Straks baby en schoolgaand kind..hoe?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaKitty, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik ben 2 maart volgend jaar uitgerekend.
    Maar maak me nu al zorgen over hoe ik het straks moet gaan doen met mijn dochter die naar school gaat vanaf volgende maand, die moet dan elke ochtend om 08:30 op school zijn, om 11:30 ophalen, 12:30 weer terugbrengen en dan om 15:00 weer ophalen.
    Hoe doe je dat met een baby die nog veel moet slapen?

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    je dochter overblijven op school... bij sommige scholen is dat al gebruikelijk dat de kinderen daar blijven... of anders is het een kwestie van plannen... kijken wanneer de baby de voeding krijgt en het dan een keer wat eerder of wat later geven... ik denk dat je er wel in rolt...

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    slapend in de kinderwagen meenemen. ik denk ook dat je er vanzelf in groeit.

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ja of de baby slapend in de kinderwagen meenemen.
    toen Tristan naar school ging, was Colin al bijna 1.
    maar school is zo dichtbij dat ik Colin wel meeneem met smorgens heen brengen en ophalen, en smiddags ophalen. maar na het eten tussen de middag leg ik Colin in bed, en als ie slaapt, breng ik snel Tristan heen. maar tis gelukkig zo dichtbij dat mijn babyfoon bereik heeft tot in school. anders had ik hem ook meegenomen.
    ik ren nu ook heel snel heen en weer hoor.

5. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Gewoon uit zijn of haar bedje halen en in de kinderwagen of maxicosie leggen. 9 van de 20x slapen ze bijna direct door. Maak je er geen zorgen over joh, tegen de tijd dat het zo ver is rol je er zo in.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bedankt dames, voel me een stuk gerustgesteld ;)
    Maak me nu druk om de meest stomme dingen haha

7. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Op de dagen dat mijn zoontje smiddags ook school heeft blijft hij over. Dat vind ie hartstikke leuk ook nog. Dan hoef ik dus straks met de kleine alleen op woensdag en vrijdagmiddag de deur uit. Scheelt een hoop stress denk ik.

8. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Woon je vlakbij school? Kan je het lopend doen?
    Als dat zo is, dan kan ik alleen maar zeggen: geen enkel probleem!
    Ik zag er ook tegenop, maar het is mij erg meegevallen. De school is zo dichtbij dat ik Kim vaak lekker laat doorslapen en even zonder haar heen en weer loop. Al zou ze wakker worden, dan ben ik in 10 minuten weer terug, dus zolang kan ze wel even zonder mij. En het gebeurt zelden dat ze wakker wordt.

De eerste maanden heeft mijn vriend de oudste naar school gebracht. Ik deed dan alle nachtvoedingen met Kim en dan kon ik nog lekker blijven liggen 's ochtends (want dan slapen baby's het meest). Heerlijk, zo was geen van beiden doodop en bleven we fit.

En oooh wat is het lekker om te kunnen genieten van je baby als de oudste op school is! Zo heb je quality time met je kleine, iets wat de oudste vroeger ook gehad heeft.

Deel Deze Pagina