Stokke tripp trapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sportmeisje, 22 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sportmeisje

    sportmeisje Actief lid

    8 sep 2014
    271
    246
    43
    Hoi,

    Waarbij ik bij de eerste stellig was en geen stokke tripp trapp stoel hoefde toen die door mijn ouders aamgeboden werd, vond het belachelijk veel geld voor een kinderstoel, en die van de Ikea net zo werkte en 10x vervangen kan worden voor dat geld.
    Zit nr 1 inmiddels op de goedkope versie ervan. Nr 2 in de ikea stoel

    Máár nu wil ik voor nr 3 de tripp trapp vanwege het babynestje.
    Bij de vorige 2 gehannest met wipstoel op tafel erbij..(niet handig, maar lukte wel)
    Heb ik nu het idee, dat het babhnestje heel praktisch zal zijn, met het idee, 2e daarna erin te kunnen zetten wamneer nr 3 gaat zitten en deze weer in de ikea stoel.

    Ikea stoel erg praktosch door blad ervoor met geknoei en je kunt de stoel zo onder de douche volledig schoon boenen als het moet.

    Goedkoopst waar ik voor complete tripp trapp op uitkom is 290 ,-
    (Had op actie bij prenatal gehoopt, maar die stellen een beetje teleur tov vorige actie ronde ;))

    Is het de stoel echt waard?

    2e hands vind ik die dongen nog reteduur tov nieuw en minder fris dus eigenlijk geen optie
     
  2. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Wij hadden bij onze 1ste ook een andere stoel om dezelfde redenen, maar bij de 2e toch gezwicht voor de tripp trapp. Inmiddels heeft de oudste ook haar eigen tripp trapp en staat hij voor de 3e ook al klaar met het babynestje.
    Wij vinden hem toch wel erg fijn!
    Wat ik ook leuk vind is dat de stoelen hun hele jeugd mee kunnen groeien. Wij hebben de namen erop laten graveren en uiteindelijk komen ze boven bij hun eigen bureau te staan.
     
  3. Wonderkind2017

    2 sep 2019
    66
    19
    8
    Vrouw
    Wij hebben een trip trap stoel met een new born kit (zo’n nestje wat je zei) wij hebben er heel veel plezier van gehad!!
    Zo makkelijk je zet je hummeltje overal bij.
    Wij hebben een grote hond en daarvoor is het ook erg makkelijk zo kon hij er niet goed bij.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  4. sportmeisje

    sportmeisje Actief lid

    8 sep 2014
    271
    246
    43
    Heb je het babynestje ook al eerder gebruikt? Is dat echto zo handig als ik denk?
     
  5. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ja, bij de 2e. Ik vond het ideaal. Geen gehannes met wipstoeltjes op tafel idd. :D
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.571
    6.542
    113
    Vrouw
    Ik heb zo’n stoel en ook dat babynestje. Ik vond dat babynestje echt ideaal. Heb het vanaf een aantal weken tot 6 maanden dagelijks gebruikt.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  7. Vollemaan1

    Vollemaan1 Actief lid

    29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    #7 Vollemaan1, 22 sep 2019
    Laatst bewerkt: 22 sep 2019
    Wij hebben twee stoelen en voor de tweede een baby set gekocht. Echt ideaal, op mijn werk gebruiken we ze ook. Het is alleen als ze vroeg kunnen zitten, (mijn oudste kon met 5 maanden zelfstandig gaan zitten) dan gebruik je het maar kort. Als je ze dan erin zet gaan ze steeds proberen om rechtop te gaan zitten, dan houden ze hun hoofd omhoog.

