Stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mijngeluk1992, 18 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijngeluk1992

    mijngeluk1992 Bekend lid

    18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Hallo allemaal,

    Ik heb even een vraagje, ik ben sinds kort gestopt met de pil en heb dat natuurlijk al wel eens eerder gedaan maar ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren, nou ben ik nadat ik gestopt was op de helft van mijn strip gelijk ongesteld geworden wat logisch is,
    Alleen nu is het zo dat ik sinds die tijd elke dag het gevoel heb alsof ik ongesteld word weet iemand waarom dit is ? En of dat zo hoort en hoelang dat zo blijft
    Het is best vervelend haha

    Alvast bedankt!
     
  2. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Bepaalde krampen in je buik? Kan namelijk zijn van een komende eisprong?
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had dus wel, en na 2 dagen kramp begon ik opnieuw te bloeden, en dat heeft 21 dagen geduurt, toen heb ik aan de bel getrokken bij de huisarts. Die had mij een 10 daagse kuur provera voorgeschreven, en na 2 dagen slikken stopte t bloeden gelukkig.
    Nu zit ik in de cyclus na de kuur provera, en geen menstruatie achtig gevoel meer en ik zit nu op cyclus dag 11.
    Maar bij mij begon ik dus weer te bloeden, het kan bij jou dus zo zijn dat je rond je eisprong zit nu, dan heb je ook zulke kramp.
    Hou het in de gaten :) als je t niet vertrouwt kun je altijd nog je huisarts bellen
     

Deel Deze Pagina