Stralend zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chivay, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Ik ben wel eens benieuwd welke positieve 'bijwerkingen' jullie allemaal hebben van het zwanger zijn....

De klachten worden volop besproken.. Maar ik heb ook best een hoop 'leuke bijwerkingen' :)

Hier bijvoorbeeld veel voller, mooier haar, dat ik niet meer elke dag hoef te wassen!
    Mijn figuur is veel beter geworden.. (waardoor ik me ook lekkerder in mijn vel voel)
    Chips vind ik nog steeds heel lekker, maar ben na een beetje voldaan ipv een bak vol :)

;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

dat ik zo snel buin wordt als ik zwanger ben hahaha...en zo gelukkig ben!!

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Nou, ik heb vooral klachten, hoor!
    Wel heb ik gemerkt dat ik na mijn 1e zwangerschap mijn schoenen minder snel verslijt! Blijkbaar is mijn bekken net zo gedraaid dat mijn voeten nu beter staan en ik de punten van mijn schoenen niet meer stuk trap! :)

4. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Lichamelijk ben ik er alleen maar op achteruit gegaan, haha! Nou, niet helemaal waar, heb wel een kleurtje in mijn gezicht terwijl ik normaal best bleek ben. Maar dat is dan ook wel het enige ;)

Maar ik sluit me volledig bij Cindy24 aan; ik ben nog nooit in mijn leven zo gelukkig geweest! Na de eerste 3 maanden hebben die hormonen alleen maar een heel positief effect op me gehad! Zit echt al maanden op een roze wolk :)

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik voel me gewoon super gelukkig! meer heb ik niet nodig:)

6. Alita

Alita Niet meer actief

en het feit dat we zwanger "kunnen" zijn vindt ik al alles goedmaken dames!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja en dat je eten zo lekker kunt vinden nu!!
    Ik zou wel elke dag heerlijk kunnen gaan uit eten hahahaha....en snoepen is ook zzzzzooooooooooooooooooo lekker nu hahaha

8. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ook ik me voel me heel gelukkig!:D
    Ik heb zelf het idee nog liever te zijn dan normaal voor mijn vriend.:p
    Ik slaap sinds kort als een roos. Heerlijk!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Heb een mooie glanzende huid, geen puistjes.
    Inderdaad heel mooi haar, erg blij mee!
    opruim-schoonmaak woedes :D
    En ik straal!!

10. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik ben super gelukkig met m'n zwangerschap, dus wat dat betreft niks te klagen :):).
    Mijn haar was de eerste helft van de zwangerschap snel vet, maar sinds een week of 4 is het stralend en valt het bijna niet meer uit. Dat zal wel na de bevalling komen :D.

Zo wie zo heb ik weinig klachten, op vocht vast houden na en geniet ik erg van m'n bolle buik. Dat ik zwanger mag zijn ervaar ik echt als een geschenk.

11. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Bij de eerste zwangerschap ben ik met kledingmaat 36 en een gewicht van 60 kilo de zwangerschap in gegaan en met maat 34 en 58 kilo eruit gekomen.

12. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het allergrootste voordeel van zwanger zijn NIET MEER ONGESTELD ZIJN!!! heerlijk dat dat even weg is.
    verder groeit mijn haar supersnel, evenals mijn nagels.

Maar zeker niet te vergeten die heerlijke momenten van je supergelukkig voelen.....

13. Lin

Lin Actief lid

19 mrt 2007
    243
    1
    18
    Mijn haar valt niet uit, dus een hele dikke bos krullen!! En geen puistje te bekennen.
    En, ik val alleen maar af als ik zwanger ben. Maakt niet uit wat ik eet!! En toch groeit het kindje goed.....ik ben gelukkig!!! Niet alleen door het afvallen hoor maar vooral door dat geweldige geschop in mijn buik!!

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Idd heerlijk niet ongesteld! En ik straalde gewoon helemaal.....had een supertoeter op het eind, maar heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld als op het tijdens mijn zwangerschappen!

15. Seth

Seth Niet meer actief

Ben zo blij met mn volle grotere borsten..... en nu hopen dat ze blijven..!!

En dat niet ongesteld zijn was ik nog gewend... :) ben maar 2x ongi geweest sinds uhhhhh maart 2008... :)
    (door zwangerschap en borstvoeding)

16. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik voel me heel gelukkig met mijn zwangerschap, maar ik zie er echt niet stralend uit....;)
    Ik ben de eerste twee maanden erg afgevallen, ben nu weer een beetje aangekomen, maar zit nog steeds niet boven de 60 kg.
    Ik heb echt een smal bekkie gekregen, randen onder m'n ogen, wit gezichtje enz...
    Maar ja, dat neem ik allemaal maar voor lief, dat stralende zal er heus nog wel komen, dat heb ik bij de andere drie ook gehad.
    Waarschijnlijk valt het me nu gewoon allemaal wat 'zwaarder'. Ik heb er drie rondlopen, ben echt 'ziek' geweest en heb best last van stress gehad.
    Maar.... het komt goed!:)

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hier ook sinds een paar weken een mooie huid, en haar.
    ook ben ik de afgelopen week snel bij gekleurd, moet aleen opassen voor zw masker had heel kleinbeetje plekjes bij mij jukbenderen. maar ik voel mij tot nu toe prima mobiel kwa conditie enz ondanks dat ik al bijn a 10 kg ben aangekomen!
    en eten HEERLIJK.

en ben net zoals jullie super gelukkig met het feit dat je ZWANGER mag zijn! STRAAL verder allemaal!

18. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Heb mijn zwangerschap niet bepaald als prettig ervaren, maar toch een paar pluspuntjes:
    - vollere borsten
    - geen last van hooikoorts
    - geen één keer ziek geweest (na de bevalling aan de lopende band :S)
    - voelde me een stuk stabieler en zekerder

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Een positief effect: rust!!! Ik schijn ook erg veel rust (vooral in m'n gezicht) uit te stralen!! Wie had dat ooit gedacht...haha!

En ondanks m'n kilootjes erbij vind ik zelf dat m'n lichaam er goed uitziet (mooi in verhouding). Ik straal meer idd, rodere blos op m'n wangen en m'n haar is ook voller, zit beter. (ben wel bang voor uitval na de bevalling...help!!)

De zon doet ook sneller z'n werk (al had ik nooit te klagen)

20. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik heb heeeeel mooi haar gekregen :D

Deel Deze Pagina