stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh wat jammer de link werkt niet en nu ben ik heeeeeel erg nieuwsgierig wat er op dat filmpje staat. Hihihi

iedereen wil hier aan de lijn nou ik ga voor een dikke buik;)

hoe werkt dat weight watchers online? En is dat duur?

mijn eerste wachtweek is voorbij jeej!! nog eentje te gaan...ik proberr er echt weinig mee bezig te zijn en ga nergens vanuit want de teleurstelling de vorige x was echt enorm.
    ach afgelopen week is snel gegaan hopelijk deze week ook..

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He suusje ja zo ! hahaha
    schattig zeg hoe die vooruit tijgert wat een mannetje al zeg! gaat echt snel.

3. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Nou, het gaat nu heel snel. Ik zal morgen een leuker filmpje maken, dit was even een proeffilmpje. Hij gaat de hele kamer door heel grappig. Ik ga een filmpje maken van het klappen wat hij doet, is zo leuk.

Ja jij gaat voor de dikke buik. Ik hoef er geen kilo's af, weeg twee kilo minder dan voor de zwangerschap. Maar het mag wel wat strakker :p allemaal. Ik ga weer serieus sporten, op de spinfiets thuis.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een leuk filmpje suusje! Hij word echt groot he! Nog 3 maandjes en dan is hij alweer een jaar! pff.. wat gaat de tijd snel..

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @##*@*@¤ heel verhaal alles weg grr .

Hip nog een weekje. Ga voor je duimen.

Menp en man super gefeliciteerd.

Jbg aan t afvallen moet ook weer met het eeuwige gevecht beginnen. Las iets over t 17dagen dieet benieuwd of dat wat is.

Suusje leuk filmpje t is al een heel ventje .

Leuke foto van tess.

Verder ff kwijt.

Hier weer terug na 1 dag parijs en 1 dag disney. Was erg leuk en ook best fijn met zn 2e maar het voelt niet compleet en zou t niet zomaar nog een x zonder sven doen. Ja maar 1 nacht is lang genoeg bij slapen kan ik helaas toch niet. Was 2e x parijs en blijft wel leuk.

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haha mooi die Keano!
    Zo begon het bij Norah ook.
    Nu heeft ze ontdekt dat ze veel sneller kan op handjes en knietjes!
    Ben wel benieuwd naar dat handjes klappen, dat heeft Norah nog nooit gedaan!

Haha hip, jij wilt idd dikker worden! Hoop zo dat dat je snel gegunt is.

Ik moet juist op m'n gewicht letten dat ik niet nog meer afval. Ben vanaf de bevalling eigenlijk maar af blijven vallen. Zit nu nog maar op 52kg en dat bij 1.72 zit ik al op ondergewicht. Pas eigenlijk al m'n broeken niet meer en heb haast geen billen meer, dus ben er niet echt blij mee.
    Weet dat afvallen erg moeilijk is, maar aankomen ook. Ik heb erg weinig eetlust, maar eet wel gewoon lekkere en volle dingen enzo.
    Merk wel da ik beter in m'n vel zat toen ik meer woog.

Tazzie: Fijn dat je een goed gevoel heb bij het KDV. Lijkt me erg belangrijk als je daar je kindje achter moet laten.

Suusje: Gaan jullie op vakantie dit jaar? En zo ja, hoe gaan jullie dat doen met Keano?
    Wij willen naar Frankrijk met de auto, maar zit nog wel in over hoe ik Norah de hele reis moet gaan vermaken. Norah wil nu zo veel bewegen en vind stilzitten echt niet leuk meer. We gaan rond 3.00 's ochtends weg is het idee nu, dan kan ze iig nog een paar uur slapen.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Suusje wat een leuk filmpje zeg!

