stokke trip trap nu met plastic houdertje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.407
    475
    83
    Stokke heeft helaas helaas een plastic houdertje ipv het mooie houten houdertje...
    Weten jullie of je het houten houdertje nog los kan kopen ergens?
    En weten jullie of de prijzen erg verschillen bij verschillende winkels?
    aanbiedingen etc?
    hoor het graag...
     
  2. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Je zou een oud model moeten zoeken, alle nieuwe modellen hebben een plastic babyzitje. Tenminste de rugleuning was al plastic alleen is de beugel nu nie meer van hout met een leertje, maar helemaal plastic. Wel fijn met een klein/smal kindje want de stoel is nu smaller.

    Je kunt niet zomaar de nieuwe stoel met rugleuning er een oude houte beugel opzetten, want dat past niet. Wij hadden bij de nieuwe stoel een verkeerde oude beugel er bij zitten en toen kon ik terug naar de Prenatal want het paste niet op elkaar.

    Prijzen zijn in principe wel gelijk maar soms zijn ze weleens in de reclame of heeft Prenatal een 15% kortingsactie.
     
  3. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.407
    475
    83
    Vinden jullie de nieuwe ook echt minde rmooi??
    of wat zijn jullie ervaringen??
     
  4. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Die houten zijn nog wel te koop maar volgens mij niet veel meer.
    Wij hebben zie met het plastic baby inzet stoeltje en vinden het wel heel handig hoor.

    Het is wat smaller waardoor ze er minder makkelijk uit zouden moeten komen............dat werkt bij onze dochter niet helemaal zo.
    Maar wij zijn erg te spreken over deze stoel hoor.
     
  5. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  6. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Past de oude, houten beugel niet op de nieuwe stoel??? Bij een vriendin van me paste dit wel... (niet gezien, maar vertelde ze). Was eigenlijk niet van plan om een nieuwe babyset voor onze tweede te kopen maar wil wel een nieuwe stoel hebben. Wel erg klantonvriendelijk als het niet zou passen! Die babyset gebruik je maar zo kort!
     
  7. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    bij mij past hij wel, en mijn stoel is van 1 jaar geleden
     
  8. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hier past hij ook (stoel is 2 jaar oud)

    De stokke triptrapp stoel is niet verandert, dus zou niet weten waarom hij niet zou passen?? De stoel opzich is hetzelfde alleen de babyset is verandert, maar zowel de houten babyset als de plastic babyset passen beide op de stoel
     
  9. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Ps: de plastice is fijner als je de kussentjes gebruikt. Bij de houte moet je de halve stoel uit elkaar slopen wil je de kussentjes eraf halen als ze vies zijn , en bij de plasticke gaat dit heel gemakkelijk
     
  10. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb dat opgelost door een kussen van keukenzeil :p doekje er over en schoon Regenboogdesign - kussensets voor de kinderstoel :D
     
  11. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Oh, fijn dat 'ie wel past! Dat kussentje vond ik sowieso een onding dus die heeft er hier maar heel kort in gezeten. Ga geen hele nieuwe babyset kopen voor die korte tijd.
     
  12. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn eerste trip trap en babyset is 3 jaar oud. Nu ik een 2e trip trap heb gekocht (6 maanden geleden) paste daar gewoon de oude babyset op. Op hele oude modellen trip trap past niet de nieuwe babyset heb ik me laten vertellen.
     
  13. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Misschien als je hem zonder kindje ziet, maar vind mijn zoontje mooier in de nieuwe dan in de oude zitten (daar zit hij zo als een zoutzak in)... Verder is het plastikdeel makkelijker schoon te maken dan het hout en zoals iemand anders al zei is het makkelijker om het kussentje er af te halen (maar zag ook iemand die een kussentje met zeil heeft, als je nog iets moet kopen zou ik daar voor kiezen)..
     
  14. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0

    Ik keek net waarschijnlijk net zo verbaasd als jij. Heb vanmiddag toevallig onze nieuwe stoel met de 'oude' babyinzet in elkaar gezet.... gaat prima hoor. De 'nieuwe' stoel is 100% hetzelfde...... niks veranderd dus ;)
     
  15. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0

    Mijn dochter is heel smal maar als ik de inzet + alle kussentjes (dus achter en op het zitvlak) gebruikte, zat ze er vanaf 6 mnd prima in. Zonder kussentjes ook als een zoutzak maar hier waren de kussens dus de belangrijkste uitvinding!
     
  16. dagdroom

    dagdroom Bekend lid

    30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hier ook de stokke met plastic beugel in gebruik. Vond het eerst ook jammer maar ben er nu erg blij mee. Met kussentje is hij erg mooi, meisje zit er goed in en hij is erg fijn in gebruik.
     

Deel Deze Pagina