stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Anita..mooi dat het zo goed met je moeder gaat!

Tazzie.. ik wil je even een dikke knuffel geven! *KNUFF*

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie , Thanks je bent een schat, Jij veel sterkte hoop dat we niet te lang moeten wachten voor we op een definitieve roze mogen.

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Rose; Gefeliciteerd met je vaste contract! Heb jij je werk nog afgekregen vrijdag??

@Sasjuh; Toch een ovutest gedaan....ben benieuwd of deze kloppen en jullie jouw ei goed hebben benut met die 4 dagen op rij. Jouw vriend zijn eerste reactie was dus net als die van mijn vriend over het inleveren van zaad. Ach....mannenopmerkingen! Jij mocht het wel wegbrengen, ben benieuwd wat mijn vriend zegt/doet tegen die tijd. Jij hebt gister lekker liggen relaxen in bad, mag ook wel na zoveel inspanning! haha
    Mijn collega's weten niets van onze plannen. Zelfs mijn vriendinnen niet. Eerst maar eens zwanger worden. Ik begrijp wel waarom je het wel hebt verteld. Het is ook wel fijn om er met iemand over te praten. Ik heb het er wel eens over met mijn moeder. Dat vind ik fijn.

@Anita; Ik hoop dat jij je examen gewoon gehaald hebt ook al was deze moeilijk. Jij gaat dus waarschijnlijk toch naar de ha na jullie vakantie. Altijd fijn als deze even met je meedenkt, toch?!
    Hoe beviel jouw avondje zonder boeken op de bank?
    Fijn dat het zo goed gaat met je moeder!

@Hip; Lekker een massage, volgens mij kan ik me daar niet zo goed aan toegeven. Ik zie dat jij toch een ei hebt gehad, misschien lukt het toch nog 'vanzelf'?? Zou fijn zijn! Zeker na het gedoe met het prikken. Dinsdag mag jouw mannetje. Succes! Fijn dat jouw gyn zo positief ervaren wordt!

@Pooh; Balen zeg!! Ik kan me voorstellen dat je je eigen lichaam nu helemaal niet meer begrijpt!

@Patriesjuh; Ben je alweer een beetje beter? Beterschap!

@Winnietje; 12 juli samen naar de gyn. Goed om dat samen te kunnen doen.

@Saxia; Nou...geen eens mogen proeven?? Dat is vreemd! Maar wel een mooie uitgekozen?
    Ik denk inderdaad dat mijn vriend het eng vind wanneer hij onderzocht wordt.
    Grappig jouw opmerking nadat je vriend zei dat hij vol zat en misselijk was....haha.

@Samantha; Lekker geshopt en een mooie babykamer gezien....LEUK hoor!

@Suuszwanger; Goed om te horen dat het goed gaat. Weet Tess dat ze een zusje krijgt?

@Carly; Succes de 20ste!

@Tazzie; Sterkte!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Zo het werk zit er weer op. Nu lekker op de bank pinkpop kijken!! Heerlijk.

Carly idd echt veel overeenkomsten... En onze cyclus lengtes schelen ook nog niet veel. Ik zal je nog sterker vertellen onze voornaam lijkt ook verdacht veel op elkaar!! (als er nu een bekende meeleest dan kennen ze me zeker) hopelijk ook snel tegelijk zwanger!!
    Geen idee of het het zelfde ziekenhuis is maar ik denk het niet hahaha.
    Kom je ook uit limburg? Dat zou wel te raar zijn toch..

Saxia hoe heb je kunnen kiezen zonder te proeven?? best raar toch of niet?

Tazzie wat balen zeg dat je er nog steeds kut aan bent. Neem je tijd en als er iets is dan zijn wij er voor je. Knuffel!!

Sasjuh is fijn he als je er met iemand over kan praten. Ik heb het ook aan mijn 3 beste vriendinnetjes verteld. En mijn vriend heeft het ook aan een vriend van hem verteld.

Sam willen jullie straks een helemaal nieuw kamertje? Wij gaan denk ik als het zover is de kamer en box van mk. Word maar zo kort gebruikt.
    Ja stom dat ze mij niet meteen gezegd hebben op dag 3 maar dat komt dat dat online systeem dat aangeven en toen dat fout ging heb ik de ha gebeld en die assistente wist dat dus niet. (wel raar eigelijk maargoed die heeft er verder ook niks mee te maken hoefde mij eigelijk alleen maar aan te melden.) later werd ik dus gebeld door de assistente van de gyn maar ja toen had ik al bloed geprikt. Achja kan nog best snel terecht.
    Hoe is het met je misselijkheid?

Saxia wanneer ging jij het ook alweer aan je ouders vertellen? Was dat dit weekend of het vorige? Hoe reageerde ze? Mss heb je dat wel al allemaal getypt afgelopen week en ben ik dat finaal vergeten. Sorry dan. Hihihi.

En nog steeds niks van marije is die op vakantie of zo weet iemand dat?

Anita wat mooi dat het zo goed gaat met je moeder! Jij gaat deze week op vakantie of niet?

Zo iedereen nog een fijne dag morgen!

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, jou tempkaartje ziet er ook weer goed uit, weer mooi een hoge temp!

Carly, wat heeft jou temp gedaan vandaag?

Tazzie, zou zeggen neem je tijd! En begrijp best dat je niet zoveel reageerd. Wacht je nu nog steeds je eerste ongi af na je curratage? Of ben je inmiddels weer bezig aan een nieuwe ronde? Knuf

Pooh, hoe is het met jou?

MenP, de dagen zonder boeken voelen echt super. Toen ik zaterdag op pad was met m'n moeder was het eerste wat ze zei: Wat zie je er goed uit :D.. Zou dat misschien ook betekenen... En zaterdag gaan wij inderdaad op vakantie, heb er zin in!! Paps komt vrijdag nog even helpen in de tuin dus dat is helemaal mooi! En betreft de huisarts, daar denk ik pas aan als we weer terug zijn van de vakantie ;).. Maar we gaan waarschijnlijk wel.. Ook even om te vragen of het misschien handig is dat mijn vriend ook naar die huisarts van mij overgaat want zitten nu allebei bij een andere praktijk..

Hip, ja gaat echt super met m'n moeder! Echt, dit hadden we nooit verwacht! Enne, zaterdag gaan we lucht in :D..

Fijne dag allemaal! Ik ga eerst even een strijk wegwerken :(, en vanmiddag naar een verjaardag!

6. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Anita ja bij ons allebei de temp weer gestegen, fijn! Succes met strijken :)
    Taz knuf he meis! Wanneer moest je weer naar het zh voor controle?
    Carly wat raar ineens geen ei?!
    Hip moet je vandaag ook weer werken?
    MenP jij zit ook weer ellendig lang te wachten op een ei.. Gelukkig mag je bijna naar de HA. Zul je waarschijnlijk ook wel Provera meekrijgen.

Gisteren een dag paardensport wezen kijken op Outdoor Gelderland, was superleuk.
    Vandaag lekker shoppen met vriendje, naar de Ikea enzo!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    @ Hip.. nou in principe wil ik ook best een kamertje van marktplaats hoor..idd wat je zegt...zo lang liggen ze er niet in..maar toch, we zagen dit kamertje en die was wel heel leuk! :) Maar we hebben nog even de tijd om er over na te denken :)
    Mijn misselijkheid is met vlagen..gister echt een goede dag gehad...geen last gehad van misselijkheid en kon gewoon brood met beleg eten.. Dat kon ik de dagen ervoor niet.. Ben benieuwd wat het vandaag word..
    Gelukkig dat je alsnog wel snel terecht kan!

Anita..succes met je strijkwerk en veel plezier vanmiddag op de verjaardag.

Sasjuh.. Fijn dat je gister zo'n leuke dag hebt gehad! Vandaag naar de ikea..leuk! Veel plezier..wij gaan ook :D

Zo...iedereen wel weer gehad volgens mij..
    Wij gaan zo eerst even naar een markt hier in de buurt..daarna naar de Ikea en naar Gardo.. dat is een babyzaak.. die gaat weg uit Groningen..dus echt tot wel 70% korting op sommige dingen..kunnen altijd even kijken :D

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    voor degene die naar de ikea enzo gaan veel plezier!!

we zijn nog niet bezig met een nieuwe ronde, gyn raadde ook aan om even te wachten ivm verwerken enzo. (en herstellen) en de eerste ongi (die moet nog komen, das nu wel irritant dat je niet weet wanneer het gaat komen :( )
    8 juli moeten we pas terug. over 4 weken dus :(

9. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anita mooi dat de temp gestegen en en sasjuh jij natuurlijk ook! Anita ik hoop dat je moeder gelijk heeft en dat het voorteken is. In ieder geval lekker gauw op vakantie.

@Samantha leuk dat je zo lekker bezig bent met de voorbereidingen.

