Saxia..thanx voor je opbeurende woorden Veel plezier bij het uitzoeken van een bruidstaart! Pooh.. dat meen je niet wat klote zeg! Haha sasjuh.. vermoeiend he lekker uitrusten dit weekend en hoop voor je dat het heeft geholpen! Wij gaan zometeen naar Groningen..ff lekker shoppen
Heey ladies, toch een aantal die begonnen zijn met onderzoeken. Heel veel succes! Voor diegene die het kunnen gebruiken, een dikke knuffel! Hier gaat alles goed. Ik groei goed en voel haar elke dag lekker bewegen. Ik blijf duimen voor jullie lieve dames!
Winnietje, wat lekker dat de afspraak staat! En het lijkt me inderdaad ook fijner als je dat samen kunt doen. Zou daar persoonlijk ook liever een afspraak op een later moment voor maken. Sam, hier ook X-factor gekeken. Vond Rochelle echt een terechte winnares! Shopze vandaag! Saxia, hier nog niks geen spannende dingen te merken aan m'n lichaam. Is natuurlijk ook nog best vroeg en ben wat dat betreft in dat soort dingen weer vrij nuchter .. Enne veel plezier met het uitzoeken van de bruidstaart! Sasjuh, hier ook klusmoe, haha... Hebben gister in ieder geval even overgeslagen! Pooh, wat balen meis! Knuffel! Suuszwanger, wat leuk weer iets van je te horen! Enne, een haar! Wat leuk.. Een echte meidenfamilie voor jullie!!! Zo hier ga ik vanmiddag lekker met m'n moeder op pad!
saxia hmmm lekker bruidstaart proeven mss moet je doen alsof je niet kan kiezen dan kun je wat extra stukjes proeven hihihi pooh wat ontzettend balen meid!!! sterkte en hopelijk verpest het niet je hele weekend. knuffel suuszwanger wat leuk dat we weer iets van je horen en je krijgt een meisje wat leuk zeg!! sam veel plezier met shoppen. anita met je moeder op pad leuk! is ze weer helemaal opgeknapt van de operatie? en hoe zit het met marije echt allang niks meer van gehoord zie haar ook op hyves niet volgens mij. hopelijk is alles goed! volgens mij heb ik iedereen gehad de rest ben ik helaas vergeten sorry! fijn weekend allemaal!
zo nu nog ff een ego berichtje gisteren toen ik mijn labformulier uitprinte stond er opeens bij dat ik een afspraak had op 1-1-1900 om bloed te gaan prikken. dus ik voor de zekerheid de assistente van de ha gebeld en die zei ohh dat zal wel een fout zijn in het systeem dit staat nog zo in de kinderschoenen ik was een van de eerste die op deze manier geholpen werd. ze zou voor de zekerheid ff bellen maar ik kon wel alvast bloed gaan prikken want dat kan altijd zei ze. dus ik scheiterd dat ik ben toch maar gaan bloedprikken (uiteindelijk hihi) toen ik terug was belde ze op "ja was idd een fout van het systeem, maar verder was alles goed" een half uurtje later werd ik gebeld door de assistente van de gynacoloog ze had begrepen dat er een systeem fout was dus ik alles uitgelegd en gezegd van ja maar ban vanmiddag al bloed wezen prikken dus geen probleem verder.. en toen zei ze emmmm op welke dag in je cyclus zit je? ik nou op dag 17 ja eigelijk moet je in het begin van je cyclus bloedprikken.. het liefste op dag 3!! nu heeft ze dus wel een afspraak bij de gyn voor ons gepland zodat alles wel in gang word gezet ze zegt anders moeten jullie ook zo lang wachten. nu moeten we de 20ste naar de gyn als het goed is ben ik dan ook aan mijn volgende cyclus begonnen en zit ik in het begin dus dan kan er evt. opnieuw bloed worden geprikt maargoed dat ik dat niet zo eng vind dan he!!! (vond het echt meevallen dat bloedprikken dus hopelijk ben ik de volgende x niet bang) mijn vriend kan dinsdag zijn goedje inleveren dan krijgen we daar als het goed is de 20ste de uitslag van. hij heeft er trouwens helemaal geen moeite mee hij zei "wat hebben wij mannen het toch makkelijk zeg" tegenover wat jullie allemaal door moeten maken. wat is het toch een schatje. die ass van de gyn was wel heel aardig en begripvol en vond het heel vervelend voor ons dat het nieuwe systeem nog niet goed werkte want dat was er juist om te zorgen dat alles makkelijker en sneller gaat. vind het wel fijn dat we de 20ste al terecht kunnen. zo is een behoorlijk lang verhaal geworden zeg!! sasjuh wat vervelend dat jij er last van hebt met bloedprikken. die verpleegkunde wat mij prikte zei dat ik rollende aders heb dus toen kreeg ik het al warm, maar ze prikte in 1x raak gelukkig!
@ pooh, wat jammer,knuffel @ suuszwanger, fijn dat alles goed gaat en wat leuk een meisje. @ hip, wel fijn dat je dan toch snel terecht kan , ik moet ook de 20e naar de gyn,kunnen we ervaringen uitwisselen haha
Hip had ik het dus toch goed dat ze altijd het liefst op dag 3 bloedprikken. Wel stom dat ze dat eerst niet hadden gezegd en je nu dus nog een x moet.. Ach wie weet is het deze ronde wel raak en hoef je helemaal niet meer! Fijn iig dat je zo snel terecht kan bij de gyn, en Carly ook natuurlijk!