Sam het is wel goed gegaan (zegt sm natuurlijk he, die zal echt niet zeggen als het niet goed is gegaan) kregen wel een lachfoto gesmst die dag dus hij zal zich ook wel vermaakt hebben.. Heeft een huilbui gehad zei ze van krampjes :)?heeft ie al een tijdje niet meer gehad eigenlijk.. Hij trekt ook wel zn beentjes helemaal op als hij totaal overstuur is dus denk zelf dat dat eerder gebeurd is dat ze neit snel genoeg gereageerd heeft toen hij huilde. Ze wou eerst de babyfoon ook niet erbij hebben.. Maar ik heb gezegd van wel omdat hij dat zo gewend is dat hij niet eerst lang hoeft te huilen. Tuurlijk laat ik hem wel eens huilen, maar neit zo lang) Ze baalde alleen wel enorm de vrijdag al dat ik zei dat ik hem echt niet liet logeren daar maar dat ik hem hoe dan ook zou ophalen hoe laat t ook zou worden.. En dat Mike der om kwart over 7 belde dat ik nog wel even mee ging eten met de club en Lucas om half 11 zou ophalen om de laatste voeding thuis te geven vond ze ook niet leuk.. En aangezien ik megahoofdpijn had en ibuprofen ook niet hielp ben ik hem om half 10 al op gaan halen.. Maar ja tis MIJN kind dus ik haal hem op als IK dat wil en niet wanneer zij dat wil..

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip komende week gaat ook vast snel voorbij!!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @tazzie.. Groot gelijk heb je! Het is jouw kindje, dus jij beslist! Ben idd ook heel erg bang dat mijn ouders zo gaan doen als ze een x gaan oppassen.

Weet ook zeker dat zij zullen zeggen dat het hartstikke goed is gegaan..

Rick heeft Dylana net naar schoonmoeder gebracht. Ik heb zometeen een gesprek met een maatschappelijk werkster. Zit echt niet goed in mn vel de laatste tijd. Dus misschien helpt het als ik ff met een onbwkende ga praten..

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Bedankt meiden, ik hoop dat ik het goed zal blijven volhouden ;)!

@tazzie: dat is fijn dat je zo positief bent over het kdv! Echt super dat het zo dichtbij is, kan je lekker lopen! Je hebt gelijk wat betreft je sm. Als jij hem op wilt halen dan is dat jouw goed recht!

@hip: weight watchers online kost 15 euro per maand. Daarop word je gewicht bijgehouden, je vult je eten per dag in (je werkt met een puntensysteem) en je hebt recepten, forums etc…. voorheen ging ik naar de cursus toe, maar dat kost 10 euro per week! Hopelijk gaat de komende week ook snel voor je!

@suusje: wat goed dat hij dat doet! Echt een leuk filmpje!

@pooh: wat fijn dat het leuk was, maar snap dat je niet meer zomaar weggaat zonder Sven!

@norah: Ondergewicht lijkt me ook zeker niet makkelijk! Wij gaan met Nienke naar Italie met de auto als ze ruim 9 maanden is, wij gaan ook ’s nachts rijden. En overdag zorg ik dat de achterbank verder leeg is, kunnen we afwisselend ook zo is bij haar gaan zitten. Gewoon regelmatig stoppen, even spelen… Qua entertainment is het makkelijker als kindjes ouder zijn! Maar komt vast goed! Wanneer gaan jullie naar Frankrijk?

@sam: wat goed dat je met iemand gaat praten, dat kan je echt helpen om dingen te verwerken!

Morgen naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze weer is gegroeid!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam hoe is je gesprek gegaan? goed dat je met iemand gaat praten..

Norah hopelijk val je niet verder af. en lekker op vakantie naar frankrijk..

JBG je gaat het gewoon volhouden ;) en morgen weer naar t cb.. en ook op vakantie maar dan italie.. ook lekker..

