

Deel Deze Pagina