stom stom stom

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tis geen excuus ik weet het:):):)
    maar ik ben heel de avond al druk bezig met opruimen en wassen omdat we een weekend weg gaan onverwacht en nu staa plurk in de box ( wil ook nog es fff niet gaan slapen natuurlijk) en nou heeft ze een dvd te pakken gekregen die op de leuning van de bank lag. hij zat nog in seal ( dum plastic laagje) en nou heeft ze daar lekker op staan bijten:);) er is niet veel af. eigenlijk alleen kapot gebeten. papier is wel beetje zacht geworden maar zou het heel erg zijn als ze per ongeluk een iniminie stukje plastic opheeft. stom zeg. zet ze expres in de box en dan gebeurt er nog wat!!!! :):(

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat kan iedereen overkomen, voel je je niet schuldig.
    en dat stukje plastic poept ze er wel weer uit, zo groot kan dat niet zijn. die van mij heeft wel eens stukje krant op gegeten

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hier ook al weleens een folder;)

nee kan nooit meer zijn als een stukje van een cm. pfffff kinderen!!;)

4. tulip

tulip Niet meer actief

ja en altijd op momenten dat het ff niet uitkomt.;)

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Plurkie, er is helemaal niets stom aan je kind in de box zetten als je druk bezig bent. Niet zo streng voor jezelf hoor, je kind heeft geen kilo klei of een halve kamerplant op of zo... (mijn zoontje deed laatst opeens een graai in de plant en propte supersnel een hand aarde in zijn mond! Heb het meeste eruit weten te krijgen, maar hij heeft vast wat binnengekregen...tja... hij bleef er wel bij lachen)
    succes met inpakken

Amber

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kan volgens mij geen kwaad hoor. dat komt er aan de onderkant wel uit. Wat kinderen soms wel niet allemaal eten en ze kunnen er dan ook tegen, dus lijkt me dat dit ook geen kwaad kan. Kan gebeuren meid.

Deel Deze Pagina