@ dolfijn nee niet gekeken was even met de buren aan het kletsen maar normaal kijk ik het wel en vind het zo en zo altijd al indrukwekkend en dan gieren al die hormonen door je lijf maakt het er niet makkelijker op
Er was dus grote paniek en leek even op een aanslag.. echt een puinhoop.. blijkt nu iemand te zijn die bewust paniek zaaide.. allemaal mensen over hoop gelopen en licht gewond Wordt er echt zo boos van!!
dat kan ik me eigen best voor stellen waar slaat het op zulke lui denken zeker dat ze leuk zijn nou niet dus
Ja ik zat ook te kijken!!!! Schrok ook echt, dacht wat krijgen we nu weer deel 2?????? pff kun je zien hoe zoiets van vorig jaar koninginnedag erin hakt he......
hoi laurier en andere die voor juli gependeld zijn kijk anders ook eens op: PENDEL zegt zwanger in JULI...Wie nog meer? haha groetjes ilse
Wij zijn in sept.2006 getrouwd en daarvoor waren we ongeveer 5jr samen... we waren op onze trouwdag 21jr...dus jong ja!
@ ikke dat is wel gelukt hoor vandaag mijn mannetje is nu aan het werk maar dat klussen is zeker goed gekomen voor die tijd dankje
Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden Ikke.. wel mooie pendels.. Ik heb ze bijna allemaal binnen.. en ga ze dan bij mijn handtekening zetten..
dames ik ga nog ff met m'n mannetje tv kijken en dan naar bedje, morgen weer werken Slaap lekker alvast en voor diegene die nog gaan klussen SUCCES!!!!! ennuh voor de zwemmertjes; ZWEMMEN!!!!! tot morgen!!!
Hallo allemaal, ik ben zelf naar de dodenherdenking geweest bij ons int dorp in de kerk + bij het monument.... Ik werd niet helemaal goed, duizeling en kots neigingen maar gelukkig kon ik het allemaal wat sussen Jeeeeej go twinklestar!!! Klussen meid! hihihihi @ikke; jij hebt super mooie pendels voor augustus @hier; vanavond geen geklus hier vanwege logee hahaha. En nouja we hebben gister ook geklust dus zit wel goed hier... Eisprong was 1 mei maarja klussen valt zo goed in de smaak he Een fijne avond en goede nachtrust allemaal Voor de klussers: succes en veel plezier!! Tot morgen Doeiiii
Ik hoop dat ik de goeie lijst heb gepakt nu NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar + Smyltje OD 21 mei: Bibi26 ronde 2 27 Mei: Sasje24 ronde 2 29 mei: Ikke85 ronde 2 31 mei: Ilse85 ronde 3 Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 ??mei: Ilse85 Leeftijd: Stampertje 23: 23 jaar Laurier: 24 jaar Sasje24: 24 jaar Ikke85: 24 jaar Smyltje: 25 jaar Ilse85: 25 jaar Bibi26: 25 jaar Twinklestar: 28 jaar Dolfijn1982: 28 jaar Biancje: 30 jaar Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva Ilse: 10 jaar micro 30 (met 1jaar pauze ertussen)
@ ikke een fijne avond nog en geniet van je mannetje en alvast werkse voor morgen weltrusten voor straks @ laurier wat vervelend dat je je zo voelt zeg zou zeggen een fijne avond en een goede nachtrust en dat klussen bevalt zeker in goede aarde en ja het is volgens mij de goede lijst
Slaap lekker allemaal en tot morgen! Iedereen veel plezier tussen de lakens en voor degene die net als ik niet helemaal lekker zijn; lekker uitrusten dan kunnen we er morgen weer tegen aan xx
slaap lekker allemaal tot morgen, morgen lekker naar dolfinarium, want manlief is vrij!!! Liefs mij en succes voor de klussers en de wachtenden!
goede avond allemaal! ik heb slaapdienst, dus nog even pas bij kunnen lezen! hoop dat ik vanavond een beetje redelijk kan slapen, hebben namelijk een nieuwe bewoonster pff! ik ben 7 jaar samen met mijn vriend waarvan we 1 jaar samenwonen... tja....trouwen!! ik wil wel heel erg graag, maar mijn vriend niet!!! maar mijn medium heeft tegen mij gezegd dat ik toch nog wel ga trouwen...dus ik laat me verrassen!!!! maar het zal als het dan toch nog gebeurd,pas zo zijn als de kleine er is! dus dan kan die mooi bruidsjongentje worden ( aangezien mijn pendels/medium) tot morgen allemaal!!!