Lucas mag maandag zn 2e prikjes.. bah :(
    En vandaag is hij alweer 3 maanden! pff de tijd vliegt echt..

gaan er nog meer op vakantie van ons eigenlijk?
    Wij gaan niet op vakantie, waarschijnlijk wel een paar dagen centerparcs met vrienden van ons. Zij hebben zelf geen kids maar zij werkt wel met kids (voor t kdv stichting, ze hebben meerdere kdv's hier in apeldoorn ;) waar Lucas heen gaat, alleen andere locatie.. Soms op de locatie van Lucas dus dat is ook leuk)

12. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hip nog een weekje in spaning. Hoe voel je je nu? weet dat ik weer voor je duim!!!

@sam wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Heb je ook enig idee waardoor het komt?
    Je wilde toch als kraamvrouw aan de slag? hoe staat dat er nu voor?

@jbg goed bezig!! knap hoor dat het je toch steeds weer lukt. Dan weet je in ieder geval dat je het wel kunt!

@suus, wat gaat het toch weer snel. Nog even en hij loopt straks. Wat gebeurd er toch eigenlijk veel in een jaar tijd, qua ontwikkeling.

@menp, lekker aan het genieten. Jeetje wat is jou bevalling snel gegaan! Hoe voel je je nu? Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Vakantie: wij willen dit jaar naar frankrijk of italie (met de auto). Luca is dan nog erg jong en zal waarschijnl wel veel slapen.

Met mij en luca gaat het verder erg goed. Hij is lekker rustig en ik onderneem van alles. Heerlijk dat ik weer alles kan doen.
    Om eerlijk te zeggen mis ik mijn buik en de zwangerschap totaal niet. één voordeel van misselijk zijn tijdens de zwangerschap is dat ik binnen een week al onder mijn startgewicht zat. Moet er nu om denken dat ik wel genoeg binnen krijg. Wil namelijk geen ondergewicht krijgen. Zit nu op de grens.

Luca slaapt en ik ga nu even gauw wat dingen in huis doen, nu het kan.

tot snel weer!

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Rose fijn dat het zo lekker gaat met jullie!! en alweer van alles aan t doen.
    doe nog eens een foto spammen van Luca ;)

Yeah ik heb eindelijk mn pakketje (nou ja pakket haha) binnen. was eigenlijk een papadag kadootje, maar ik wist al dat ie niet helemaal op tijd binnen zou komen.. Heb een foto van Lucas op linnen laten afdrukken voor Mike. En hij is gaaf geworden. Nu wachten tot Mike thuis komt van zn werk en wat zn reactie is..

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Rose.. wat fijn dat alles zo goed gaat met jou en Luca! Ik ben ook erg benieuwd naar nog een foto ;) Ik heb een sollicitatiebrief gestuurd naar een kraamzorg instelling die op zoek zijn naar nieuwe leerlingen, maar ben daar niet uitgekozen. Jammer, maar helaas.. ben nu bezig met een nieuwe thuisstudie; onderwijsassistent :D

Norah.. lekker op vakantie naar Frankrijk. Heerlijk!!

Tazzie.. wat leuk dat je "linnenpakket" vandaag binnen is gekomen! Ben erg benieuwd naar Mike zijn reactie.. spam je hier dan ook een foto?

Nienke mag morgen weer naar het cb..

@gesprek met maatschappelijk werkster.
    Wat is dat dan heftig als je ineens over je gevoelens gaat praten. Ik stop ze meestal weg..
    Ze denkt dat ik me nu zo voel doordat ik onbewust af en toe nog heel onzeker ben, wat ook niet gek is natuurlijk, want ja..ineens is daar een kleine baby waar jij de verantwoordelijkheid over hebt en je wilt het gewoon goed doen.
    En ik ben heel erg bang dat wij net zulke ouders worden als mijn ouders. Ik wil dat absoluut niet!

Ik heb kortgezegd niet echt een fijne jeugd gehad. Werd altijd gepest en kon daar zelfs niet eens met mijn ouders over praten. Mocht nooit mijn eigen mening geven.. en als ik dat een keer deed was het geheid ruzie. Ik deed opleidingen waarvan mijn ouders zeiden dat daar werk in was. Mocht niet iets doen wat ik leuk vind.. Doordat ik hiermee altijd in ben gestemd ben ik door de jaren heen conflicten gaan vermeiden. En daardoor ben ik nu nog steeds "het kleine meisje" voor mijn ouders. Ze willen zich nog steeds met mijn leven bemoeien en dus ook met de opvoeding van Dylana.

