Hallo! Ik ben op zoek naar een stop voor een standaard babybadje. Weet iemand misschien of deze los verkrijgbaar zijn en zo ja waar? Alvast bedankt!
10 cent?????? We waren al op zoek naar een ander badje (we hebben een douchecabine) Onze dochter word wat groot voor het babybadje, er zit een slang aan en geen stop dus ik kan m niet op de grond zetten en op de standaard word zo wiebelig. Eerst maar eens die stop op halen ipv het babybadje van 40 euro! Die trouwens nog kleiner is dat dit badje. Bedankt!
haha ik heb zo'n thermometer die ook als stop dient, maar toen was ik die eens kwijt. (ik heb hem later wel weer gevonden) Toen heb ik een tampon in het gat geduwd. Werkt ook super! hahaaha
Heb je niet verschillende maten stopjes? Ik heb een tijdje geleden een keer een badje gehaald bij de kringloop maar daar zat geen stop meer bij. Die heb ik toen gehaald bij de Gamma voor ik geloof 90 ct. of zoiets. Dat was zo'n zwarte die je ook weleens ziet in zo'n wasbak in de keuken. Maar heb je ook niet van die kleinere doorzichtige? Dus het is maar net welke je bedoeld, ts!
Ik heb een badje gekregen van mijn vriendin maar dat zat geen stop meer in. Zowel bij de hema en de prenatal (in Groningen) hadden ze dit niet te koop. Dus het verbaasd me dat jullie zeggen van wel. Gamma is idd nog een idee om te gaan kijken. Daar ben ik nog niet geweest. Groetjes Gwen
Ja nieuw badje is echt zonde. Verbaasde me ook over de prijs van 10 cent hoor. Heb er gelijk 3 meegenomen. Van die doorzichtige zijn het.
Bij prenatal liggen ze achter de kassa ivm diefstal gevoelig. Ook al kost het geen drol. Ik werk er zelf en weet 100% dat alle prenatal winkels ze moet hebben.
ga ik morgen ook ff op zoek, die van ons is zo gaar maar maken nog graag gebruik van baby badje.....maar zijn die dingen standaard?? mij badje komt nl bij v/d vandaan maar die verkopen ze niet los... en anders heb ik vast nog wel ergens tampons