    Wij hebben wel alles tweedehands aangeschaft. Soms moet je ook geluk hebben met wat je tegen komt.
    Ik heb nu de baby set uitgeleend aan een vriendin.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  8. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.643
    1.285
    113
    Hier voor alledrie een tripp Trapp! De babyset en newbornset tweedehands gekocht: de bekleding kan in de was en de babyset kan in de vaatwasser. Dat scheelt echt een hoop geld!
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier ook veel gebruik gemaakt van de newbornset. Wij hebben het geheel wel tweedehands aangeschaft; je kan alles inderdaad gewoon goed schoonmaken.
     
    sportmeisje en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    JA!!!
    De newbornset vind ik nog steeds mijn beste babyaankoop ever! Zoveel gebruik van gemaakt. Konden wij rustig aan tafel eten, of spelletjes spelen, en kon onze meid er lekker bij zitten. Sowieso een half jaar gebruikt :)
    Voor deze baby kopen we ook weer een nieuwe tripptrapp zodat die ook weer in de newbornset kan, terwijl mijn dochter in haar tripptrapp met babyset kan blijven.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  11. sportmeisje

    sportmeisje Actief lid

    8 sep 2014
    271
    246
    43
    Dank dames voor de reacties ! Ik ga hem toch maar aanschaffen. Nu alleen de kleur nog :roflmao:

    Tweedehands heb ik wel gekeken, maar vindt dat men daar nog zo ontzettend veek geld voor vraagt, dan heb ik voor 2 tientjes een nieuwe lekker van onszelf :thumup:
     
  12. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik heb hem 2e hands bij een opknapper vandaan gehaald. Dus helemaal fris en geverft in een leuke kleur voor 100 euro.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Echt een aanrader dat babynestje!
    Oudste heeft er een half jaar in gezeten. En de jongste zit er nog steeds in (7,5 mnd)
    Mooie hoogte om hapjes te geven, en ze kunnen lekker aan tafel zitten.
    Aan die speelboog een leuk speeltje hangen en ze zijn uren zoet. :D
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  14. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik denk dat wij hem ook gaan aanschaffen, lijkt me ideaal zo aan tafel bij het eten.
    Nu wat korting bij prenatal ( mama mazzeldagen)
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  15. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Ja! Geld dubbel eb dwars waard. Babykuipje tot 9 maanden gebruikt. Nu zit nr 2 er in. Vind alleen de bekleding erg duur en vaak ook nog van stof. Niet praktisch. Heb online zelf hoesjes van leer laten maken. De helft goedkoper en nu mooie matchende printjes :roflmao:
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  16. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Sluit mij hierbij aan, die newbornset is echt mijn favoriete item van onze babyuitzet! Dochter is nu 3 maanden. Zo leuk dat ze overal bij kan zitten (de visite vindt het ook gezellig) en de ideale hoogte. Ik gebruik eigenlijk helemaal geen wipstoel hierdoor. Ik heb de hoes en de bandjes ook al gewassen en dat gaat prima!

    Wat betreft de stoel zelf: wij hadden aanvankelijk andere stoelen (de Ti Amo kinderstoel en ook de Prenatal meegroeistoel) en bij beide was direct met het in elkaar zetten al het een en ander mis/kapot en bleek het ook nog lastig te zijn een goed passend kussentje te vinden. Uiteindelijk toch maar teruggebracht en voor de Tripp Trapp gegaan. Je gebruikt dit zeker 12 jaar voor kinderen en kunt de stoel ook nog gebruiken als extra stoel voor volwassenen. Als je het zo bekijkt valt de prijs best mee.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  17. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ja ik vind 'm het geld echt dubbel en dwars waard. Het is een heel duurzame stoel die eigenlijk niet kapot kan en ik heb bij beide kinderen de newbornset echt heel veel gebruikt. Ideale hoogte om hapjes in te geven en ze zitten er gezellig bij aan tafel. Nu zijn ze 2 en 3 en zitten aan tafel altijd op de triptrap.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  18. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Baby was 5 dagen oud en de newborn set besteld... uitvinding vd eeuw. Bij nr 1 nooit gemist, bij nr 2 getwijfeld en nu is het de beste aankoop tot nu toe. Echte aanrader
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.073
    113
    Vrouw
    Geweldig ding! Zoon kon er wel pas na een week of 6 in. hij was veel te mini nog. Maar daarna zeker tot 9 maand gebruikt. Vanaf dat hij zelf tot zit kon komen in de babyset gezet.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  20. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik was er ook super blij mee. Dag dat ik hem kreeg is hij nog in elkaar gezet en daarna iedere dag wel gebruikt. Clusteren tijdens avondeten werd een stuk makkelijker met een fles afgekolfde melk en 1 hand eten en baby in het nestje :roflmao:
     
    sportmeisje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina