Stomme pijltjes

Discussie in 'Over deze site' gestart door 1991Mamavanvier, 15 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik heb steeds last van de pijltjes rechtsonder.... Die komen zo nu en dan te voorschijn.. Steeds als ik dan iets wil plaatsen ect druk ik er per ongeluk op omdat ze dan ineens in het scherm komen, waardoor hij mij weer linkt naar de home page.. Moet ik dus opnieuw beginnen. En met beetje geluk ververs ik hem en is het bericht (deels) opgeslagen... Maar toch super irritant.

    @Beheer kunnen jullie die niet weghalen?
     
  2. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik heb ze ook en irriteer me er ook aan
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Je kan ze zelf uitzetten door op je laptop rechtsboven op je profielfoto te klikken en te gaan naar voorkeuren en dan vervolgens enable sticky navigation aan te vinken. Zit je op je mobiel dan klik je op het menu knopje linksboven (3 streepjes), profiel icoontje, voorkeuren en dan ook daar enable sticky navigation aanvinken. Voor mobiel zie eerste bijlage.

    Het nadeel is alleen dat sticky navigation volgens mij niet werkt op mobiel. Wil je dan terug naar boven dan moet je dus helemaal naar boven scrollen. In topics met veel en/of lange tekst kost dat tijd. Misschien dat @Beheer hier even naar kan kijken waarom dit op mobiel niet werkt? Die blauwe balk bovenin blijft niet vast staan.

    In de tussentijd misschien tussendoor tijdens het typen even 'bewaar concept gebruiken'? Zie tweede bijlage.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    S2909 en 1991Mamavanvier vinden dit leuk.
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had dat ook. En ik heb ergnes een instelling veranderd en nu heb ik er geen last meer van. Even kijken in dit forum of je mijn topic over de pijltjes nog kunt vinden.
     
  5. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.331
    2.040
    113
    Oh ik heb dat ook ja! Eerder werkten die pijltjes wel altijd. Fijn dat je ze uit kan schakelen want het was erg irritant.
     
  6. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik heb het ook sinds een paar weken en word er echt helemaal gestoord van. Helaas lijkt de sticky navigation setting aan en uit zetten totaal geen invloed te hebben, want het probleem blijft er nog steeds. Zijn er nog andere settings die ik kan proberen?
     
  7. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.331
    2.040
    113
    Bij mij doen de pijltjes het weer! :thumup:
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    We hebben het hier op mobiel (iPhone) getest en er zijn geen problemen ontdekt. De blauwe balk met het menu blijft bovenin vast staan.
    Heb jij een andere telefoon?

    We hebben ook de functie van de pijltjes getest en ook daar zien wij geen problemen.
    Maar ik begrijp van @Taiga dat bij haar het is opgelost.
     
  9. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Hier blijven de pijltjes ook staan. Ondanks uitgeschakeld zoals boven aangegeven...
    (Huawei)
     
  10. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik heb een Android toestel. Het maakt ook niet uit op welk toestel ik het probeer op geen enkele blijft dat balkje bovenin. Geprobeerd op een Samsung Galaxy S8, Pixel 2 en Pixel 4.
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook last van, dat die blauwe balk niet blijft staan.
    In april had ik al een topic daarover geopend. Heel vervelend om iedere keer weer zoveel te moeten scrollen.
    Hier overigens een samung
     
    Sylva vindt dit leuk.
  12. Eefia

    Eefia Actief lid

    14 aug 2020
    136
    59
    28
    Vrouw
    Winkel
    Zuid Nederland
    Hihi, ik krijg die gekke pijltjes ook niet weg, ondanks opgevolgde instructies. Ga dus altijd zeer voorzichtig te werk voordat ik ineens het hele getypte stuk kwijt ben :roflmao::roflmao:. Maar goed, als dit onze problemen zijn, valt het mee, toch? ;) Fijne dag iedereen!
     
  13. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    De sticky navigation heeft betrekking op de blauwe menubalk bovenaan het forum. Deze is vast te zetten (vinkje bij 'enable sticky navigation') of juist niet. @Meisje93 Zou jij dit eens willen proberen?

    De paarse pijltjes verschijnen als je scrolt en verdwijnen na ongeveer 2-3 seconden weer automatisch. Ze zijn juist bedoelt om minder te hoeven scrollen.
    De pijltjes kunnen niet per lid uitgeschakeld worden. Dit kan alleen voor het hele forum.
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb hetzelfde probleem, de blauwe balk boven is weg. Met sticky navigation heb ik én geen blauwe balk én geen scroll pijl.
    Hier sinds kort weer een Samsung, op mijn Sony had ik dit probleem niet.
     
    Sylva vindt dit leuk.
  15. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Beheer dit. Die blauwe balk is er alleen als je bovenaan de pagina staat (logisch), maar scroll je naar beneden dan is hij weg. En ja dan staat sticky navigation aangevinkt.
     
  16. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb een iPhone en die blauwe balk staat er bij mij gewoon altijd. De paarse pijltjes werken ook gewoon zoals ze moeten werken. Dus wellicht draait het niet goed op jullie software?
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ik heb ook een iPhone en ik moet altijd terug naar boven scrollen voor de blauwe balk.
     
  18. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Oh wat gek!
     
  19. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Het probleem met de pijltjes en het menu komt waarschijnlijk door een fout in het advertentiescript. We krijgen net een melding dat er de afgelopen dagen een probleem was. Ze werken nu aan een oplossing en het wordt zo snel mogelijk verholpen, of is al verholpen.
     
  20. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    En dat met de blauwe balk? Zouden jullie daar ook nog even naar willen/kunnen kijken?
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina