Als Troetjuh nu op roze komt is het precies 50/50 nu hier in het topic, dan is de helft al zwanger! Nu maar hopen dat de andere helft snel mag komen Saxia jammer.. bruinverlies reken ik nog niet mee in mn cyclus trouwens. Was op tijd klaar met werken dus kon nog langs de apotheek dus heb die pillen maar meteen opgehaald en vanavond begonnen.. 10 dgn en dan moet ik binnen een week ongi worden. Voorlopig zit ik dus op de reservebank en gebeurt er hier niets aan eieren zoeken
@Troetjuh; GEFELICITEERD !!! Mooie testjes hoor. Begrijp je wel, hou maandag maar aan....ga je dan ook nog een keer testen maandag?? @Sasjuh; Fijn dat je cyclus even goed onderzocht wordt. @Saxia; Balen zeg! @ Anita; Ik ben idd best nuchter. Ik kan in mn hoofd soms heel druk zijn, maar dat ben ik nu eigenlijk ook niet. @Norah; Fijn dat alles zo goed als goed was. Let goed op jezelf hoor! Morgen lekker weer, heerlijk! Vier morgen mn verjaardag (ben maandag jarig), dus denk dat we wel buiten kunnen zitten.
suuszwanger fijn dat alles goed was saxia wat balen zeg sasjuh ik ben benieuwd, hoop dat de pillen goed werken en je dan een goeie cyclus kan hebben menp alvast veel plezier morgen!! troejuh is niet stom hoor.. ik geloofde t eerst ook nog niet.. pas na een paar testen haha.. zo vanavond voelde ik me wel ff misselijk haha.. Was aan t paardrijden en voelde mn avondeten ook zo omhoog komen haha. gelukkig bleef t wel binnen Morgen gaan we bij mn schoonouders bbqen (dat mag toch gewoon wel? als t vlees maar goed gaar is toch? ) en dan gaan we het ze ook wel vertellen. morgenmiddag nog even de stad in om iets te halen om te geven haha. Mijn ouders weten het al, mn moeder raadde het dinsdag (en ik kon niet ontkennen, want ze weet precies wanneer ik lieg) mn vader had ze t nog niet verteld, maar die had ik aan de telefoon van deweek dus maar gewoon gezegd.. ze vinden t erg leuk..
Troetjuh, gefeliciteerd Saxia, das mooi balen als je nou verder geen bloedverlies meer hebt mischien toch testen
* breekt in* lieve troetjuh en vriend, gefeliciteerd!! het is je zo gegund, je word echt een super lieve mamma!! ik hoop zo dat alles goed zal gaan en je heerlijk kan gaan genieten!! * breekt uit*
Goedemorgen tazzie en de rest tis echt zonnig he! Aaah wat is me vriendin toch een schat hihi Pooh we zijn benieuwd naar jou restje van vanmorgen!
@ pooh gefeliciteerd! En de roze heeft de overhand gekregen jippie! dat het op deze manier maar mag voorzetten,,, want dan mogen wij/rest ook nog volgen ik ga lekker wat tijdschriften kopen en straks lekker in de tuin zitten relaxen. @menp je hebt er een mooie dag bij! fijne dag. veel zon plezier allemaal en voor de zwangeren passen jullie wel op voor de zwangerschapsmasker. vriendin van mij heeft het ook gehad en dat is niet prettig.
@Pooh van harte!!!!! Nu moet ik wel alleen op het baalbankje. Ik had een negatieve test. Logisch natuurlijk ook. Wacht wel even op helder rood voor ik een nieuwe banner plaats. Wie zijn de volgende in het rijtje? Carly en Hip geloof ik. Hoe is het bij jullie?
He dames ff snel want moet mijn paps uit het ziekenhuis halen. Troetjuh gefeliciteerd meid! Die streep is echt niet te missen hoor echt geen twijfel mogelijk. Pooh jij ook van harte gefeliciteerd super meid! Dames geniet! Alle andere geniet van de zon! Saxia balen meid knuffel. Al begonnen met tempen?
@Hip nee nog geen rood bloed, dus ook nog geen dag 1 toch? Enne als ik 's morgens moet tempen en ik word 's middags of 's avonds echt ongi, dan mis ik toch een dag? Hoe heb jij dat opgelost. En nu gauw paps gaan halen
Pooh: GEFELICITEERD!!! Wauw wat gaat het roze lijstje hard!!! Ik wil ooooooooooook!!! Mijn moeder heeft net bij de etos de zwanger worden-pillen gehaald (hier in de buurt zit geen etos). Na lang twijfelen ga ik toch daar maar weer mee beginnen. Je hoort wisselende verhalen, maar hopelijk beïnvloed het dus mijn lf... We zullen zien... En nu ga ik lekker in het zonnetje op manlief zitten wachten (die moet al weer op zaterdag werken) en dan naar mijn moeder om daar de oprit en de lichtkoepels schoon te maken. Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje!!
En maar wachten en wachten zit al bijna een uur in het ziekenhuis en nog geen arts met de ontslagbrief. Ondertussen gaat de zon buiten gewoon verder met schijnen en ik kan er alleen maar naar kijken @saxia ik werd op een maandag middag ongi en ben op dinsdag morgen begonnen met tempen. Dat maakt niks uit. Als je ongi nog niet goed heeft doorgezet dan zou ik ff wachten of misschien morgen vroeg gewoon beginnen maakt ook niks toch. @marije succes met de etospillen hopelijk helpen ze. Ik kan volgende week testen we hebben deze ronde helemaal niet veel geklust dus denk dat het niks is. Maargoed pooh en troetjuh hadden geloof ik ook niet echt goed en veel geklust dus dat maakt het toch wel weer een beetje spannend. En 1 x op het juiste moment is eigelijk genoeg. Had volgens ff op zondag mijn ei en we hadden op zaterdag en maandag morgen geklust dus het kan maar ga nergens vanuit.
@troet: ik voel normaal ook mijn ei, maar afgelopen maand niet gevoelt en toch zwanger, dus ik begrijp je ongeloof J @Saxia: balen meid! @Hip: Hoe is het met je vader? @Pooh: GEFELICITEERD!!! Hier gaat het beter, beter gevoel als gisteren in ieder geval.. Vanmorgen beetje huishouden gedaan, ga zo lekker in het zonnetje zitten. Manlief is naar een autobeurs en vanavond een etentje bij mijn vader. Ben wel een beetje misselijk, maar dat zet niet door (hoef niet over te geven) Heb wel iedere keer als ik iets eet last van mijn maag, dat is balen Ben het boek van Kluun aan het lezen, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ! Hij is echt leuk, mijn mannetje vindt hem ook heel grappig, dus een aanrader! Fijn weekend allemaal!
Pooh super zeg!!! Gefeliciteerd..... Heb je samen met je mannetje getest???? Hoe reageerde hij??? Shocking? @ JBG, ik heb mijn vriend ook dat boek gegeven, zo grappig. @Hip inmiddels weer thuis, ja dat wachten duurt lang, vooral als het zulk super weer is. @MenP alvast gefeliciteerd, het weer werkt in ieder geval mee.. Ik ga weer lekker het zonnetje in, vanavond heerlijk uiteten, zin an. Fijne dag allemaal.
jaaaah ik lig in de bikini in de tuin!!! yoehoe niet normaal hoelang dat duurde daar in het ziekenhuis. ik was om kwart voor 11 daar en om half 2 pas weg. maar mijn paps is gelukkig weer thuis. ben benieuwd voor hoelang want gaat echt niet goed met hem. maar ja goed genoeg om naar huis te kunnen. vanavond gezellig naar vrienden en morgen weer werken maar ja dan is het toch weer slecht weer. nu heerlijk genieten!!! hopelijk kunnen jullie allemaal genieten van het weer vandaag.
Hip fijn dat je vader weer thuis is!! pooh ook gefeliciteerd!! wauw gaat nu best hard met t roze.. ik heb vanmiddag heerlijk met paardje in t bos gereden en gaan nu zo naar mn schoonouders