Er is verder totaal geen interesse hoe ik mij werkelijk voel. Het enige wat ik hoor als ik met mijn ouders praat is dat ik mij niet teveel aan de regeltjes moet houden. Zij weten wel ff hoe ik Dylana het beste op kan voeden blablabla. Dat irriteert mij mateloos, maar durf er niks van te zeggen. Elke keer als mijn ouders Dylana zien dan begint Dylana ook keihard te huilen.. en dat komt gewoon omdat ze zo druk doen tegen haar, terwijl ze weten dat ze rustig moeten doen, omdat ze daar gewoon heel gevoelig voor is. En dan gaan ze lopen klagen dat we daar niet zoveel komen.. nee we hebben nu ons eigen gezin, dus je kunt niet verwachten dat we elke week langs komen.. en als je Dylana wilt zien,dan kunnen ze wel bij ons komen.. want hier zijn de minste prikkels voor haar. En dat begrijpen ze niet. Dat vinden ze maar stom..

Nouja.. een heel verhaal in ieder geval..en er speelt nog zoveel meer, maar ik moet nu dus echt gaan leren om voor mezelf op te komen en dingen tegen mijn ouders durven uit te spreken. Mijn eigen mening op tafel leggen. En als hun dat niet bevalt.. ja dan is het toch aan mij om te bedenken wat ik ermee wil doen. Moet ik dit accepteren? En me er constant kapot aan irriteren.. of moet ik toch (een tijdje?) het contact verbreken.. ik vind het echt moeilijk! Maar weet wel dat ik er nu echt wat aan wil doen.. ik wil niet meer onzeker zijn!

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Bedankt voor je reactie! Wij gaan over 3 weken al! En idd wat Rose zegt is het denk ik nog makkelijker met een kleine baby. Ben benieuwd hoe het gaat, maar we hebben wel besloten om halverwege wat hotels op te zoeken voor de zekerheid. Dan rijden we gewoon van punt naar punt. Mocht het echt heel vervelend worden, dan kunnen we altijd nog daar blijven.
    We wilden eerst de hele nacht rijden, alleen kom je dan enorm brak aan en begint de dag voor Norah dus kun je ook niet allebei bijslapen.

Sam: Wat moeilijk allemaal zeg... Lijkt me best een ingewikkeld proces waar je dan doorheen moet. Wel goed dat je nu alles op een rijtje aan het zetten bent. Misschien eens een goed gesprek met je ouders? Sterkte ermee!

Rose: Herkenbaar van dat gewicht. Ik was dan niet misselijk tijdens de zwangerschap, maar wel dat ik onder mn gewicht uitkwam een week na de bevalling. Dus let idd goed op, want door alle drukte merkte ik dat ik regelmatig vergat te eten omdat ik zo druk was met Norah.

Tazzie: Leuk kado! Mijn man heeft dat voor moederdag gedaan alleen dan nog met hand en voetafdrukjes van verf. Alleen omdat Norah zo druk is is het meer een dikke klodder verf geworden haha:)

Ohja, vroeg ik me ook nog af: Suusje, heb jij al een gewone autostoel voor Keano? Wij hebben 'm wel maar de maxi cosi is natuurlijk een stuk veiliger. Al denk ik dat Norah zich veel beter zal vermaken in een gewone autostoel, maar ja, veiligheid is het belangrijkste ntuurlijk

