Stoppen met BV

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloem31, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Eigenlijk zegt de titel het al.
    Vandaag heb ik besloten weer een voeding BV minder te gaan geven. Ik houd nu alleen de ochtend voeding nog maar over.
    Ik vind het vreselijk jammer, maar mijn dochtertje had er gewoon geen genoeg meer aan.
    Ik heb het 61/2 maand vol gehouden, maar toch.....het is wel iets heel speciaals hoor en zo ben ik me ook weer van bewust dat ze al zo groot aan het worden is.
    Ik wilde mijn verhaal gewoon even kwijt. Ik ben niet zielig ofzo. Gewoon even spuien!
     
  2. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hoi bloem
    wat jammer dat je dochtertje er niet meer genoeg aan heeft. ik geef nu ook alweer 5 maanden bv en moet er nog niet aan denken om te stoppen...
    ist niet een idee om alleen nog avondvoeding te geven als bv of heeft ze daar ook niet genoeg aan...?
     
  3. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    He Nikki81
    Nee we hebben van de laatste voeding een papfles gemaakt. Ze had op een gegeven moment honger en werd dus 's nachts weer wakker. En nu slaapt ze wel weer lekker door.
    Ik zal er aan moeten gaan wennen, maar vind het vreselijk.
    Aan de andere kant kan ik er ook wel zo tegen aan kijken van , ik heb het maar wel mooi 61/2 maand volgehouden. Dat is toch mooi om op terug te kijken!
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    WOW,

    Ik vind het echt fantastisch dat je het 6,5 maand vol hebt gehouden! Ik ben met 10 weken gestopt omdat ik mijn eigen lichaam wel weer terug wilde! Dus ik vind het echt iets om super trots op te zijn!
     
  5. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Zeker goed hoor trouwens 6 en halve maand, iets om trot op te zijn vind ik wel!
     
  6. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik ben na 9 weken moeten stoppen. Lactatiedeskundigen over de vloer gehad, maar helaas, helaas. Vond het al met 9 weken rot...met 6,5 maand lijkt me helemaal naar. Het is echt een soort " afscheid" nemen van iets he?

    Maar 6,5 maand mooie tijd hoor!
     
  7. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hè wat jammer!
    Als je wilt kun je natuurlijk de ochtend- en avondvoeding er inhouden voor het plezier zeg maar.
     
  8. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Je kunt altijd proberen om toch een paar voedingen te blijven geven als je je daar prettig bij voelt.
     
  9. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Jammer meid, dat je moet minderen met de bv, maar wat goed zeg dat je het 6,5 maand hebt volgehouden! Je kunt trots zijn op jezelf!
     
  10. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik ben ook wel trots hoor. Vind het toch iets moois bv.
    Gelukkig blijf ik de 1e voeding nog wel geven. Lekker samen in bed.
    Bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me toch ook wel weer goed.
     
  11. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook alleen de eerste en de laatste voeding nog borstvoeding.
    Dat bevalt prima en ik hoop dit nog een aantal maandjes vol te kunnen houden.
     

Deel Deze Pagina