Streep zwangerschapstest Kruidvat wisselend van dikte

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Hi dames, ik vind mijn test vandaag iets lichter, controlestreep ook dus ik hoop dat dat 't is!

    Na 2 miskramen kan ik gewoon niet stoppen met testen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Zijn gewoon twee knaltesten meid, dus zou nu gewoon lekker stoppen met testen. Zekerheid krijg je pas bij de echo, maar deze testen zien er meer dan prima uit.
     
    Mokki en Zulema vinden dit leuk.
  3. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik maak mezelf helemaal gek

    Bovenkant vh streepje is wel donkerder dan gisteren als ik ze Inzoom, terwijl onderkant controle en teststreep lichter is dus misschien gewoon wisselende testen..
     
  4. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Hier heb jezelf echt helemaal niets aan behalve dat je jezelf gek maak. Stop met testen en wacht de echo af. Ik weet dat het makkelijk gezegd is maar zo een test zegt niet altijd iets.
    Sterkte en gefeliciteerd :thumup:
     
  5. Sniekie

    Sniekie Bekend lid

    1 aug 2012
    832
    412
    63
    Hij is juist super mooi! Er gaat steeds meer kleur naar de test streep en minder naar de controle streep. Mijne was niet zo mooi op mijn nod hoor!
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    De lijnen lopen idd niet mooi door aan de onderkant maar er is duidelijk te zien dat de testlijn donkerder is dan de controlelijn, dus ik zou stoppen met testen en proberen te vertrouwen en te gaan genieten van je zwangerschap ❤️
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.321
    4.702
    113
    Vrouw
    Ik begrijp dat het heel moeilijk is om het los te laten. Maar ik zou het wel proberen, duidelijkere testen als dit ga je niet krijgen. Meer kan je er ook helaas niet aan doen.

    Van harte gefeliciteerd en hopen op een gezonde baby over ongv 8 maandjes!
     
  8. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Ik zeg ;maak je niet druk en geniet!

    Gefeliciteerd!
     
  9. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Loslaten is erg moeilijk zonder kwaaltjes en na 2 miskramen. Net weer getest, ik weet niet of 't nou uitmaakt 2e urine of later op de dag maar hij is lichter dus ik vrees het ergste :(
     
  10. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Bovenste was 2e plas of 3e plas vanmorgen en onderste vanmiddag 17.30(weinig gedronken)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Je test streep is knallender dan de controle streep. Ziet er goed uit hoor. Gefeliciteerd!
     
  12. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Nou niet de test die ik vanmiddag deed, die is duidelijk lichter dan vanmorgen en ik heb over de hele middag maar 2 kopjes thee gedronken
     
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ook dit is weer een knaller... duidelijker gaan ze echt niet worden.
    Ik denk zelf dat je je echt nog geen zorgen hoeft te maken... maar snap je angsten dondersgoed ❤️
     
  14. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Maar is het niet onrustbarend dat hij lichter is dan vanmorgen? Vanmorgen deed ik de test na 2 kopjes koffie, en vanmiddag de hele middag maar 2 kopjes thee gedronken
     
  15. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Nee, absoluut niet. Sowieso is niet elke test even sterk en kunnen ze wisselen, daarom is het onzinnig om 2 keer op een dag te testen. Helemaal met zulke knallers. Een verloop meten heeft alleen zin als je vóór je NOD test, zodat je weet dat het geen vroege miskraam is. Maar zodra je je NOD hebt gehad is je leidraad dat je geen bloedverlies hebt. Er is geen reden om je zorgen te maken
     
  16. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    Ik zie echt geen verschil tussen je testen hoor. Ja verschil in kwaliteit, de ene is de andere kv niet. Probeer het los te laten. Je bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd.
     
  17. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ook mijn laatste post? Nogmaals getest vanmiddag en die is weer duidelijk lichter dan vanmorgen
     
  18. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.916
    1.170
    113
    Ja, volgens mij is het echt een kwaliteitsverschil van de testen.

    Je kan nu ook nog lastig de oploop testen omdat je testen al knal zijn. Ik zou niet meer testen. Loslaten is super moeilijk, maar je kan toch niks aan de uitkomst veranderen. Ik heb het ook gedaan hoor, tot in den treuren streepjes vergelijken, maar ik werd er zelf zo ongelukkig van. Na mijn vierde miskraam heb ik een testverbod van mijn vriend gekregen en daarna gelukkig twee goede zwangerschappen, maar alleen het minder testen gaf al rust.
     
  19. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    En weet je waardoor de miskramen kwamen? Heb je dat laten onderzoeken?
     
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.044
    113
    Vrouw
    Maakt niet uit wat wij ervan vinden, de onzekerheid blijft wel. Sterkte met wachten tot de echo, zijn lange dagen :(

    Ik ben ook op een bepaald punt gestopt testen, maakte de stress alleen maar groter omdat ik ook heb ervaren dat knaltesten ook niet gelijk staan aan vitale zwangerschap. Blijft gewoon tot de echo vreselijk spannend (en ik was pas na echo 3 écht er helemaal gerustgesteld door).
     

Deel Deze Pagina