Stoom-blenders

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Anroj, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anroj

    Anroj Actief lid

    9 jan 2014
    201
    12
    18
    hallo allemaal,

    Heb geen idee of dit hier thuis hoort, zo niet mag het verplaatst worden, of hoor ik graag waar dan wel

    Ons zoontje van 8 mnd heeft een koemelkallergie (en waarschijnlijk nog een aantal, dat zijn we nu aan het uitzoeken)
    Wil graag zijn bijvoeding zelf gaan maken, wie heeft er ervaring met alle verschillende stoom-blenders die er op de markt zijn?!
     
  2. bien86

    bien86 Actief lid

    8 nov 2012
    156
    15
    18
    Hier idem... Ik ben benieuwd,!
     
  3. kleintjevoorons

    kleintjevoorons Fanatiek lid

    9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik had de stoomblender van Philips Avent. Echt ideaal. Fijn aan deze was dat je na het stomen meteen kan blenden en niet eerst het apparaat moet ombouwen. Minpunt was dat bij de avent je geen pasta of rijst kan bereiden. Dat moet je apart doen.

    Bij beaba kan dat wel. Met een stoommandje. Alleen daar kan je weer niet meteen blenden. Moet je eerst een stoommandje er uit halen.

    En mijn ervaring was dat het blendertje vooral handig was als je 1 hapje maakt omdat je zelf iets anders eet. Maar voor grote hoeveelheden is gewoon een grote pan op het vuur en dan de staafmixer er in net zo handig.

    Succes
     
  4. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Ik lees even mee! twijfel of we een gewone blender aanschaffen, of een stoom-blender speciaal voor babyvoeding
     

Deel Deze Pagina