beste vamorgen getest , en er staat een lijntje scheef..echt krom vorm van een banaan bijna echt waar maar staat helemaal naar rechts , het was een kv 2 voor 5 test, iemand ervaring?
ik zie wel een schuine streep bij die pijltjes in de buurt, Maar normaal gesproken hoort tie daar toch niet te zitten? heb je niet nog een test dat je voor alle zekerheid kan gebruiken?
Ik zie het eigenlijk niet zo goed op deze foto?! Is het kromme streepje roze? Kruitvat heeft wel vaker rare productiefoutjes zoals kromme strepen en strepen die te ver naar rechts staan. Ik heb zelf ook ooit een kromme roze streep gehad (de roze vloeistof leek wel in een boogje uitgelopen te zijn ) en toen was ik zwanger. Ik zou er alleen niet teveel op durven te vertrouwen en een nieuwe test doen.
kromme streepje is idd wel roze (heb ff omgezet en vergroot), maar zit niet op de goede plek.. ik zou die andere ook ff doen..
Ik heb dit ook een keer gehad met de 2v5 van KV. Bij mij was hij helaas negatief. Morgen ff de andere doen. Succes!! Groetjes Gwen