@pooh een hele dikke knuff @hip en dat heb jij dan weer. Zo kom je misschien wel over je angst heen ) maar in ieder geval mooi dat het traject gewoon doorloopt anders had je nog even een tijdje moeten wachten @anita veel plezier met je mams
he sasjuh klopt je had gelijk! daar was ik ook al bang voor maar omdat de huisartsassistente zei dat je altijd bloed kan laten prikken dacht ik die zal het wel weten.....nou niet dus! achja nu is uiteindelijk toch nog alles in gang gezet en kunnen we al snel terecht bij de gyn. en ik vond het bloedprikken reuze meevallen dus mss ben ik de volgende x wel niet meer zo bang (dacht ik na de tetanusspuit vorig jaar ook en toch was ik nu weer een schijterd hihi) carly ik keek net op je temp kaartje en zag dat je nog geen ei hebt gehad wat gek? tot nu toe heb je best wel regelmatige cyclussen gehad en de vorige x ook een mooie eisprong met een normale lf. nou over iets meer dan een week kunnen we beide naar de gyn. hoelaat moet jij? wij om 5 voor half 11. ik had de gynacoloog wat ik krijg gegoogled en kwam bij zorgkaartnederland.nl daar kun je artsen beoordelen en je reactie achterlaten. ik kwam alleen maar goede reacties tegen! dat het een hele fijne vent is en heel meelevend en de tijd neemt voor zijn patienten. dus dat stelde me wel een beetje gerust. ben benieuwd.
ik heb de hele dag nog geen flikker uitgevoerd alleen de stofzuiger uit de kast gepakt maar nog niet een gezogen zit al de hele tijd een beetje te laptoppen en dat is het. nu toch maar es van mijn luie kont af komen en me nuttig gaan maken haha want vanaf morgen ben ik weer volop aan het werk!
@ hip, ja heb idd nog geen eisprong gehad volgens ff en volgens de ovutesten ook niet,ik snap er zelf ook niks van en baal er ook best van want vorige maanden altijd wel eisprong gevonden via ovutesten en later tempen dus waarom nu ineens niet? Misschien in een keer een lange cyclus maar ben bang dat ik deze maand gewoon geen eisprong heb ineens snap alleen niet waarom. Wij moeten om half elf dus tegelijkertijd,grappig.
Hip en Carly niet toevallig het zelfde ziekenhuis? Anita leuke middag met je moeder gehad? Heeft de operatie haar geholpen? Ik heb net heerlijk lang in bad gelegen. Boekje erbij, cd'tje aan, echt lekker!
Alleen even Pooh sterkte wensen. Bleh getver meid. Wij hebben een taart gekozen, maar proeven ho maar. jammer!!!! Succes dames die afspraken hebben staan, tegelijkertijd of niet. Hip wat een verhaal weer, maar goed dat het nu wel op de rails staat. Lekkere dag vandaag!!!
Saxia nou ja wat raar! Normaal mag je altijd proeven toch? Wel leuk denk ik, zo alles regelen voor de bruiloft!
Hip en Carly..wat toevallig..allebei dezelfde dag en zelfde tijd haha.. Anita..hoe was je dag gister met je moeder? Sasjuh..lekker is dat he..ff heerlijk relaxen in bad.. Saxia.. wat vreemd dat je niet eens even mocht proeven! Hip.. raar dat ze dat niet eerder tegen je zeiden dat het dag 3 moest.. gelukkig is het nu geregeld. Wij zijn gister ook ff wezen shoppen Ook nog ff bij een babyzaak wezen kijken...Hebben echt een hele mooie kamer gezien.. maja nog maar ff wachten haha
Hoi meiden, met moeders gaat alles HÉÉÉLLL erg goed. Boven verwachting eigenlijk! Dus die operatie is echt een succes geweest! Hip, wat vervelend zeg, dat het systeem nog zo in de kinderschoenen staat. Gelukkig viel het bloedprikken vorige keer mee. En tja, volgens mij hebben we altijd wel zo'n dag dat er weinig uit onze handen komt. Werkze vandaag! Carly, waar is jou eisprong .. Sasjuh, temp is bij ons allebei weer gedaald.. Saxia, niet proeven .. Hoe kun je dan kiezen?? Fijne pinksteren allemaal!
Anita nou ja mn temp van gisteren is niet helemaal juist denk ik. Was erg laat wakker en heb om 5 voor 9 pas getempt. Vanmorgen werd ik om half 7 al wakker (dat is mn normale temp tijd) en heb toen ook getempt. Zit dus bijna 2,5 uur verschil in dus ik maak me er nog niet zo druk om.. Zag dat ff nu een kruis op donderdag heeft gezet, ik ga alleen zelf uit van vrijdag!
@ anita, ik weet niet waar hij is gebleven,ik snap er niks van,temp is vandaag wel iets gestegen maar ovutest is nog negatief,maar eens kijken wat de temp morgen doet
@ Hip, onze overeenkomsten beginnen nu wel een beetje eng te worden hoor haha, we moeten allebei op dezelfde dag en tijd naar de gyn en jij hebt ronde 8 geen ei gehad toch? en zoals het er nu nog uitziet heb ik deze ronde(ronde 8 ) ook geen ei of ineens een hele late maar dat verwacht ik niet, dan zou het ook wel heel mooi zijn als we allebei de volgende ronde zwanger mogen zijn he,zullen we dat maar afspreken dan hahaha
hallo allemaal, lees nog wel steeds bij hoor maar heb ff niet veel behoefte om te reageren sorry! maar wil pooh ff sterkte wensen zowiezo!