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam das zeker nog al wat zeg. Inderdaad goed dat je alles nu op ee nrijtje zet..
    wat betreft je moeder dat ze ff wil bepalen hoe je Dylana op moet voeden dat herken ik wel. Sm doet het een beetje maar mijn eigen moeder nog meer.. (zo is het onzin dat hij de late fles nog heeft, moet ik nu al beginnen met fruithapjes enzo omdat zij dat bij mij ook gedaan heeft bah)

oh ja Mike vind m helemaal geweldig hihi zn kado'hier een foto. Nu nog een mooi plekje zoeken waar ie kan hangen

17. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hoi Norah, ik ben al wel aan het kijken voor een autostoel. Maar ik hou hem zo lang mogelijk in de maxi cosi. Mijn ouders hebben al wel een autostoel voor hem. Een maxi cosi pearl volgens mij. Zij hebben isofix in de auto, wij niet. Ik moet dus nog even goed uitzoeken welke voor ons praktisch is..

Maandag met keano naar het cb geweest, 73 cm en 8200 gram.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Tazzie, gaaf hoor!!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Suusje wat is isofix?

jbg dat valt nog mee 15 euro per maand zeker als het goed helpt. kun je er elk moment mee stoppen?

norah al bijna op vakantie..leuk! wij zijn vorig jaar met de auto naar italie gegaan en hebben dat in 2x gedaan is veel relaxer.
    halverwege een hotelletje geboekt. hoefde we ook niet snachts te rijden. zijn rond 9uur smorgens vertrokken en waren eind van de middag op de tussenstop(tussendoor ook paar x gestopt ff) lekker rustigaan en optijd naar bed volgende morgen vroeg vertrokken en rond een uur of 3 waren we op de bestemming. ik vond het wel fijn om op die manier te doen ipv doorknallen in 1 x.

sam heftig hoor, maar heel goed van jezelf dat je er nu werk van maakt.
    Wat je mss kunt proberen is een brief schrijven aan je ouders is veel minder heftig dan rechtstreeks confronteren. zo vergeet je niks en je ouders ku.nen je ook niet onderbreken.
    en voor jezelf kun je mss de punten die je aan wil pakken op papier zetten en erbj zetten hoe je het aan wil pakken.
    dan kun je dat punt voor punt aanpakken want alles te gelijk is erg heftig en niet vol te houden.
    bijv het bemoeien van je ouders met de opvoeding van dylana..
    dan kun je voor jezelf opschrijven wat je graag tegen je moeder wil zeggen als zij zich ermee bemoeid.
    als je een houvast hebt dan word het geen eindelose discussie.
    bijv. mam ik snap wat je bedoelt vind het ook lief van je dat je meedenkt, maar ik doe het op mijn manier en ik wil dat je mijn keuzes accepteerd. Ik ben een volwassen vrouw en dylana is mijn dochter dus ik voedt haar op mijn manier op.
    Je mag best je advies of mening geven maar het is aan mij wat ik er mee doe.

als je je daar aan houd en zoiets op hebt geschreven in je eigen woorden dan sta je veel sterker in je schoenen op het moment dat je het zeggen wil.
    als je moeder de discussie aan wil gaan gewoon rustig zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt en niet op ingaan.
    dit zal niet makkelijk zijn maar als je het stap voor stap doet dan zul je merken dat het steeds beter gaat.
    Succes meid!! denk aan jezelf...knuffel!!xx

rose kan me er wel wat bij voorstellen dat je je zwangerschap niet mist die was ook behoorlijk heftig..volgens mij zit je nu wel lekker in je vel of niet?

pff vergeet ik nu iemand?

hier gaat het wel z'n gangetje de tijd gaat redelijk snel tot nu toe gelukkig. moet nog 2 dagen werken dan 3 dagen vrij en dan is het alweer dinsdag..als ik het zo typ lijkt het zo voorbij te vliegen haha..ik merk nog niet echt iets heb wel steekjes en zo in mijn buik maar die had ik de vorige x ook vd utro.

wij gaan denk ik ook ff een weekje op vakantie weet nog niet hoe of wat ben eigelijk te futloos om iets uit te zoeken. over 4 weken heb ik vakantie.

fijne avond allemaal.

Deel Deze Pagina