@menp heb nog niet alles afgekregen. Het ziet er naar uit dat ik vandaag nog even wat moet doen helaas :) maar dan had ik vrijdag maar wat meer moeten doen.

@saxia heel vreemd dat je niet mocht proeven heb ik nog nooit van gehoord. of komt het proeven nog wel een andere keer? je taart moet tenslotte toch ook lekker smaken?
    wel fijn dat die er mooi uit gaat zien is natuurlijk ook belangrijk.

@sam vervelend dat je soms nog zo misselijk bent. Maar wel helemaal super dat je zwanger bent!

hier erg veel last van steekjes weet niet of dit een voorteken kan zijn voor zwangerschap? of dat mijn ei later is dan ik dacht. erg spannend allemaal. tepels zijn ook nog wat gevoelig. verder maar afwachten.

fijne dag allemaal!

10. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    @ Hip, nee kom niet uit limburg ,niet eens daar in de buurt, dat zou helemaal te eng zijn haha.
    Mijn naam op het forum is ook niet mijn voornaam hoor.

@ Anita en Sasjuh, mijn temp is weer gezakt vandaag maar ik had vandaag toch ineens een bijna positieve ovutest dus misschien zit mijn ei er toch nog aan te komen en heb ik ineens een wat langere cyclus,ben benieuwd naar morgen

11. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    @ Anita en Sasjuh, jullie temp is weer mooi omhoog gegaan,houden zo!!

12. Marije007

Marije007 Niet meer actief

@hip: ik ben er nog hoor! Ik heb de afgelopen weken alleen 's avonds even heel rustig gehouden. Heel erg druk op het werk met erg vervelende zaken af en toe en dat vreet zoveel energie dat ik vaak om half negen al op de bank lag te slapen of echt geen energie had om nog achter een laptop te gaan zitten.... De drukte begint nu een beetje af te nemen en de vervelende zaken worden gelukkig wel serieus genomen door mijn bazen maar de oplossingen laten nogal op zich wachten waardoor ik samen met een collega behoorlijk op mijn tenen aan het lopen ben en op het randje van een nieuwe burnout zat dus vandaar even flink gas teruggenomen....

En helaas vandaag toch weer ongesteld geworden (zat er gisteren al aan te komen met bruinverlies) dus dat is weer even een flinke knauw, maar we gaan vol goede moed aan de 8e ronde beginnen! (kan iemand het lijstje nog vinden... ik heb geen idee op welke pagina ik moet zoeken, want ik lig er ruim 30 achter geloof ik...)

Bijlezen, daar ga ik maar niet aan beginnen, dus iedereen die hem nodig heeft: dikke knuffel!!! Ik hoop nu weer wat meer energie te hebben 's avonds zodat ik weer mee kan kletsen want ik heb jullie wel gemist hoor!!!

13. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow toch weer veel gekletst!

De dames die bijna op vakantie gaan veel plezier!!! Laat ons weten he wanneer jullie er vandoor vliegen en/of rijden en wanneer jullie weer terug zijn.

Wat staat er qua echo's, tests of andere medische bemoeienissen deze week op het program bij iedereen?

De taart is echt wel lekker, want wie houdt er nou niet van chocolade of aardbei? Dat moet goed komen. En ik zat er zelf aan te denken om misschien voor mijn verjaardag, want dat is nog voor de trouwerette, bij de bakker een klein proefgebakje voor ons te halen, zodat wij vast kunnen "keuren" qua smaak.

Mijn ouders en zus zijn sinds gisteren op de hoogte en erg blij voor ons. Ben ook wel blij dat ze het nu weten. Mocht er nu nog iets vervelends gebeuren dan vind ik het fijn om dat met hen te kunnen delen.

Ik ga deze week bloed laten prikken en mijn lijstje met medicijnen waar ik allergisch voor ben ophalen bij de ha. Dat wilde de vlos graag.

Verder kan ik vanaf een uur of half 4 niet meer eten. Ik eet echt maar een klein beetje avondeten. Ik ga er maar vanuit dat het tijdelijk is. Jammer want ik hou wel van eten en vooral van toetjes.

Zo eens even op speur naar ons lijstje voor Marije. Wat balen voor jullie zeg!!!

14. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    13 juni: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje )
    15 juni: Marije007 (32 jaar, 7de ronde, 1e kindje)
    19 juni: Hip1983 (28 jaar, 9de ronde, 1e kindje)
    20 juni: Anita 1985 (26 jaar, 7e ronde, 1e kindje)
    22 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde, 1e kindje)
    22 juni: Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari

Zo daar is ie weer! Vanaf de 19de krijgen we een test storm. ben benieuwd!!!

15. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh en Marije moeten helaas beiden het lijstje weer aanpassen.. Balen hoor!
    Samantha nog wat leuks gekocht vandaag? En hoe was het bij de babyzaak? Heb even op die site gekeken en een supermooi kamertje gezien.. hihi mocht het ons gegund zijn willen we die hebben :p
    Saxia fijn dat je ouders het nu weten! Wordt het hun 1e kleinkind of zijn ze al opa en oma?
    Wbt afspraken deze week; na al die ziekenhuisbezoekjes heb ik het nu rustig haha.. alleen woensdag bloedprikken en donderdag of vrijdag bellen voor de uitslag.

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Marije..wat vervelend zeg! Denk je wel aan jezelf?

Saxia..leuk dat je ouders en zus het ook weten :D

Sasjuh.. we zijn idd bij Gardo geweest en bij de babydump en bij de prenatal:p haha.. gelijk maar allemaal bekeken..hebben leuke dingen gezien! Nu ff goed nadenken.. Hebben bij de prenatal 2 paar sokjes meegenomen met I love papa en I love mama.. hihi..

Liepen we naar de kassa..staan daar ineens 2 bekenden van mij.. gelukkig praten zij niet veel met mensen waar wij verder mee omgaan..

Jullie nog wat leuks gekocht bij de Ikea?

17. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha aah leuk! Lief zijn die sokjes! Ach je kan altijd nog zeggen dat je een kadootje voor iemand moest kopen en daarom in de Prenatal was.

Wij niet veel bijzonders gekocht, een vaas, fotolijstjes en een afwasborstel haha. En stiekem ook bij de Prenatal geweest want er zit een hele grote naast de Ikea.. Konden het niet laten haha en alleen maar kijken is al leuk!

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Hee lieve meiden!
    Hoe gaat t met jullie allemaal?
    Ik ben een tijdje weg geweest, maar heb alles weer even bijgelezen! Wat een verhalen:) Ga niet overal op reageren, want dat is echt te veel!

Hier gaat t goed. Afgelopen weekend hebben wel 6 mensen de baby gevoeld ( we waren met een heel stel mensen een lang weekend weg en iedereen wilde haar voelen) Zo bijzonder die reacties enzo dan!
    De kleine doet t erg goed naar mijn idee.
    Zelf voel ik me ook wel oke, behalve rug en bekkenklachten nog steeds dan. Volgende week ga ik naar een bekkentherapeut ipv de fysio, ben benieuwd of het verschil maakt.
    Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer uitkijk naar september. Tis heerlijk om zwanger te zijn en dat gevoel te ervaren, maar ik vind t ook best wel heftig al die veranderingen enzo. Mis soms mn oude lichaam enorm. Lekker actief zijn en leuke dingen doen ipv na een uur lopen echt weer te moeten gaan liggen/zitten.
    Voel me ook echt een olifant soms en dat voelt niet altijd fijn..
    Ben echt wel dolgelukkig hoor met onze baby, en zwanger zijn is gewoon een heftige, bijzondere ervaring, maar vind het ook heerlijk als de kleine er is en ik mezelf weer een beetje ben zonder pijn en dat soort dingen.
    Agh, jullie begrijpen t ook vast wel:)

Ga komende tijd weer eens actiever meelezen/schrijven:)

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Hee Norah!

Goed om te lezen dat het goed met je gaat! Kan me wel voorstellen dat al die veranderingen aan je lichaam erg confronterend en soms vervelend kunnen zijn... maja je moet er idd iets voor over hebben he..dat ben je straks vast allemaal weer vergeten als de kleine er is :)

Leuk dat je weer wat meer mee komt kletsen!

20. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, lekker geshopt? Voel jij al iets?? Hier nog helemaal geen tekenen van een mogelijke zwangerschap :).. Heb ook helemaal geen last meer van slijm ofzo..

Tazzie, dat duurt nog wel even dan voordat je terecht kunt!

Rose, wellicht dat die steekjes dan een teken zijn van een ei...

Marije, knuf! En denk aan jezelf hoor!!

Saxia, wat fijn dat je het nieuws nu kan delen! Enne voordat ik de lucht in ga doe ik nog wel even een reactie!

Norah, goed te horen dat het allemaal goed gaat! En leuk dat je hier weer actief gaat meelezen!

Zo nog even een paar daagjes werken en dan gaan we na lang aftellen heerlijk op vakantie :D!

Share This Page