strippoging afkorting?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door suus1983, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dag,

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. De vk is net bij mij thuis geweest om een strippoging te doen. Ze had mij vantevoren uitgelegd dat het waarschijnlijk niet zou lukken als de baarmoedermond nog niet helemaal verstreken was of er nog geen ontsluiting zou zijn.

    Ze vertelde me dat de baarmoedermond nog niet helemaal verstreken was, maar dat ik al wel 1cm ontsluiting had. Ze heeft toen wel een strippoging gedaan. Kunnen jullie iets zeggen over de slagingskans hiervan? En binnen hoeveel tijd zou ik iets moeten merken?

    Verder staat er VBV met een minnetje erachter, weten jullie wat dit betekent?

    Alvast bedankt voor de moeite!

    Liefs Suzanne
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    EN? Heeft het strippen effect gehad? Als er binnen 24 uur geen weeeenactiviteit is opgetreden na het strippen dan heeft het geen effect gehad. VBV - wil zeggen dat er geen vaginaal bloed verlies was.

    Groetjes imke
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Hoi Immie,

    Bedankt voor je antwoord! Het strippen heeft geen effect gehad helaas. Gisteren is het nog een keer geprobeerd, maar weer niets. Vandaag moet ik om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn en wordt ik ingeleid. Erg spannend dus.

    Liefs suus
     

Deel Deze Pagina